Appartement Iguana Inn

47 reviews over Appartement Iguana Inn

• 2019
    8fam temmink22-04-2019

super

super voor elkaar gaan in january weer

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 2018
    9Evelyn12-09-2018

Super relax!

Goede service, breng- en haalservice van en van en naar Hato, bij aanvraag kan je vragen of er boodschappen gedaan kunnen worden zodat je niet zonder eten en drinken zit bij aankomst. Autoverhuur mogelijk. Hans is zeer vriendelijk, zorgzaam en de appartementen zijn schoon en voor e deur heb je een zwembad. Mooie, gunstige en rustige ligging, 10 min van Willemstad en Mambo beach. Supermarkt, dokter, apotheek en restaurants alles binnen een straal van 1-5 km. Super gehad. Al voor de derde keer bij Iguanna Inn geboekt. Aanrader voor gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Annelies Haberland16-08-2018

We zouden er zo weer naar toe gaan.

Kleinschalig, rustig gelegen, alles is op korte afstand, we hebben van de eigenaar een auto gehuurd. Zwembad ligt voor je deur, het appartement is eenvoudig ingericht maar alles is aanwezig.

• 8Annemiek07-08-2018

Super tijd gehad

Heel gezellig huisje ! Centralle ligging ! Hans is een vriendelijke man die goed uileg geeft over het eiland en de omgeving van de stranden winkels en uiteten ! Goed verzorgd handdoeken in overvloed ! Prima tijd gehad daar ! Lekker zwembad !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Jikke05-01-2018

Super

Met 4 vriendinnen een heerlijk verblijf gehad bij Iguana Inn. Hans is een vriendelijke man die je bij alles zou willen helpen. Ons appartement (5 bedden, 2 slaapkamers) was eenvoudig maar ruim genoeg. Op zo'n eiland moet je er natuurlijk ook lekker op uit gaan. Kregen regelmatig schone handdoeken en keukenlinnen. Auto ook gehuurd via Hans en stond klaar op de dag van aankomst. Zwembad was heerlijk om lekker af te koelen. Airco in slaapkamer ook echt heerlijk. Erg dichtbij de grote caracasbaaiweg en in tien minuten rijden bij Mambo of Jan Thiel. Supermarkt ook erg dichtbij. Niks te klagen gehad.

Gereisd met vrienden in november 2017

• Oude reviews

10Marius en Tini17-04-2016

Gewoon super!

Prima appartementen en super schoon. Hans weet leuke adresjes om te eten en niet te duur. Wij hadden 14 uur vertraging en hij heeft alles in het werk gesteld, zodat wij nog in het appartement konden verblijven. Top! Wij waren er nu maar een kleine week, maar als we nog eens komen, kiezen we zeker weer voor dit appartement.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Anne04-02-2016

Heerlijk

Een heerlijk verblijf op Curacao gehad in Iguana Inn. Geen overbodige luxe, maar goede bedden, een compleet uitgeruste keuken en prima - warme - douche. Het was vooral de ongedwongen sfeer die Iguana Inn bijzonder maakt. Aanrader.

• 8Annelies01-02-2016

Prima bevallen .

Eenvoudig appartement, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Genoeg ruimte om buiten te zitten, ook bij het zwembad. De eigenaar staat voor je klaar, heeft ook tips waar het leuk is om naar toe te gaan, wij hebben een fijn verblijf gehad.

• 10Dorathé02-12-2015

geweldig

Wat hebben wij genoten van de gastvrijheid van Helene en Hans. Het appartement was schoon heel compleet ingericht, rustige ligging maar wel centraal. Zalig terras met ochtend zon en aan de achterzijde groot terras met zwembad.Regelmatig werden we gevraagd of alles naar wens was of we de bagage allemaal mee kregen anders wilde Hans wel even meerijden, als de handdoeken nat waren kregen we nieuwe,een zorgzame Helena en Hans Het was genieten met de hoofdletter G. Bedankt namens Petra, Dré, Gerard en Dorathé

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10Merline29-09-2015

Het verblijf in Iguana Inn was uitstekend. Het apartement voldoet naar wat wij als groep naar zochten. Onze gastheer, Hans, was zorgzaam. Heel gastvrij en bood gauw hulp. Voor vragen konden we makkelijk naar hem toe. Het is duidelijk te merken dat hij veel om zijn gasten geeft uit liefde voor zijn job. Voor vele vakantiegangers is Iguana Inn een aanrader. Lekker centraal gelegen met supermarkets, UTS en andere winkelunits in de buurt. We komen zeker terug.

Gereisd in september 2015

2 tips over Appartement Iguana Inn

• web_quick, 18-05-2012 Rapporteren

Supermarkt Vreugdenhil om de hoek. Fijne supermarkt. Jan Thiel Beach op zaterdag. Vanaf 17.00 Happy Hour en live band. Playa Lagun. Kleine mooie baai bij Westpunt. Restaurant l'Aldea . Braziliaanse vleesspiezen onbeperkt. gratis bustransfer. Heerlijk ! (wel iets duurder)

• Margie, 17-06-2012 Rapporteren

Vraag de eigenaar een rondleiding te verzorgen over het eiland. Hij laat u de mooiste plekjes zien. Indien van te voren bestelt, maakt hij ook een heerlijk ontbijt.

2 vragen over Appartement Iguana Inn

• Nick Hoetjes, 22-05-2016 Rapporteren

Wij komen met 4 personen van 15 tot 19 juni

Is het mogelijk dat wij een auto bij U kunnen huren , mijn dochter Muriel Hoetjes heeft dit ook gedaan en werd gehaald vanaf Hato Wat zijn de kosten..... met vriendelijke groet Nick Hoetjes

• Soerinder Basdew, 04-11-2013 Rapporteren

slaapgelegenheid

Volgend jaar zo tegen april 2014 wil ik met mijn gezin in uw appartement komen logeren en wel voor 10 dagen. Uit de info's van u geplaatst op het net lees ik dat er 2 - 4 personen in een appartement kan. Kan er niet een extra bed voor de 5e persoon geplaatst worden in zo een appartement, of hebt u misschien een appartement die meerdere personen kan herbergen?

Sandra, 04-06-2015

Was bij ons wel gedaan in febr 2015 maar dan staat dat bed wel in de woonkamer met open keuken

Appartement Iguana Inn info

• Aantal sterrensterstersterster