Hostel La Creole

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag31°27°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor La Creole voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hostel La Creole

Hostel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel La Creole in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel La Creole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.