Vakantiepark Home Sweet Home

Genoten!

Tom Bleeker
5-10-2018
  • Onderkomen10

In september hebben wij app. 4 gehuurd. Het is een mooi en ruim appartement dat van alle gemakken is voorzien (waaronder een prima bed & airco). Daarnaast heeft het een mooi ruim balkon waar we elke ochtend heerlijk hebben ontbeten. Dit was ook het lekkerste moment van de dag om op het balkon te zitten. Overdag was het er vaak erg warm, doordat de wind er niet komt. Het is bijna zonde van het mooie appartement dat je de hele vakantie buiten leeft!

Ook was er een heerlijk zwembad waarin we elk moment van de dag konden afkoelen. Daarnaast is het appartement centraal in Jan Thiel gelegen en ook in Willemstad ben je zo. De ligging is dan ook prima. Qua activiteiten ben je op jezelf aangewezen, maar dat was ook cf. verwachting.

Al met al hebben wij een heerlijk verblijf gehad! Als we terug komen naar Curacao zouden we zo weer voor HSH kiezen!

Geweldig

Kim
24-9-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben hier een Geweldige vakantie gehad. Leuke, behulpzame eigenaar. Prachtige ligging! Het is aan te raden om een auto te huren zodat je het hele eiland kan verkennen. Binnen 3 min sta je met de auto bij het strand van Jan Thiel. Al met al een prachtige vakantie gehad en raden dit appartement bij iedereen aan!

Fijne plek op een mooi eiland

Hannie
28-8-2018
  • Onderkomen8

Home Sweet Home is een heerlijk appartementen complex bij Jan Thiel. Niet te groot waardoor je een thuisgevoel ervaart. Het zit ook in de naam van het complex. Maar het is echt waar. Wij zijn hartelijk ontvangen door Patrick. Appartement is ruim en voorzien van alle gemakken.

Vanuit Jan Thiel kan je met een auto Curaçao helemaal ontdekken. Heerlijk eiland met veel mooie plekken.

Aanrader grotere groepen

Simone
7-8-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben met 5 gezinnen het hele resort gehuurd. Prijs/kwaliteit is perfect! Appartementen zijn basic ingericht, maar bieden meer dan voldoende comfort en voorzieningen en zijn lekker ruim. De grote veranda’s met hangmatten waren de favoriete chill plekjes. Het grote zwembad was heerlijk om in te spelen en af te koelen. Contact met de eigenaar was prima. Probleempjes werden meteen opgelost en feedback gewaardeerd. Aanrader!

• Onderkomen8

Een super locatie, dichtbij alles en het ligt goed op de wind.

Het heeft een heerlijk zwembad waar we veel gebruik van maakte.

Fantastische locatie

Fam, Egberts
2-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wat een heerlijke plek om vakantie te vieren. Wij zaten in appartement nr 3. Dit appartement heeft een prachtig groot balkon met uitzicht op de natuur.Er is voldoende schaduw en ook ruimte om in de zon te zitten. De zonsondergang is prachtig. Al die vogels, leguanen en geurende bloemen die o.a.diverse soorten kolibries aantrekken, zijn zo vanaf je stoel te bekijken. Het appartement zelf is niet superluxe maar is ruim en alles is aanwezig. Als je groter en luxer wil ( met name de keuken) kan je beter voor de penthouse kiezen. Deze heeft weids uitzicht rondom maar je hebt dan niet dat je al die vogels in de kruinen van de bomen van zo dichtbij ziet en hoort. De supermarkt en strand is te lopen ( ca 15) maar een auto is zeker aan te raden want er zijn zoveel mooie baaitjes waar je lekker kunt zwemmen, snorkelen en zonnen. Wij zouden dit zeker aanraden als je in Jan Thiel wil zitten maar toch de rust zoekt . Voor herhaling vatbaar 😍

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Hendrick
28-3-2018
  • Onderkomen9

In februari/maart 2017 verbleven we drie heerlijke weken bij HSH. Onze dochter volgde dolfijntherapie bij het CDTC. We hadden een ruim appartement direct aan het zwembad, met alles wat we nodig hadden, zoals tv (niet aangehad haha), koelkast met vriesvak, magnetron, fornuis, wasmachine, douche met toilet en wasbak, twee slaapkamer, ruime woonkamer/keuken.

We hadden een auto gehuurd voor de wat langere afstanden, maar er waren ook leuke restaurants en stranden op loopafstand.

Het was echt genieten, we hebben vooral buiten geleefd en op de prachtige veranda.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Miranda
19-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een ruim en schoon appartement met een prachtige ligging en vriendelijke eigenaren die je behulpzaam zijn. Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig!

Advies is om een auto te huren zodat je alle mooie plekken en vooral alle stranden kunt bezoeken.

In de directe omgeving de supermarkt AH en diverse restaurants.

Mooi resort op hoogste punt Jan Thiel .

Klaas en Marjan Storteboom .
12-2-2018
  • Onderkomen9

Wij zijn van half januari tot half februari geweest met het gezin van onze dochter met twee kleinkinderen. Eerst verbleven wij twee weken in het penthouse met een schitterend panoramisch uitzicht over mooie delen van Curacao. Mooi penthouse met veel leefruimte en privacy voor twee gezinnen. Slaapkamers en badkamers goed gescheiden. Laatste twee weken in app nr 1 , ruim genoeg voor twee personen. Uiteraard zagen we iets minder van de omgeving en nu meer van de zoutpannen .HSH is goed gelegen in Jan Thiel met een levendige omgeving richting de Jan Thiel Baay. Goede uitgangsbasis om meerdere mooie plekken en stranden van Curacao te bezoeken.Vergeet Casa Aboa en Grote knip niet !! Auto noodzakelijk .Open contact met eigenaren ! Onze dank en veel succes !

Super

Diana van loon
10-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Het heet niet voor niks home sweet home... je voelt je werkelijk waar thuis.

Een ontspannen vakantie begint hier

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Home Sweet Home in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Home Sweet Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.