Appartement Home Sweet Home

Appartement info

Meer appartement info

114 reviews over Appartement Home Sweet Home

• 10L jonker02-07-2020

WoW wat een prachtige uitzicht

Wat een verstopt pareltje is dit in Jan thiel , we verbleven in het penthouse met vrienden en dat is ons zeer goed bevallen er zaten 2 badkamers in dus ieder een eigen badkamer is zeker fijn als je meet stel hier verblijft . Het uitzicht vanaf het grote terras is waanzinnig je kijkt zo naar willemstad en dan zie je de cruiseschepen gewoon liggen , en daarna de prachtige zonsondergang die elke dag anders is WoW . Wij komen zeker nog een keer terug en zullen dit unieke mini resort zeker aanraden aan iedereen

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Maartje en Steve09-05-2020

Verbleven voor nood hier tijdens COVID-19

Als je naar Curacao gaat, echt een aanrader!

Prachtig uitzicht en vooral een heel goed ontvangst gehad van de eigenaren. We komen zeker terug, en dan voor een langer verblijf.

Ons bezoek was niet tijdig gepland, i.v.m. corona hadden we snel een slaapplek nodig. Dit was geen probleem. Snelle reactie, goede service en ze dachten erg met ons mee!

Home Sweet Home Mini Resort, Eigenaar, 15-05-2020

Wij Zijn super blij dat wij jullie hebben kunnen helpen tijdens de COVID-19. Bedankt dat jullie een review hebben achtergelaten . Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en dat jullie ook Curacao kunnen gaan ontdekken .

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Marischka02-04-2020

Fantastisch !!

Het is hier fantastisch, een super mooi resort en waar voor je geld ! Eigenaren Patrick en Evelien, super vriendelijk en lieve mensen vingen ons heel goed op. Patrick had zelfs een huurauto voor ons geregeld die de volgende ochtend klaar stond. Appartement zag er super de luxe uit, en van alle gemakken voorzien. Airco, vaatwasser, een föhn, Magnetron, Broodrooster, TV met alle Nederlandse en buitenlandse kanalen etc etc...

In één woord gewoon FANTASTISCH

Mijn volgende vakantie zou zeker weer Home Sweet Home worden !!

Home Sweet Home Mini Resort, Eigenaar, 15-05-2020

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben bij ons en dat we nog snel een huurauto voor jullie hebben kunnen regelen zodat jullie het mooie curacao konden ontdekken. Wij hopen jullie dan nogmaals een keer te mogen verwelkomen op onze mooie tropische mini resort in Curacao.

Zonnige groet,

Patrick & Evelien

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 9Floor31-03-2020

Topvakantie

Wij hebben meer dan genoten van de rust, de mooie locatie, het uitzicht, het appartement, alles was super geregeld ... en ga zo maar door .... echt een topvakantie .. wij komen uiteraard weer terug

Home Sweet Home Mini Resort, Eigenaar, 15-05-2020

Super bedankt voor je leuke review Floor en dat je zo genoten hebt bij . Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Bart31-03-2020

Geweldig verblijf.

Het appartement was ruim genoeg voor ons allemaal, schoon en goed voorzien van de basis. We waardeerden de Wi-Fi inbegrepen, maar gebruikten nooit de tv of airconditioning. Het grote terras met uitzicht op het natuurreservaat was mooi en erg rustig. Het zwembad beschikbaar hebben was geweldig als het zich niet in een accommodatie aan het strand bevond. Het strandresort was een gemakkelijke 5 minuten lopen naar voorzieningen. Een bezoek aan de spa was geweldig en we genoten van een aantal restaurants in de omgeving - grote verscheidenheid. De locatie was dicht genoeg bij veel verschillende activiteiten ... ATV-tour, geweldig snorkelen, Willemstad, wandelen rond de zoutvijvers.

Home Sweet Home Mini Resort, Eigenaar, 15-05-2020

Bedankt voor de leuke review en dat jullie zo genoten hebben van ons resort en natuurlijk van Curacao.

Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 3L & L30-03-2020

Horror verblijf in het penthouse

Ons 4de verblijf (10 Weken) op HSH is grote teleurstelling geworden. Nieuwe eigenaren: Evelien is vlotte meid. Ontvangst was vriendelijk, maar afwasmachine niet uitgeruimd, bedden niet opgemaakt, tekort aan servies en bestek ( het duurde 3 weken en herhaalde verzoekjes en Appjes voor het was aangevuld) Comfort: geen klerenkasten (10 weken uit koffer geleefd), oncomfortabel en versleten zitmeubilair, te smalle onderlakens, matrassen overtrokken met hoes van soort plastic. Gedurende het hele verblijf geen tot zeer matig TV-signaal Hygiëne: handdoeken gewassen, maar niet schoon (vlekken van vorige gebruikers zaten er nog in, zijn de handdoeken zelf gaan wassen) , na schoonmaak: stof, haren, zand onder bedden, banken en stoelen, zeepresten in wastafel, zand op douchevloer. Dit alles in tegenstelling tot voorgaande verblijven. Wij raden niemand aan om hier te boeken.

