Vakantiepark
8,8

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten8,3

87 reviews over Vakantiepark Home Sweet Home in het Nederlands

Zeer geschikte rustige plek voor een vakantie

J Ankone,
5-12-2018
  • Onderkomen8

We hebben met onze oudste zoon,25 jaar, een ruime week verbleven in home sweet home app. 3. Het is een zeer geschikte uitvalbasis voor een zonnige vakantie op curacao. De app 3 en 4 zitten meer aan warme kant(meer windvrij) soms te warm. Een zeer ruime veranda waar je het meest verblijft. Alles is bespreekbaar met de beide zeer vriendelijke uitbaters. De airco in de slaapkamers werken prima. Lekker zwembadje om te verfrissen, daar iets meer wind. We hebben allerlei gekleurde vogels en salamanders/leguanen gezien in de tuin.

We bevelen SHS aan voor mensen een rustige en ruime plek zoeken.

Verdere voorzieningen basic tot goed. Auto aan te raden om de baaitjes en willemstad te bezoeken. Weg naar willemstad kan druk zijn(verkeer).

Gereisd met partner in november 2018

Heidi & Robert,
29-11-2018
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad , zeker een aanrader om hier je vakantie te vieren .

Ervaar het zelf , je zult er geen spijt van krijgen . tot snel weer !

Gereisd met partner in november 2018

Genoten!

Tom Bleeker,
5-10-2018
  • Onderkomen10

In september hebben wij app. 4 gehuurd. Het is een mooi en ruim appartement dat van alle gemakken is voorzien (waaronder een prima bed & airco). Daarnaast heeft het een mooi ruim balkon waar we elke ochtend heerlijk hebben ontbeten. Dit was ook het lekkerste moment van de dag om op het balkon te zitten. Overdag was het er vaak erg warm, doordat de wind er niet komt. Het is bijna zonde van het mooie appartement dat je de hele vakantie buiten leeft!

Ook was er een heerlijk zwembad waarin we elk moment van de dag konden afkoelen. Daarnaast is het appartement centraal in Jan Thiel gelegen en ook in Willemstad ben je zo. De ligging is dan ook prima. Qua activiteiten ben je op jezelf aangewezen, maar dat was ook cf. verwachting.

Al met al hebben wij een heerlijk verblijf gehad! Als we terug komen naar Curacao zouden we zo weer voor HSH kiezen!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Kim,
24-9-2018
  • Activiteiten8

Wij hebben hier een Geweldige vakantie gehad. Leuke, behulpzame eigenaar. Prachtige ligging! Het is aan te raden om een auto te huren zodat je het hele eiland kan verkennen. Binnen 3 min sta je met de auto bij het strand van Jan Thiel. Al met al een prachtige vakantie gehad en raden dit appartement bij iedereen aan!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fijne plek op een mooi eiland

Hannie,
28-8-2018
  • Activiteiten8

Home Sweet Home is een heerlijk appartementen complex bij Jan Thiel. Niet te groot waardoor je een thuisgevoel ervaart. Het zit ook in de naam van het complex. Maar het is echt waar. Wij zijn hartelijk ontvangen door Patrick. Appartement is ruim en voorzien van alle gemakken.

Vanuit Jan Thiel kan je met een auto Curaçao helemaal ontdekken. Heerlijk eiland met veel mooie plekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader grotere groepen

Simone,
7-8-2018
  • Activiteiten9

Wij hebben met 5 gezinnen het hele resort gehuurd. Prijs/kwaliteit is perfect! Appartementen zijn basic ingericht, maar bieden meer dan voldoende comfort en voorzieningen en zijn lekker ruim. De grote veranda’s met hangmatten waren de favoriete chill plekjes. Het grote zwembad was heerlijk om in te spelen en af te koelen. Contact met de eigenaar was prima. Probleempjes werden meteen opgelost en feedback gewaardeerd. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Activiteiten9

Een super locatie, dichtbij alles en het ligt goed op de wind.

Het heeft een heerlijk zwembad waar we veel gebruik van maakte.

Gereisd met vrienden in april 2018

Fantastische locatie

Fam, Egberts,
2-4-2018
  • Activiteiten7

Wat een heerlijke plek om vakantie te vieren. Wij zaten in appartement nr 3. Dit appartement heeft een prachtig groot balkon met uitzicht op de natuur.Er is voldoende schaduw en ook ruimte om in de zon te zitten. De zonsondergang is prachtig. Al die vogels, leguanen en geurende bloemen die o.a.diverse soorten kolibries aantrekken, zijn zo vanaf je stoel te bekijken. Het appartement zelf is niet superluxe maar is ruim en alles is aanwezig. Als je groter en luxer wil ( met name de keuken) kan je beter voor de penthouse kiezen. Deze heeft weids uitzicht rondom maar je hebt dan niet dat je al die vogels in de kruinen van de bomen van zo dichtbij ziet en hoort. De supermarkt en strand is te lopen ( ca 15) maar een auto is zeker aan te raden want er zijn zoveel mooie baaitjes waar je lekker kunt zwemmen, snorkelen en zonnen. Wij zouden dit zeker aanraden als je in Jan Thiel wil zitten maar toch de rust zoekt . Voor herhaling vatbaar 😍

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Hendrick,
28-3-2018
  • Activiteiten9

In februari/maart 2017 verbleven we drie heerlijke weken bij HSH. Onze dochter volgde dolfijntherapie bij het CDTC. We hadden een ruim appartement direct aan het zwembad, met alles wat we nodig hadden, zoals tv (niet aangehad haha), koelkast met vriesvak, magnetron, fornuis, wasmachine, douche met toilet en wasbak, twee slaapkamer, ruime woonkamer/keuken.

We hadden een auto gehuurd voor de wat langere afstanden, maar er waren ook leuke restaurants en stranden op loopafstand.

Het was echt genieten, we hebben vooral buiten geleefd en op de prachtige veranda.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Miranda,
19-3-2018
  • Activiteiten7

Het is een ruim en schoon appartement met een prachtige ligging en vriendelijke eigenaren die je behulpzaam zijn. Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig!

Advies is om een auto te huren zodat je alle mooie plekken en vooral alle stranden kunt bezoeken.

In de directe omgeving de supermarkt AH en diverse restaurants.

Gereisd met partner in maart 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Home Sweet Home in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Home Sweet Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.