Villa Horizon

7 reviews over Villa Horizon in het Nederlands

Heerlijk huis!

Angelique Waijerdink,
10-10-2018

Een prachtig en heerlijk huis. Stijlvol en smaakvol. Voorzien van alle gemakken. Ruim en schoon. Goede buurt en centraal gelegen. Lekker afkoelen in het zwembad, hangen in de buiten lounge en/of de BBQ aansteken. Vriendelijke en behulpzame beheerder. Het huis is een beleving op zich!

Heerlijk huis!

Mary Ann Deira,
9-10-2018

Heerlijk huis! Lekker ruim. Ligging is centraal en het uitzicht is fantastisch! Complete keuken, masterbedroom heft een hele ruime badkamer. Rest van de slaapkamers elk een eigen badkamer. En een fijne bar beneden bij het zwembad om lekker te BBQen.

Fantastisch schoon huis met fijne ligging.

Johnny van Gogh,
30-9-2018

Wij hebben afgelopen september met onze vrienden de vakantie doorgebracht in Villa Horizon.

We hadden de villa voor 14 dagen geboekt. Het fijne aan de woning was de open en moderne uitstraling. Ik had gelijk een thuisgevoel.

Het huis was van alle gemakken voorzien en ook ontzettend schoon. 's avonds hebben we meerdere gezellige wijnavonden gehad op het fijne balkon en in de lounge. Overdag hebben we veel genoten van het fijne zwembad en de loungehoek.

De woning ligt erg centraal ten opzichte van de populaire stranden. We waren binnen een paar minuten met de auto bij Mambo beach en Jan Thiel. Het verblijf was erg prettig ondanks dat we met een grote groep in de woning verbleven.

De beheerder van de woning was erg behulpzaam als er vragen waren over werking van bijv. de airco of het alarmsysteem. De villa is een echte aanrader. Mijn volgende bezoek aan Curacao zal zeker in deze villa zijn.

Niets dan lof

Familie van Garderen,
25-4-2018

Wat hebben wij een super vakantie gehad. Wat een prachtige villa. Het was nog mooier als op de foto's. Alles is goed gegaan en niets dan lof voor jullie. Goede uitleg van de beheerders en als er wat was kregen we ook meteen antwoord. Dit was een vakantie met een gouden randje en zeker voor herhaling vatbaar.

Heel veel groeten van heel de familie.

Heerlijke vakantie gehad

T. Kroese,
4-3-2018

Wij zijn met een groep vrienden/familie op vakantie geweest op Curaçao en verbleven in Villa Horizon Curaçao. Deze ruime villa is zeker geschikt voor een grote groep. Iedereen heeft voldoende ruimte en elke slaapkamer heeft een eigen badkamer. Dat is wel zo fijn, dan hoef je niets te delen met anderen. Alles is aanwezig om thuis te kunnen koken. Een mooie ruime koelkast, voldoende pannen enzo. De auto's parkeer je achter een hekwerk zodat alles veilig staat. Zwembad is fijn om af te koelen. Zeker aan te raden!

Zeer aan te raden.

Patrick,
14-12-2017

Uitstekende ligging. Is misschien Curaçao bouwstijl, maar huis is overal pover afgewerkt. Zodoende heb je hopelijk, zoals wij, geen herstellingswerken aan de gang tijdens je verblijf. (Zie andere reviews) Maar een nieuwe beheerder (Mike) maakt er nu overal werk van. 😑

vb: een grote wokbrander in de keuken, ... maar geen Wokpan.

Mooie bbq hoek bij het zwembad, maar enkel 7 krukken. (Villa voor 8)

Maar laat mij niet neuten, prachtig huis, zeker een aanrader.

Ruime villa met veel achterstallig onderhoud.

John Blokker,
15-10-2017

Goed: ligging en ruimte.

Slecht: zeer veel achterstallig onderhoud wat volgens de beheerder al meerdere keren is gemeld, zoals kapotte vriezer, tegels die loszitten rondom het zwembad en verlichting dat los in het zwembad drijft, kapotte vaatwasser, kapot gasfornuis, kapotte ligbedden, kapotte bbq en lekkende gasfles. Kortom: zeker niet het beeld dat getoond wordt op de diverse websites.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Horizon in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.