Vakantiepark Home Sweet Home

Contact

102 reviews over Vakantiepark Home Sweet Home

• 2019
    9Michael van Dijk07-08-2019

Heerlijk verblijf op een toplocatie

Heerlijke ruime appartementen voor een prima prijs. HSH is gelegen bovenop op een berg in Jan Thiel en van hieruit is het strand makkelijk te bereiken. Een auto is echter geen overbodige luxe als je dit prachtige eiland goed wilt ontdekken. Wij hadden de auto gehuurd bij D&D Car Rental (op voorspraak van Patrick) en dit bedrijf kan ik iedereen aanraden. Appartementen worden zeer goed schoongemaakt en zijn van alle gemakken voorzien (televisie, airco, wasmachine, magnetron, etc.). Verwacht geen trendy inrichting want het meubilair is degelijk maar eigenlijk wel aan vervanging toe. Eigenaren Patrick en Jacco staan voor je klaar en zijn zeer behulpzaam. We hebben een topvakantie gehad en dit mede door het ruime, schone appartement. Aanrader! Stranden om zeker te bezoeken: Porto Mari, Grote Knip, Mambo Beach, Papagayo Beach Jan Thiel, Blue Bay en Karakter. Ook een bezoek aan Willemstad mag niet ontbreken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Simone Leeuwerink30-07-2019

Heerlijk verblijf!

Home Sweet Home is een klein appartementencomplex met een zwembad. Twee appartementen en het penthouse liggen aan het zwembad. Appartement 3 en 4 hebben uitzicht over een natuurgebied. De appartementen zijn heel ruim en app. 3 en 4 hebben een heel groot terras. De appartementen zijn makkelijk te boeken want de communicatie met de eigenaars verloopt heel vlot. Je zit op loopafstand van het strand en de restaurants van Jan Thiel. Ook zit hier een vestiging van Albert Heijn. Op Curaçao is veel te doen, maar je hebt wel een auto nodig dan.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Petra Weijmans22-07-2019

Location does matter....

We verbleven 15 nachten op mini resort home sweet home, zowel in het penthouse als in appartement 1. Het contact met de eigenaar was zeer goed. Verblijven werden goed schoongemaakt. Het uitzicht vanaf app1 was super, vanaf het penthouse onbeschrijfelijk mooi. Ook als je niet veel bij de accommodatie zou zijn, zijn de momenten dat je er wel bent geweldig. Location does matter voor het ultieme vakantiegevoel. Ook lekker windje zorgt ervoor dat de airco niet vaak aan hoeft.

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Patty Ebbeng14-06-2019

Geweldig, willen zo weer terug!

Net terug van een heerlijke vakantie! Wat hebben wij genoten van Curaçao en ons heerlijke verblijf. Wij zaten met 6 volwassen en een kind van 1 jaar in het Penthouse. Waar alles op kan zodat de wind heerlijk voor verkoeling zorgt. Het uitzicht is fenomenaal! En de service optimaal. Zowel het contact vooraf als tijdens het verblijf. Zowel Patrick als Jacco stonden altijd voor ons klaar en waren goed bereikbaar. Als er al iets te regelen was, werd dit gelijk gedaan. En ook hadden zij leuke tips om te doen voor tijdens ons verblijf. Als wij weer naar Curaçao gaan, gaan we sowieso terug naar hen en dit verblijf! Bedankt!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Marcel&Bianca26-05-2019

Top vakantie gehad!!

Het was een heerlijk vakantie verblijf! We hebben genoten! Superlocatie! Ruim appartement en van alle gemakken voorzien! Zeker een aanrader! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Rob en Yvonne29-04-2019

geweldig verblijf in Home Sweet Home

Voor de 2e keer naar het mooie resort geweest, eerst in appartement 3 en na 3 nachten verhuisd naar het Penthouse. Het was weer een heerlijk verblijf in Home Sweet home met Patrick en Mirya als gastheer/gastvrouw. Prachtige ligging met uitzicht over Jan Thiel. Via Patrick als tipgever een prima autoverhuuder gevonden, want een auto heb je wel nodig op dit eiland als je iets wilt zien en ondernemen. Ook voor mijn dochter een welkom verblijf in Home Sweet Home na maandenlang gewoond te hebben in een studentenhuis in Willemstad in verband met haar stage aldaar.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in april 2019

• 10Annemarie Plug27-03-2019

Geweldig goed verzorgd mini resort!

Fantastisch mini resort met 5 appartementen waarvan 1 een ruim penthouse is. Gelegen in de wijk Jan Thiel met fantastisch uitzicht over de zoutpannen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 10Leo Appelman22-03-2019

We gaan weer

Een schitterend gelegen resort met 4 appartement en een penthouse + zwembad. Van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke ontvangst. De eigenaren staan dag en nacht voor je klaar en doen er alles aan om je verblijf tot een feest te maken. Het penthouse is zeker geschikt voor een wat langer verblijf.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Ruud Spijker04-03-2019

Een heerlijk verblijf op een compleet mini Resort

Dit was de eerste keer dat we dit resort geboekt hebben, ik had het al eerder op internet zien langs komen maar boeken was er nooit van gekomen. Deze eerste kennismaking is ons meer dan bevallen, de "rustige" ligging met het mooie uitzicht vanaf de grote veranda, op loopafstand van AH supermarkt en Jan Thiel beach. Het appartement is niet super luxe maar wel comfortabel en voorzien van alles wat je nodig heb, voor een kort of langer verblijf, zoals strijkplank, strijkbout, een koelbox met koelelement, ehbo koffer, airco en ventilator, complete keuken inventaris, etc, echt overal is aan gedacht. Verder staat er nog een BBQ een eigen wasmachine, parkeerplaats en een verkoelend zwembad tot je beschikking Daarbij komt nog de prima schoonmaak, eens per week, en de gastheren die er zijn als je ze nodig heb. Mocht je nog twijfelen, wij hebben hier een super tijd gehad en zeker niet voor de laatste keer.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Arnoud07-02-2019

Mooie lokatie en voor herhaling vatbaar.

Ruim en schoon appartementen complex. Goed bereikbaar en ruime parkeerplaats op het af te sluiten terrein. Auto is aan te raden. Wij waren de maand januari te gast in appartement 2. Dit is een aanrader voor mensen welke slecht ter been zijn. Het eigen zwembad is ruim genoeg en wordt goed onderhouden. Appartement is goed voorzien van van keukengerei en mocht er iets missen dan wordt dit na melding zo snel mogelijk opgelost door een van de twee zeer vriendelijke eigenaren. Schoonmaak is elke week en tevens wissel bedlinnen en handdoeken. Huurprijs is waar voor je geld.

Gereisd met partner in januari 2019

12 tips over Vakantiepark Home Sweet Home

• Petra Timmermans, 14-05-2014

Lekkere restaurants in de buurt, de kleine wereld, Zanzibar, ill forno.

• Rogier , 17-03-2014

Met uw kinderen is dit de ideale plaats, lekker rustig en toch dicht bij het strand, u kunt uw kinderen vanaf het balkon in de gaten houden als ze in het zwembad aan het spelen zijn, overigens veilge wijk waar Jan Thiel security veel patrouilleert en waarbij Home Sweet Home ook is aangesloten.

• emery roosburg, 16-05-2013

Make your reservation on time! Avoid booking the accommodation last minute.

0 vragen over Vakantiepark Home Sweet Home

Vakantiepark info