Appartement Iguana

47 reviews over Appartement Iguana

• 2019
    10Karel05-03-2019

Perfecte plek

Dit is een ideale locatie, je bent overal dichtbij: de stad, stranden, supermarkt en luchthaven. de plaatselijke gastvrouw Hernanda is heel vriendelijk. De studio was brandschoon bij aankomst, je hebt het mooiste uitzicht vanaf je enorme veranda en last but not least: 100 procent privacy. We zijn ervaren Curaçao gangers en komen er elk jaar en dan telkens op een andere locatie maar we hebben nu voor deze locatie alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Annie en Durk21-12-2018

Droomplek

We waren voor de tweede keer in de Studio, het uitzicht is hier echt fantastisch zowel overdag als 's avonds. Het is er echt superschoon en was ook nu weer heel gezellig. Alles werkt goed en tijdens ons verblijf kwamen er wat nieuwe meubels die we met elkaar naar boven brachten, met veel plezier onderling. We komen hier vast terug, voor ons is het een droomplek.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Hanny20-12-2018

Fantastich een aanrader

Een aanrader!!!!!! Geweldige lokatie. Uitzicht op zee. Dichtbij , loopafstand, Willemstad. Alle appartementen kregen toen we er waren nieuwe meubels. De bedden zijn zeer comfortabel met schone matrassen en goed linnengoed.keuken heeft een grote koelkast met vriesvak. voldoende glazen, bestek, borden en pannen een tosti ijzer, waterkoker en koffiezet apparaat. Heel gezellig ingericht.zwembad schoon en met comfortabele ligbedden. Alles is heeeeel schoon. Beheerster heel vriendelijk en behulpzaam. Qua prijs en kwaliteit is het het geld meer dan waard. Goede uitvalsbasis voor het hele eilannd.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Kim18-06-2018

Fantastisch genieten bij het iguana resort op cura

Wij verbleven 10 dagen in de villa. Super mooi en netjes. En met eigen zwembad! Iguana resort ligt centraal gelegen. Je bent zo in Willemstad maar ook snel bij de mooie en authentieke beaches zoals daaibooi of Cas abao ! Het is een rustige buurt en je hebt hier geen overlast van anderen. Eerder verbleef ik in 1 van de appartementen , waar men het ook zeer goed voor elkaar had. Ieder appartement heeft een eigen oprit! Er is een gedeeld zwembad, wat ook prima is. We hebben altijd fijn contact met de eigenaren gehad, ook een pluspunt. Curacao is leuk om te bezoeken. Overdag ga je naar 1 van de mooie beaches en savonds is er volop gelegenheid om ergens lekker te gaan eten en om te dansen om de heerlijke bachata muziek. Of je blijft lekker bij het appartement van het mooie uitzicht en de rust genieten . Daarnaast kun je ook veel actieve dingen doen zoals suppen bij supcuracao of het beklimmen van de christoffelberg!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Corrie Teubel07-04-2018

fantastich

Alles is goed het is in 1 woord geweldig daar zowel de villa als de appartementen met een prachtig uitzicht over de oceaan waar je echt van kunt genieten. Wij gaan er voor de derde keer naar toe en hopen hier nog vele malen te komen.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Annie en Durk17-12-2017

Heerlijk

Prima locatie, zeer strategisch. Zowel Hernanda (de beheerster) als Caroline (de eigenaresse) luisteren goed naar hun gasten en zijn zeer oplossing-gericht, heel plezierige mensen. We verbleven 3 weken in de studio, fantastisch uitzicht, voldoende ruimte. Het zwembad was prima schoon, ook het appartement was uitstekend schoon. Compliment voor Hernanda. Omdat je zo hoog zit en het lekker waait hadden we vrijwel geen airco nodig. Koelkast en magnetron werkten prima, ook het bed was uitstekend. Ook was er een koffiezetapp., elek.waterkoker en een tostieijzer aanwezig Het meubilair is eenvoudig maar voldoende. Het Pagatinu-systeem voor elektriciteit vinden we wat klant-onvriendelijk; beter zou zijn dat er altijd voldoende elek. aanwezig is en een vaste prijs per kWh berekend wordt. Voor ons is dit een locatie waar we graag terugkomen, Curaçao ligt aan je voeten..

