Appartement Iguana

47 reviews over Appartement Iguana in het Nederlands

Perfecte plek

Karel,
5-3-2019

Dit is een ideale locatie, je bent overal dichtbij: de stad, stranden, supermarkt en luchthaven. de plaatselijke gastvrouw Hernanda is heel vriendelijk. De studio was brandschoon bij aankomst, je hebt het mooiste uitzicht vanaf je enorme veranda en last but not least: 100 procent privacy. We zijn ervaren Curaçao gangers en komen er elk jaar en dan telkens op een andere locatie maar we hebben nu voor deze locatie alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2019

Droomplek

Annie en Durk,
21-12-2018

We waren voor de tweede keer in de Studio, het uitzicht is hier echt fantastisch zowel overdag als 's avonds. Het is er echt superschoon en was ook nu weer heel gezellig. Alles werkt goed en tijdens ons verblijf kwamen er wat nieuwe meubels die we met elkaar naar boven brachten, met veel plezier onderling. We komen hier vast terug, voor ons is het een droomplek.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastich een aanrader

Hanny,
20-12-2018

Een aanrader!!!!!!

Geweldige lokatie. Uitzicht op zee. Dichtbij , loopafstand, Willemstad. Alle appartementen kregen toen we er waren nieuwe meubels. De bedden zijn zeer comfortabel met schone matrassen en goed linnengoed.keuken heeft een grote koelkast met vriesvak. voldoende glazen, bestek, borden en pannen een tosti ijzer, waterkoker en koffiezet apparaat. Heel gezellig ingericht.zwembad schoon en met comfortabele ligbedden. Alles is heeeeel schoon. Beheerster heel vriendelijk en behulpzaam. Qua prijs en kwaliteit is het het geld meer dan waard. Goede uitvalsbasis voor het hele eilannd.

Gereisd met partner in december 2018

Wij verbleven 10 dagen in de villa. Super mooi en netjes. En met eigen zwembad! Iguana resort ligt centraal gelegen. Je bent zo in Willemstad maar ook snel bij de mooie en authentieke beaches zoals daaibooi of Cas abao ! Het is een rustige buurt en je hebt hier geen overlast van anderen. Eerder verbleef ik in 1 van de appartementen , waar men het ook zeer goed voor elkaar had. Ieder appartement heeft een eigen oprit! Er is een gedeeld zwembad, wat ook prima is. We hebben altijd fijn contact met de eigenaren gehad, ook een pluspunt. Curacao is leuk om te bezoeken. Overdag ga je naar 1 van de mooie beaches en savonds is er volop gelegenheid om ergens lekker te gaan eten en om te dansen om de heerlijke bachata muziek. Of je blijft lekker bij het appartement van het mooie uitzicht en de rust genieten . Daarnaast kun je ook veel actieve dingen doen zoals suppen bij supcuracao of het beklimmen van de christoffelberg!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

fantastich

Corrie Teubel,
7-4-2018

Alles is goed het is in 1 woord geweldig daar zowel de villa als de appartementen met een prachtig uitzicht over de oceaan waar je echt van kunt genieten.

Wij gaan er voor de derde keer naar toe en hopen hier nog vele malen te komen.

Gereisd met partner in januari 2018

Heerlijk

Annie en Durk,
17-12-2017

Prima locatie, zeer strategisch.

Zowel Hernanda (de beheerster) als Caroline (de eigenaresse) luisteren goed naar hun gasten en zijn zeer oplossing-gericht, heel plezierige mensen.

We verbleven 3 weken in de studio, fantastisch uitzicht, voldoende ruimte.

Het zwembad was prima schoon, ook het appartement was uitstekend schoon. Compliment voor Hernanda.

Omdat je zo hoog zit en het lekker waait hadden we vrijwel geen airco nodig.

Koelkast en magnetron werkten prima, ook het bed was uitstekend.

Ook was er een koffiezetapp., elek.waterkoker en een tostieijzer aanwezig

Het meubilair is eenvoudig maar voldoende.

Het Pagatinu-systeem voor elektriciteit vinden we wat klant-onvriendelijk; beter zou zijn dat er altijd voldoende elek. aanwezig is en een vaste prijs per kWh berekend wordt.

Voor ons is dit een locatie waar we graag terugkomen, Curaçao ligt aan je voeten..

Gereisd met partner in november 2017

Perfect uitzicht, beste deal

Marion Bos,
20-4-2017

Mijn ouders en vrienden verbleven beide keren in appartement 1. Deze is erg ruim en netjes onderhouden met uitzicht over de oceaan. Bij de appartementen is een heerlijk zwembad, niet te groot en niet te klein, waar je in de ochtend een heerlijke duik in kunt nemen. Je zit aan de goede kant van de stad, dat wil zeggen dichtbij de mooie stranden en niet ver van het centrum van Willemstad. Kortom echt een aanrader voor iedereen, bovendien niet te duur!

Gereisd met vrienden in november 2016

fantastisch, rustig, centraal gelegen!

chris
9-1-2017

Ligging is top, zeezicht, leuke snacks en restaurants dichtbij.

Gereisd met partner in december 2016

Tijd om te ontspannen en met een relaxed vakantie

Johan en Mirjam
31-10-2016

Het uitzicht is geweldig. De oceaan, de opgaande zon en de cruiseschepen zijn vanaf het balkon mooi te aanschouwen. De ligging van het complex is centraal op het eiland en dichtbij het centrum van Willemstad. Het complex heeft een heerlijk eigen zwembad waar je in de ochtend een heerlijke duik kan nemen. Alle voorzieningen zijn in de studio aanwezig om gezellig een diner te serveren bij zonsondergang. De beheerders van de locatie zijn zeer behulpzaam en er is niets te veel.

Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk! Volgend jaar weer...

Gerard Schreur
9-5-2016

We hebben 3 maanden in appartement 1 gewoond op dit mini-resort.

Het ligt centraal tussen Willemstad en Pirate Bay in.

Liggend aan een doodlopende weg, dus weinig last van verkeer.

De persoonlijke benadering door zowel de eigenaresse, als de beheerders vonden we heel prettig.

Het voldeed helemaal aan onze wensen. Eenvoudig, niet te veel luxe, en een zwembad . We komen weer terug.

Enige minpuntje: de wifi-verbinding vonden we niet perfect. We gebruikten dit veel voor verzending van foto's naar het thuisfront, maar de snelheid was niet optimaal.

Maar we hebben ons prima gered.

Gereisd met partner in maart 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iguana in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iguana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.