Appartement Kas di Ala

Appartement
Appartement Kas di Ala
8,5

23 reviews over Appartement Kas di Ala in het Nederlands

Super super leuk en perfect

Gerrit en Truus
20-1-2018

Een perfect appartement met alles erop en eraan met een prachtig privé terras aan een prachtige tuin en perfecte lokatie vlakbij centrum Punda.

Een heel vriendelijke eigenaar Erik die alles deed om het naar je zin te maken niets was te veel.

Een prima prijs kwallitijd verhouding!

Wij hebben 6 super weken gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk om hier ieder jaar in de winter te zijn.

Ivonne en Gerard T
4-6-2017

Persoonlijke en vriendelijke ontvangst door Marian. Rust, zon en privacy met een klein zwembad voor de vroege ochtend of laat in de middag. Centraal gelegen nabij Airport, Willemstad en prachtige stranden. De bungalows zijn uitstekend met alle benodigde voorzieningen uitgerust. Curacao biedt veel mogelijkheden voor cultuur, vermaak en altijd mooi weer. In 2009 hebben wij vrijwel het gehele bungalow park voor 17 dagen gehuurd en hebben toen met onze kinderen en kleinkinderen een onvergetelijke tijd op Curacao gehad. Iedere winter zijn wij weer hier en genieten dan van alles wat Kas Di Ala en Curacao te bieden hebben. De gastvrouw staat altijd voor je klaar en heeft veel info over Curacao wanneer je het eiland gaat bezoeken.

Gerrit en mijn kleinzoon Maarten
10-4-2017

Na een onderbreking van 8 jaar was het eindelijk dan zover dat ik weer eens voor de 5e keer teruggekeerd ben op dat schitterende tropisch paradijsje Kas di Ala waar je heerlijk kunt vertoeven op dit gezellige en vooral heerlijk rustige complex met een lieve gastvrouw Marianne die je alles kan vertellen over dit schitterende eiland.

Heb hier met mijn kleizoon Maarten (reeds 27 jr.) een fantastische vakantie gehad .....Top......voor herhaling vatbaar.

Een oase

Hans en Olga
3-4-2017

In Kas di Ala is het altijd heerlijk vertoeven! Wij zijn er alweer voor de 4 de keer geweest en elk jaar is het een feest om hier te mogen zijn! De rust, het heerlijke zwembad, het gemak om met de taxi vanaf Hato te komen, de auto van Fa. j

janssen die voor je klaar staat, een koel drankje bij aankomst, de gastvrijheid, maar ook de vrijheid die je van Marianne krijgt!

Ik zou NIETS kunnen bedenken waarom je hier NIET heen zou gaan!

Het is een paradijsje!

Wij waren hier zonder kinderen, dus hier geen beoordeling van.

Super vakantie in een super mooi en rustig complex

Dirk en Rena
3-4-2017

Schitterend complex met fantastische appartementen in een mooie tropische tuin rondom een groot en schoon zwembad in een rustige buurt centraal gelegen op het eiland. En beheerd door de lieve vrouw Marian, die altijd voor je klaar staat.

Rust en privacy

Marjo Oskam
31-3-2017

Weer thuis na 2 geweldige weken vakantie op Curaçao.

Ons verblijf in Kas di Ali is ons zeer goed bevallen.

Paradijselijk tuin met veel rust en privacy.

De vogels: Troepialen, Suikerdiefjes, Duiven, Kolibries geweldig.

De zanggeluiden zo mooi.

En niet te vergeten DE Leguanen, Juresic Park in je achtertuin.

Er zijn 5 huisjes, wij verbleven in huisje Angelo.

Een heerlijk huisje met veel ruimte en licht.

De keuken en slaapkamer zijn aan een update toe.

Marianne vertelde dat de nieuwe keuken en de vloer besteld zijn dus dat gaat goed komen.

Onze gastvrouw betaalde voor ons de taxi van Hato naar Julianadorp.

En heeft er voor gezorgd dat onze huurauto al klaarstond.

De huurauto moet je bij mevrouw Jansen, een hele aardige dame, contant betalen.