Gereisd met partner in november 2017

• 9Marion Bos20-04-2017

Perfect uitzicht, beste deal

Mijn ouders en vrienden verbleven beide keren in appartement 1. Deze is erg ruim en netjes onderhouden met uitzicht over de oceaan. Bij de appartementen is een heerlijk zwembad, niet te groot en niet te klein, waar je in de ochtend een heerlijke duik in kunt nemen. Je zit aan de goede kant van de stad, dat wil zeggen dichtbij de mooie stranden en niet ver van het centrum van Willemstad. Kortom echt een aanrader voor iedereen, bovendien niet te duur!

Gereisd met vrienden in november 2016

• 8chris09-01-2017

fantastisch, rustig, centraal gelegen!

Ligging is top, zeezicht, leuke snacks en restaurants dichtbij.

Gereisd met partner in december 2016

• 8Johan en Mirjam31-10-2016

Tijd om te ontspannen en met een relaxed vakantie

Het uitzicht is geweldig. De oceaan, de opgaande zon en de cruiseschepen zijn vanaf het balkon mooi te aanschouwen. De ligging van het complex is centraal op het eiland en dichtbij het centrum van Willemstad. Het complex heeft een heerlijk eigen zwembad waar je in de ochtend een heerlijke duik kan nemen. Alle voorzieningen zijn in de studio aanwezig om gezellig een diner te serveren bij zonsondergang. De beheerders van de locatie zijn zeer behulpzaam en er is niets te veel.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Gerard Schreur09-05-2016

Heerlijk! Volgend jaar weer...

We hebben 3 maanden in appartement 1 gewoond op dit mini-resort. Het ligt centraal tussen Willemstad en Pirate Bay in. Liggend aan een doodlopende weg, dus weinig last van verkeer. De persoonlijke benadering door zowel de eigenaresse, als de beheerders vonden we heel prettig. Het voldeed helemaal aan onze wensen. Eenvoudig, niet te veel luxe, en een zwembad . We komen weer terug. Enige minpuntje: de wifi-verbinding vonden we niet perfect. We gebruikten dit veel voor verzending van foto's naar het thuisfront, maar de snelheid was niet optimaal. Maar we hebben ons prima gered.

Gereisd met partner in maart 2016

1 tip over Appartement Iguana

• M Kroon Beunk, 04-04-2012

je kan heerlijk s avonds buiten zitten barbeque aan heerlijk top top

2 vragen over Appartement Iguana

• Ciska, 22-06-2012

veiligheid

Hoe zit het met de veiligheid in deze buurt en merk je iets van de olieraffinaderij (die toch wel dicht bij zit)

Mevrouw Jalink, 28-04-2014

Niets van de olieraffinaderij gemerkt. Als je meer naar de oostkant zit ruik je deze af en toe. Ondanks dat de Hells Angels hier in de buurt zitten, merk je hier niets van. Geen mensen gezien en gehoord. De buurt is zeker veilig

• Anouk, 25-01-2012

Ligging

Kan iemand mij wat meer informatie geven over de ligging mbt het strand(loopafstand, zo ja hoelang), mambo beach, jan thiel etc etc! Wij willen namelijk met een groep van 6 jongeren waarschijnlijk de villa huren!

Alvast bedankt!

Marja, 10-03-2012

Beste Anoukiej, Ik heb van 10 t/m 20 februari 2012 een appartement gehuurd bij Iguana. De ligging is zeer rustig. De villa ligt er leuk bij, zeker met het eigen zwembad. Mambo en Jan Thiel zijn niet aan te lopen. In de buurt van Iguana vind je op loopafstand geen stranden. Je moet helemaal niet willen lopen op Curacao. Hier is het te warm voor en de afstanden zijn lopend te groot. En voor 's avonds raad ik je aan ook niet te willen lopen. Huur een auto. Succes met het maken van je keuze.

Appartement Iguana info

• Aantal personen2 tot 4