Hotel Holiday Beach & Veneto Casino

Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
Hotel Holiday Beach & Veneto Casino
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

Kenmerken

192 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

hotel was goed.

H
27-6-2012

het hotel is prima. kamers worden 7 dagen p/week schoongemaakt en elke dag schone handdoeken en om de dag een compleet schoon bed. Het ontbijt is overdekt direct aan het privestrand achter het hotel en is prima in orde. De service vh hotel is goed. Idd. Wel een klapperende balkondeur, dit verholpen door er een papiertje tussen te doen en idd. een rammelende airco... das minder maar ja. 15 min. lopen van willemstad is prima te doen. Een 24.7 restaurant in het hotel, ideaal.

tip: ga 9 a 10 dagen, wij waren er 14 dagen vonden wij te lang er is weinig te doen, en wat je kunt doen is erg duur. het binnenland is oud en vervallen,dor en droog. als je van strand en zon houd is dit wel een goede keus. alhoewel je dan binnen europa ook goed terecht kunt en veel goedkoper!! het klimaat vonden wij niet erg prettig, het is er klam/zweterig/broeierig en veel muggen. kortom 1 keer niet weer.

Nooit mer

Cato Bergh
21-5-2012

Als je een goed en net hotel wilt: niet doen. Er zijn slechts vier kamers die voldoen aan de kwalificatie '3-sterren'. De overige kamers zijn drama: de kranen lekten, de schimmel zat in de badkamer, de deuren, wc en lampen waren beschadigd, de douche werkte niet goed, de schuifpui zat los en klapperde daardoor de gehele nacht door de wind (waardoor we niet konden slapen), we hoorden muziek gedurende de nacht en het gehele hotel zag er algeheel oud en niet onderhouden uit. De brochure van touroperator is misleidend.

De ligging van het hotel is wel goed. Ook het personeel van de kantine is zeer vriendelijk. De receptionistes daarentegen hebben de gehele dag een ochtendhumeur.

Mooie ligging

jimesh
4-5-2012

Aan de gangen en lift is te zien dat dit een oud hotel is. Maar... de kamers zijn prima en de ligging fantastisch. Een blauwe baai met een prachtig prive palmenstrandje. Een mooi zwembad en vooral voldoende plek (ligbedjes) aan het strand en zwembad. En 15 minuten lopen naar de pontjesbrug. Wij vonden het eten ook goed. Alleen het ontbijt is niet altijd in het hotel zelf. En paar dagen moesten we naar Denny's een 24/7 restaurant naast het hotel. De andere dagen "gewoon" in het hotel. Alhoewel gewoon: prachtig aan het strand en lekker.

Super vakantie gehad

anouk
7-3-2012

Met een vriendin ben ik hier 9 dagen in augustus 2011 geweest. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Onze koffers werden naar onze kamer gebracht. Met z´n 2e hadden we een 4-persoonskamer. Alle ruimte dus en allebei een goed 2-persoonsbed. De badkamer is wat klein maar goed. Wel hadden we moeite met het openen van de balkondeur. Ook hebben we twee keer een salamander op onze kamer aangetroffen. Maar deze werden zo door het personeel weg gehaald. Allemaal erg vriendelijke en behulpzame mensen in het hotel! Onze kamer was netjes en schoon en werd iedere dag schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

Wij hadden alleen ontbijt bij geboekt. Deze was eenvoudig, maar heerlijk op het strand. Hebben er ook 2 keer 's avonds gegeten dit was goed. Toen wij er waren was het erg rustig. Lagen vaak alleen aan het zwembad. Ligging is goed, loopafstand van Punda maar hebben wel vaak de taxi gepakt, vooral 's avonds.

wisselende beoordeling onbegrijpelijk

Nanne en Karin
1-2-2012

wij vinden het onbegrijpelijk dat er onvoldoendes gescoord zijn voor dit hotel.Neem nu de ligging paradijselijk mooi,het ontbijt waar we bang voor waren vanwege wat slechte beoordelingen echt super goed! heerlijk fruit,kleine pannekoekjes,goed beleg ect.niets te klagen.we waren voorbereid dat de vriendelijkheid van het personeel wel beter kon.We hebben niets gemerkt van de onvriendelijkheid. Bij,de receptie kunnen ze ietsbeter uitleggen dat je een wit kaartje nodig hebt om bij het restaurant,je consumpties te kunnen bestellen bij de bar.De kamers erg ruim heerlijk,bed en elke dag schone handdoeken.Alleen de schuifdeur ging een beetje moeilijk open.We hebben duidelijk een opgeknapte kamer gehad.Een super vakantie in dit hotel.Het casino is verouderd en kan je beter naar het Renaissance casino gaan. Gewoon boeken en genieten van de sfeer en zeker het weer.Nanne en Karin