Een grote supermarkt is met de auto 2 minuutjes rijden, lopend 10 minuten en dan maak je ook matties!

Er is bij de Supermarkt ook een pinautomaat aanwezig.

Wij hebben diverse keren heerlijk gegeten bij Sunset op de pier bij Blauw Baai.

Let op maandag en dinsdag zijn ze gesloten en op woensdag is het er hamburger avond.

Even je rijbewijs laten noteren bij de bewakers en je kan zo doorrijden, parkeergelegenheid genoeg.

Wij hebben ontzettend genoten van de kleine paradijselijke strandjes die dichtbij zijn.

De tropische vissen tijdens het snorkelen, alsof je in een aquarium bent geland.

De cocktails en de vele etentjes met zeezicht.

En van de aardige en leuke mensen die we ontmoet hebben.

Wij gaan volgend jaar zeker terug.

gastvrij verblijf met veel rust en vrijheid

Jannie Verhoeven
27-2-2017

Marianne zorgt voor een warm welkom en geeft je het gevoel 'thuis' te komen. Het verblijf ligt centraal op het eiland zodat alle stranden maar ook Willemstad makkelijk bereikbaar zijn. Het gebruik van een auto is wel noodzakelijk. Uitstekend geschikt voor diegene die tot rust wil komen. Ook gezinnen met kinderen vinden hier een veilige omgeving waarbij met name het zwembad een rol kan spelen. In het appartement vindt je alles wat je nodig hebt. Een grote supermarkt ligt om de hoek. Wij hebben al 6 keer bij Marianne van onze vakantie genoten en hopen nog heel vaak van haar gastvrijheid gebruik te mogen maken.

Heerlijke oase. Fantastisch. Aanrader!

Lambert Dolman
23-2-2017

Onze vijfde keer op Curaçao en onze eerste keer bij Kas di Ala. Wat hebben wij het goed gehad! We verbleven in een prachtig appartement, direct aan het zwembad. Erg veel ruimte en rust rond het mooie zwembad. De gastvrouw Marianne is een fijne, vriendelijke persoonlijkheid. Ze gaf ons goede tips bij aankomst, zodat we ook de vijfde keer nog plekken hebben gezien (via een super mooie Jeeptour die vanaf Kas di Ala te boeken is) die we nog niet kenden. Ook de ligging is geweldig. Fijn centraal, aan de mooie, groene kant van het eiland. Wij komen zeker nog eens terug Marianne!

Triest

R.
22-11-2016

Dit klopt niet, in werkelijkheid zijn er ook zeker 2 appartementen bij die al jaren geleden gerenoveerd hadden moeten worden, waarvan wij er eentje hadden. Met elektra wat maar deels werkt, wat gewoon oud en versleten was, waar de keuken bijna uit elkaar valt, waar de badkamer gewoon op is en de deur niet meer sluit, waar de ventilator aan het plafond piept en kraakt en smerig is en bijna eraf valt, waar de airco smerig is en ga zo maar door. En dan hebben we het maar niet over de kapotte blauw-witte stoelen bij het zwembad, de wespennesten, het grindpad met onkruid, het ontbreken van de voegen in de vloertegels, etc.etc.

De foto's zijn gewoon misleidend en in de tekst staat hier ook niets over. Triest, vergane glorie en met een eigenaresse die ook nog eens 'jokt' over het zogenaamde contact wat ze had met ons reisbureau. Overslaan en verder zoeken!

Mooie ervaring

angely
26-9-2016

We kwamen 's avonds laat aan en werden hartelijk ontvangen door gastvrouw Marianne. Ze had voor ons al wat eten en drinken gehaald omdat de supermarkten al gesloten waren. De ligging van Kas di Ala is perfect en de tuin is prachtig onderhouden. Geen groot luxe resort, maar alles wat je nodig hebt is er en het is netjes en schoon. Hou er wel rekening mee dat de verzorging is zoals je een stacaravan huurt; er is geen dagelijkse handdoekwissel en je zult zelf je bed op moeten maken en de boel schoonhouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kas di Ala in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kas di Ala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kas di Ala scoort een 8.52 uit 10 op basis van 23 reviews.