Appartement Iguana

AppartementWeer vandaag32°26°
Appartement Iguana
8,6

44 reviews over Appartement Iguana in het Nederlands

Wij verbleven 10 dagen in de villa. Super mooi en netjes. En met eigen zwembad! Iguana resort ligt centraal gelegen. Je bent zo in Willemstad maar ook snel bij de mooie en authentieke beaches zoals daaibooi of Cas abao ! Het is een rustige buurt en je hebt hier geen overlast van anderen. Eerder verbleef ik in 1 van de appartementen , waar men het ook zeer goed voor elkaar had. Ieder appartement heeft een eigen oprit! Er is een gedeeld zwembad, wat ook prima is. We hebben altijd fijn contact met de eigenaren gehad, ook een pluspunt. Curacao is leuk om te bezoeken. Overdag ga je naar 1 van de mooie beaches en savonds is er volop gelegenheid om ergens lekker te gaan eten en om te dansen om de heerlijke bachata muziek. Of je blijft lekker bij het appartement van het mooie uitzicht en de rust genieten . Daarnaast kun je ook veel actieve dingen doen zoals suppen bij supcuracao of het beklimmen van de christoffelberg!

fantastich

Corrie Teubel
7-4-2018

Alles is goed het is in 1 woord geweldig daar zowel de villa als de appartementen met een prachtig uitzicht over de oceaan waar je echt van kunt genieten.

Wij gaan er voor de derde keer naar toe en hopen hier nog vele malen te komen.

Heerlijk

Annie en Durk
17-12-2017

Prima locatie, zeer strategisch.

Zowel Hernanda (de beheerster) als Caroline (de eigenaresse) luisteren goed naar hun gasten en zijn zeer oplossing-gericht, heel plezierige mensen.

We verbleven 3 weken in de studio, fantastisch uitzicht, voldoende ruimte.

Het zwembad was prima schoon, ook het appartement was uitstekend schoon. Compliment voor Hernanda.

Omdat je zo hoog zit en het lekker waait hadden we vrijwel geen airco nodig.

Koelkast en magnetron werkten prima, ook het bed was uitstekend.

Ook was er een koffiezetapp., elek.waterkoker en een tostieijzer aanwezig

Het meubilair is eenvoudig maar voldoende.

Het Pagatinu-systeem voor elektriciteit vinden we wat klant-onvriendelijk; beter zou zijn dat er altijd voldoende elek. aanwezig is en een vaste prijs per kWh berekend wordt.

Voor ons is dit een locatie waar we graag terugkomen, Curaçao ligt aan je voeten..

Perfect uitzicht, beste deal

Marion Bos
20-4-2017

Mijn ouders en vrienden verbleven beide keren in appartement 1. Deze is erg ruim en netjes onderhouden met uitzicht over de oceaan. Bij de appartementen is een heerlijk zwembad, niet te groot en niet te klein, waar je in de ochtend een heerlijke duik in kunt nemen. Je zit aan de goede kant van de stad, dat wil zeggen dichtbij de mooie stranden en niet ver van het centrum van Willemstad. Kortom echt een aanrader voor iedereen, bovendien niet te duur!

fantastisch, rustig, centraal gelegen!

chris
9-1-2017

Ligging is top, zeezicht, leuke snacks en restaurants dichtbij.

Oude reviews (archief)

Tijd om te ontspannen en met een relaxed vakantie

Johan en Mirjam
31-10-2016

Het uitzicht is geweldig. De oceaan, de opgaande zon en de cruiseschepen zijn vanaf het balkon mooi te aanschouwen. De ligging van het complex is centraal op het eiland en dichtbij het centrum van Willemstad. Het complex heeft een heerlijk eigen zwembad waar je in de ochtend een heerlijke duik kan nemen. Alle voorzieningen zijn in de studio aanwezig om gezellig een diner te serveren bij zonsondergang. De beheerders van de locatie zijn zeer behulpzaam en er is niets te veel.

Heerlijk! Volgend jaar weer...

Gerard Schreur
9-5-2016

We hebben 3 maanden in appartement 1 gewoond op dit mini-resort.

Het ligt centraal tussen Willemstad en Pirate Bay in.

Liggend aan een doodlopende weg, dus weinig last van verkeer.

De persoonlijke benadering door zowel de eigenaresse, als de beheerders vonden we heel prettig.

Het voldeed helemaal aan onze wensen. Eenvoudig, niet te veel luxe, en een zwembad . We komen weer terug.

Enige minpuntje: de wifi-verbinding vonden we niet perfect. We gebruikten dit veel voor verzending van foto's naar het thuisfront, maar de snelheid was niet optimaal.

Maar we hebben ons prima gered.

prima verblijf

Diana
19-1-2016

Centrale ligging en een net appartement

Geweldige locatie

Sander Kuipers
4-1-2016

Een heerlijk, klein en gezellig complex. Het resort ligt op een strategische locatie, dicht bij het diverse toplocaties. Het centrum is met een paar autominuten te bereiken, ook strand en supermarkt is met ongeveer 10 minuten dichtbij. Het resort ligt op een berg in een doodlopende straat. Hierdoor is het erg rustig (en veilig).

Tijdens ons verblijf waren de eigenaren ook aanwezig. Zij waren drukdoende om aan alle kanten het resort te upgraden (nieuwe matrassen, snellere WiFi, uitbreiding van de huisraad, enz enz.). Problemen werden direct verholpen na melden (losse WC bril werd gelijk vervangen, defecte waterkoker werd direct omgeruild).

Gezien mijn twee rechterhanden kon ik het niet laten om af en toe te helpen. Het is leuk om te zien hoe hard er gewerkt wordt aan de verbetering, dat ik graag meehielp. Zo heb ik voor de dames de matrassen versleept, geholpen met een storing van de WiFi en nog wat technische klusjes. Dit werd enorm gewaardeerd. Ook beheerster Hernanda staat altijd voor je klaar.

Al met al hebben we echt een topvakantie gehad. Wij verbleven in de studio, met het grote balkon en uitzicht op zee is het geweldig vertoeven daar.

De goede zorgen, persoonlijke benadering en de netheid van het complex is voor ons een reden om zeker nog eens terug te keren naar dit resort. Wij zouden dan de villa eens willen proberen!

Kindvriendelijkheid scoort langer voor ons, dit omdat onze dochter van 1,5 jaar net kan lopen. Doordat het complex op een berg ligt zijn er hoogteverschillen (naar het zwembad en tussen de diverse appartementen). Hier zijn we nadrukkelijk op gewezen door de eigenaar voordat wij hebben geboekt. Voor oudere kinderen is dit geen probleem.

Ideale locatie

AH Administratie
21-12-2015

Ik ben heel erg blij met het verblijf in dit appartement " Iguana Villa & Appartementen". Het was inderdaad een prettige woonomgeving waar iemand zich direct thuis voelt.

Ik heb daar drie heerlijke weken doorgebracht. Het voelde even als " je eigen huisje".

Alles vrolijk en fris, je tuin met bloeiende planten en fluitende vogels een ook heel fijn dat je zelf alles kunt wassen en strijken.

Ik zal het hier zeer zeker voor jullie gaan promoten bij mijn klanten en families en vrienden.

Heel veel succes toegewenst en heel veel plezier met alles wat jullie doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iguana in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iguana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Iguana scoort een 8.56 uit 10 op basis van 44 reviews.