Vakantiepark Home Sweet Home

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Een super locatie, dichtbij alles en het ligt goed op de wind.

Het heeft een heerlijk zwembad waar we veel gebruik van maakte.

Fantastische locatie

Fam, Egberts
2-4-2018
  • Onderkomen8

Wat een heerlijke plek om vakantie te vieren. Wij zaten in appartement nr 3. Dit appartement heeft een prachtig groot balkon met uitzicht op de natuur.Er is voldoende schaduw en ook ruimte om in de zon te zitten. De zonsondergang is prachtig. Al die vogels, leguanen en geurende bloemen die o.a.diverse soorten kolibries aantrekken, zijn zo vanaf je stoel te bekijken. Het appartement zelf is niet superluxe maar is ruim en alles is aanwezig. Als je groter en luxer wil ( met name de keuken) kan je beter voor de penthouse kiezen. Deze heeft weids uitzicht rondom maar je hebt dan niet dat je al die vogels in de kruinen van de bomen van zo dichtbij ziet en hoort. De supermarkt en strand is te lopen ( ca 15) maar een auto is zeker aan te raden want er zijn zoveel mooie baaitjes waar je lekker kunt zwemmen, snorkelen en zonnen. Wij zouden dit zeker aanraden als je in Jan Thiel wil zitten maar toch de rust zoekt . Voor herhaling vatbaar 😍

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Hendrick
28-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

In februari/maart 2017 verbleven we drie heerlijke weken bij HSH. Onze dochter volgde dolfijntherapie bij het CDTC. We hadden een ruim appartement direct aan het zwembad, met alles wat we nodig hadden, zoals tv (niet aangehad haha), koelkast met vriesvak, magnetron, fornuis, wasmachine, douche met toilet en wasbak, twee slaapkamer, ruime woonkamer/keuken.

We hadden een auto gehuurd voor de wat langere afstanden, maar er waren ook leuke restaurants en stranden op loopafstand.

Het was echt genieten, we hebben vooral buiten geleefd en op de prachtige veranda.

Wij gaan zeker nog eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Home Sweet Home voor je op een rij gezet:

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Miranda
    19-3-2018
    • Onderkomen9

Het is een ruim en schoon appartement met een prachtige ligging en vriendelijke eigenaren die je behulpzaam zijn. Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig!

Advies is om een auto te huren zodat je alle mooie plekken en vooral alle stranden kunt bezoeken.

In de directe omgeving de supermarkt AH en diverse restaurants.

Mooi resort op hoogste punt Jan Thiel .

Klaas en Marjan Storteboom .
    12-2-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Wij zijn van half januari tot half februari geweest met het gezin van onze dochter met twee kleinkinderen. Eerst verbleven wij twee weken in het penthouse met een schitterend panoramisch uitzicht over mooie delen van Curacao. Mooi penthouse met veel leefruimte en privacy voor twee gezinnen. Slaapkamers en badkamers goed gescheiden. Laatste twee weken in app nr 1 , ruim genoeg voor twee personen. Uiteraard zagen we iets minder van de omgeving en nu meer van de zoutpannen .HSH is goed gelegen in Jan Thiel met een levendige omgeving richting de Jan Thiel Baay. Goede uitgangsbasis om meerdere mooie plekken en stranden van Curacao te bezoeken.Vergeet Casa Aboa en Grote knip niet !! Auto noodzakelijk .Open contact met eigenaren ! Onze dank en veel succes !

Super

Diana van loon
    10-2-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen9

Het heet niet voor niks home sweet home... je voelt je werkelijk waar thuis.

Een ontspannen vakantie begint hier

Heerlijke appartement

Rob
    17-12-2017
    • Onderkomen8

Het HSH appartement is rustig gelegen en voorzien van alle gemakken. Je hebt een heerlijk uitzicht en het zwembad is heerlijk om in te zwemmen. Ook heerlijk om Airco op de slaapkamers te hebben.Een echte aanrader voor een bezoek aan Curacao.

Geweldige vakantie!

Resianne Sistermans
    9-11-2017
    • Onderkomen10

Samen met mijn vader en mijn zus ben ik begin oktober voor 10 dagen naar HSH in Curaçao geweest, en wat was het geweldig! HSH ligt in een prachtige rustige omgeving, waar je echt tot rust kunt komen. Wij zaten in appartement 4, een ruim appartement met indrukwekkend uitzicht, ruime kamers, een keuken en een grote veranda. Eigenaren Patrick en Mireya hebben ons geweldig opgevangen. Ze gaven ons veel informatie over de ins en outs van Curacao. dit was voor ons heel fijn aangezien dit onze eerste keer in Curacao was. Er stond een auto voor ons klaar die we 10 dagen lang konden gebruiken, zo konden we naar alle prachtige stranden, heerlijke restaurants, feesten en activiteiten die Curaçao te bieden heeft. Het zwembad bij het appartement was ook heerlijk, dus om daar dagen door te brengen was zeker niet verkeerd. Al met al was onze vakantie geweldig. Curacao is geweldig, wij zijn verliefd. Wij gaan heel zeker snel terug naar Curacao en er is geen twijfel over mogelijk dat we dan weer zullen verblijven in HSH.

Patrick en Mireya Bedankt! We missen jullie en hopen snel weer terug te zijn!

Prachtig kindvriendelijk rustig resort

Mw. Harbers
    31-8-2017
    • Onderkomen10

Home Sweet Home is een geweldig mooi resort dat direct aan het natuurgebied de Zoutpannen op Jan Thiel ligt. Het is een kleinschalig kindvriendelijk resort met een zwembad, palapa en ligstoelen. Supermarkt en stranden met azuurblauwe zee zijn op loopafstand. Vanuit de penthouse zie je direct de Caribische Zee aan 1 kant en aan de andere kant kijk je uit over het prachtige Spaanse Water. In het resort en bij het zwembad is veel groen; mooie tropische bomen en bloemen zoals de bougainville en voor de vogelliefhebbers is het een groot feest. Je ziet er kleurrijke vogels zoals papegaaien, de knalgele Trupial en de elegante Kolibrie vogel. Kortom, een heerlijke plek om tot rust te komen met partner en/of gezin met uitgaansgelegenheden op loopafstand bij Jan Tiel Beach met vele restaurants, winkels en duikmogelijkheden.

Een unieke plek

Fam jansen
    2-8-2017
    • Onderkomen10

Wij hadden nog nooit over Curacao gehoord....totdat we enkele weken geleden verbleven op een top locatie Homesweethome op Curacao.Wat je op de website ziet van Homesweethome is daadwerkelijk ook in het echt ook zo!!In het echt nog mooier.Het hele resort is netjes,schoon,en straalt rust uit.De ligging is uniek...ligt op de hoogste plek van heel Janthiel.Aan de voorkant van Homesweethome kijk je overdag schitterend over het spaanse water.S'avonds kijk je naar mooie verlichte huizen en boten.Aan de achterkant van Homesweethome zijn de zoutpannen met een rijkdom aan natuurgebied!De penthouse en de appartementen zijn geweldig.De opstelling van de appartementen en het penthouse is ruim!!Iedereen heeft echt zn eigen privacy....dat vonden wij heel fijn.Op loop afstand ben je inderdaad gauw bij de winkels en bij het strand.Wij komen gauw terug !groetjes Miranda&Bas.

We hebben een aantal aanbieders voor Home Sweet Home voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Home Sweet Home in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Home Sweet Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Home Sweet Home scoort een 9.15 uit 10 op basis van 86 reviews.