Voor herhaling vatbaar

Joan Bolt- de Vries
11-12-2011

Holiday Beach hotel is ons goed bevallen, en is zijn 3 sterren zeker waard. Vanuit het hotel is het centrum van Willemstad te voet goed te bereiken. Men is bezig het hotel te renoveren en dat is nodig. Het is schoon en wordt goed schoon gehouden, elke dag schoon beddengoed en handdoeken. Het strand wordt goed onderhouden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. In het buitenrestaurant was het goed toeven van ontbijt tot de late uurtjes.

Was de 5e keer

rekked
18-11-2011

Wij hebben in september 3 weken met vrienden in dit hotel gelogeerd.

Alles was weer perfect,bediening verzorgd door Ralph,u weet wel met die doordringende ogen,deze jonge vent heeft een 10 verdiend.wij hebben een cabana aangevraagd in Nederland,en deze was gereserveerd voor ons,klasse.Alleen de BBQ die vrijdag'savond wordt gehouden was 3 keer niets.Als je wel gaat BBQen neem de eerste opschep dan genoeg mee,want ga je voor de tweede maal heen, moet je weer 15 dollar betalen.Een beetje oplichting vind ik.Maar de rest van de vakantie was 100% hier bij holiday beach.Werksters zij schatten van meiden,doen alles voor je.enz enz.Vrienden hadden een kamer in het hotel,deze mensen zijn aardig bereisd,maar geven ook 100% tevredenheid.

Volgende keer weer!

R. van den Hoek
6-11-2011

Dit jaar zijn we in de herfstvakantie in Holiday Beach Hotel geweest. Het is voor de prijs die je betaalt erg aan te bevelen. Het is een erg net hotel met ruime kamers en nette en aardige bediening. Je kunt zien dat het hotel onlangs opgeknapt is. De kamers zagen er keurig uit en ook het privéstrand en tuin met zwembad werden elke ochtend schoongemaakt. Engels ontbijt is goed. Het avondeten wat beetje minder, en ook heel duur. De liging van dit hotel is perfect. Het heeft een privé-strand en Willemstad ligt op nog geen 10 minuten lopen.

Nooit meer

Jan en Fenna
27-8-2011

Voor 4 jaar terug ook in dit hotel. Erg achteruit gegaan. Ze zijn hier meer voor de americaanse legerbasis die daar gelegerd is, als voor de vacantiegasten.

Slechte kamer met airco die steeds kapot ging. Kreeg na een week een andere kamer. Die was wel goed. Ontbijt erg eentonig, lunch wel goed. Diner was ook redelijk.

Erg gehorig hotel. 's avonds veel last van muggen en veel mieren [in restaurant gedeelte]. Personeel veegt de vloer wanneer er mensen zitten te eten. Kamermeisje zat bij ons ook tv te kijken op de dag van aankomst.

Maar de ligging direct aan zee die was en is perfect.

Maar zal de volgende keer dit hotel zekers niet meer boeken

Ik ga hier graag nog een keer heen!

Mira
25-8-2011

In 1999 en in 2009 in dit hotel geweest en mochten wij weer naar Curacao gaan, dan zeker weer naar dit hotel!

Personeel, ja dat is zeker niet zo snel als we hier in NL kennen.... We zijn dan ook op Curacao en daar heerst een andere mentaliteit dan in de meeste Europese landen.

Een hotel met privestrand, strandbar, zwembad, casino en vlakbij Willemstad (15 min. lopen). 2 stappen uit onze kamer/ruim appartement en we stonden op het strand (beide keren verbleven we in 1 van de cabanas).

Ik begrijp mensen niet die in 1 van de andere hotels ZONDER strand boeken!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.