Hotel aan zeeWeer vandaag30°24°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

192 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Leuk hotel maar,,,,

Irene
10-12-2014

Het hotel heeft z'n beste jaren gehad. Op t moment dat je binnen komt ruik je de schimmel. De eerste kamer op de 3e verdieping was wel netjes maar ochtends lagen er plasjes water op de grond. We kregen direct een andere kamer want t was bekend dat deze kamer vochtig was. De andere kamer was net zo vochtig en erg koud. Als je airco uit was rook je schimmellucht en met astma uitermate ongezond. Matrassen waren gescheurd, kleren waren continue klam. Meubilair versleten. Het personeel echter, niets dan lof. Uitermate vriendelijk en behulpzaam op een enkeling na. De schoonmaak was prima, t eten lekker! Je kan natuurlijk zeggen dat je niet teveel kan verwachten maar hotel blue bay was zelfs 100 euro goedkoper in deze periode voor 2 personen. De locatie was prima maar vanwege de vochtigheid zou ik dit hotel niet meer boeken.

Gereisd met partner in december 2014

Goede ligging!

Anoniem
5-6-2014

.Wat betreft de kamers,als je aan de rechter kant zit, kijk je uit op een fabriek, daarom zijn we mede van kamer verhuist.Ook omdat de kluis in d eeerste kamer kappot was, maar bij de receptie kan je ook een kluisje krijgen... De airco kon in de eerste kamer niet uit.Na de verhuizing kregen we een mooi gerenoveerde kamer.Deze kamer keek uit op het zwembad en kon de airo gewoon uit. De kluis was nu goed.Bij Denny's eten is duur. In de stad eten bij Plaza Bieu is beter.Je krijgt bijvoorbeeld gestoofde Javaanse kip, rijst met sla voor maar 4,50 Euro,zonder drank 1,50 Euro. De Mac Donalds is 6 NAFL ( 3,50 Euro ) happy meal met drinken, hamburger en friet. De ligging is perfect! Binnen 10 minuten ben je in de stad.

Jammer was dat het gratis shuttle busje van het hotel niet reedt in de week dat wij er waren. Hier kregen we ook geen vervanger voor.

Je kreeg een welkomsdrankje bij aankomst. Dit was echt lekker!

minuten lopen.

Er is een supermarkt ( Colon ) in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Voor de zoveelste keer,uitstekend

Dekker
29-5-2014

Wij hebben het weer heel fijn gehad.

Thuis om een cabana gevraagd via e-mail,deze was ons weer toegewezen.

Lekker ontbijten aan het strand,schepen zien varen,vogeltjes enz...

Wij waren 17 dagen hier te gast (mei) en hopen in oktober weer hier aan het strand te liggen.Personeel heel aardig,ook aan de balie,Volgens sommigen zijn deze dames niet vriendelijk.Wij hebben hier niks van gemerkt.De dames die eieren bakken waren ook zeer vriendelijk.

Tot Oktober.

Gereisd met partner in mei 2014

Dit nooit meer

Soe
9-3-2014

Vergane glorie. Vroeger een eerste klas hotel waar helaas niets van meer is terug te vinden. De accommodatie is voorzien van veel ongemakken en ergernissen.. WiFi waar je extra voor moet betalen doet het soms voor een half uur per dag alleen. Telefoons op de kamers zijn kapot. Room safe code werkt niet en de safe kan door eenieder worden gekraakt. Balcon deuren sluiten niet goed meer enz enz

Gereisd met partner in januari 2014

Zo zonde

Smos
19-11-2013

Dit hotel heeft alles in zich voor een fantastische vakantie: eigen strand, mooi zwembad, goede duikshop, koraalrif pal voor het hotel, casino waar van alles te beleven valt, mooi binnenterrein met planten en bomen, ontbijtterras, alle kamers hebben een balkon en dat op loopafstand van het gezellige Otrobanda. Maar... het personeel weet het goed te verstieren. Wat een chagrijn. De floormanager lijkt boos op je dat je komt ontbijten, al ben je nog zo beleefd en vriendelijk. De kokkin bakt met tegenzin een eitje, omdat ze net druk zat te kletsen met collega's. Er zijn wel uitzonderingen, zoals die andere supervriendelijke spaanstalige kokkin en de vrolijke portier. Dit hotel schreeuwt om beter management.

Gereisd met partner in oktober 2013

Wat wil je nu meer

H.Dekker
30-10-2013

Prima hotel.

Personeel is altijd aardig,nog nooit een minpunt kunnen ontdekken.

Mensen zeuren te gauw,doe ook aardig en je krijg alles voor elkaar,zo werkt het gewoon.

Het is iets gedateerd maar dat levert wel goedkopere kamers op.

Wij komen hier al 7 jaar,dus wij weten waar we over praten.

Lekker strandje,eten aan het strand met de vogeltjes de ruis van de golfen,achtergrond uit en invarende schepen.

Dit geeft een mens een fijngevoel,als je het maar ziet.

Gereisd met partner in oktober 2013

Superfijne vakantie gehad Veneto Holidaybeach

w.sprillenburg
17-7-2013

Ik ben net terug van Veneto Holiday Beachhotel. Na een gok en het lezen van allerlei verhalen toch besloten zelf te ondervinden. Het was een zeer prettige tijd, een superschoon strand, altijd schone handdoeken, housekeeping met een grote glimlach. De mensen allen zeer behulpzaam, ook handig dat je beltegoed kan kopen en helpen met installatie. Kortom zeer de moeite waard en zal er vaker terugkomen>Top!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Laat je niet misleiden door de foto's. In het echt is het een oud vervallen hotel. De kamers zijn vies en oud. Het ontbijt is ook minimaal. Deed mij denken aan een oud hotel uit het communistische tijdperk. Wij zijn ook na een dag weg gegaan en naar een ander hotel gegaan, omdat we het niet konden aanzien. Alles is minimaal. Het is ook geen duur hotel maar verwacht er ook helemaal niks voor terug.

Gereisd met partner in april 2013

goede prijs kwaliteitverhouding

Lavinia michiels
15-2-2013

wij zijn in holiday beach geweest van 7 tot 15 februari.

Wij hadden de goedkoopste standaard kamer voor 3 pers geboekt.,

de kamer was helemaal opgeknapt en netjes , zeer goede en grote bedden.

Het is ook maar een 3 sterre hotel!

Het eten was goed maar heel duur, je bent in 15 min in de stad waar je goedkoop en ook lekker kunt eten. Het strand aan het hotel was heerlijk en heel dicht bij de kamers. Er waren wel veel mariniers in de avond in hotel, maar die waren heel rustig en had je echt geen last van, wij gaan hier zeker nog eens terug, alleen het weer was wat minder veel bewolkt, en veel regen gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Bon bini

jlsreingoud
30-8-2012

Mooi hotel aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.