Patrick&Evelien, Eigenaar, 15-05-2020

Deze mensen waren oude klanten van de vorige eigenaar, en wij hebben geprobeerd het beste er van Te maken met Leo en lonneke Appelman. Zij begonnen ons tijdens hun verblijf van 10 weken het leven zuur te maken toen zij er achter kwamen dat zij het jaar daar op niet meer mochten komen bij home sweet home (ivm de prijs) ,waar zij al 3 jaar kwamen.
    Het was, schijnt voor hun een horror vakantie, maar wij hebben al hun wensen opgelost en hebben altijd klaar gestaan. Dit werd minder naarmate Leo en lonneke er misbruik van gingen maken en zij steeds minder aandacht van ons kregen. Wij zijn altijd in voor een praatje met de gasten en vol energie om dingen te regelen voor hun om de tijd van hun leven te geven. Het was allemaal best grappig want zij dachten vooral Leo de baas te zijn over home sweet home mini resort, Ze wisten een hoop beter , want ja ze hadden al die jaren in het penthouse verbleven en alles goed in de gaten kunnen houden, en zo erg zelfs dat ze de andere gasten gingen lastig vallen met eisen die hun niet aan stond.

Bij hun thuis komst eisten zij via de mail een financiële compensatie ,daarbij stelden zij ook nog eis met de eind datum en tijdstip waarop dit bedrag aan hun overgemaakt diende te worden anders zouden Leo en Lonneke hun gal gaan spuwen op internet ! Een vorm van chantage! Gefeliciteerd het is jullie gelukt ! Kort om wij willen hier geen worden meer aan vuil maken. Wij Patrick & Evelien zullen altijd voor u klaar staan en alles voor u regelen wat u wenst. Dit zal dan ook de enigste slechte review zijn die hier op TripAdvisor leest, En ook in de toekomst. Als nieuwe frisse eigenaren die het resort verbouwde en vernieuwd hebben kregen wij alleen maar leuke positieve reacties van alle gasten tot nu toe die wij hebben ontvangen. Dit zal genoeg zeggen over dit type mensen die wij hier niet willen hebben.

Met zonnige groet Patrick & Evelien

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Ria10-03-2020

Geweldig

Net een heerlijk verblijf van 6 weken gehad in dit geweldig resort. Ons terras was met uitzicht over de zoutpannen met einde van de dag een hele mooie zonsondergang. Ook appartement is schoon en voorzien van goede en nieuwe bedden. Ook is er IPTV aanwezig dus alle zenders zijn er zoals in Nederland. Ook de eigenaren Evelien en Patrick staan direct voor je klaar als er iets ontbreekt of kapot is. Al met al hebben wij er een super verblijf hier gehad. Volgend jaar komen wij hier zeker terug.

Home Sweet Home Mini Resort, Eigenaar, 11-03-2020

Bedankt voor de review en dat jullie te gast waren op ons mooie tropische mini resort . Wij kijken er zeer naar uit om jullie weer een keer te mogen ontvangen op onze mooie mini resort.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Louise05-03-2020

FANTASTISCH

Bij aankomst in dit prachtige paleis werden we hartelijk welkom geheten door de (nieuwe) eigenaren (die overigens zeer betrokken zijn en het beste willen voor hun klanten). Het appartement was prachtig en volledig gerenoveerd. Het was een ware verrassing en een cadeau om naar toe te gaan. De plek is afgelegen en je hebt geen last van de buren. 'S ochtends hoor je de vogels fluiten vanuit je bed en kun je heerlijk genieten vanuit de hangmat van het prachtige uitzicht. Ik zou deze plek ten zeerste aanraden!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Varsseveld21-02-2020

Fantastische vakantie gehad in dit resort!

Superschoon, heerlijke bedden en fantastische eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Lidi17-02-2020

Genoten, mooi resort op een super locatie

Wat een mooi resort, heerlijke nieuwe bedden, super schoon en netjes, prachtige locatie en het uitzicht fenomenaal. Super vriendelijke en behulpzame jonge eigenaren die alles aan het opknappen en moderniseren zijn. Vlakbij het strand en ook bij het zwembad in de prachtige tuin is het heerlijk vertoeven. Echt een aanrader, wij hebben genoten komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2019

Appartement Home Sweet Home info