Hotel aan zeeWeer vandaag31°26°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

192 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Enkel slapen anders Niet doen!

Femke
3-1-2016

Zeer veroudert hotel, schone bedden en schone maar verouderde badkamer. Strandje is netjes, zwembad zou ik niet ingaan. Als je hier enkel wil slapen en douchen is prima, maar meer niet! De rest van het hotel is oud, vies en chagrijnig personeel. 20 min lopen naar Willemstad. Huur dus een auto en ga iedere dag wat leuks doen, dan heb je met dit hotel prijstechnisch wellicht een goede deal. Eens met vorige beoordeling, denk niet valt mee met wat iedereen schrijft, ik heb nog nooit zo'n hotel meegemaakt! Wij hebben geen ontbijt gebruikt hier, zou niet durven, lekker langs de Albert Heijn en op strand croissants eten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Vervallen hotel. Geen aanrader.

Rick
31-12-2015

Een week in dit hotel geweest met de kerst.

Het bed, de douche en het strand zijn prima. Maar dat is dan ook wel alles.

Het is een oud vervallen hotel met chagrijnig en rondhangend personeel.

Het ontbijt is vies, vet en zeer beperkt. Op de stukjes fruit na. De koffie, wat moet ik daar van maken, getver. Van de snack (tortilla's) aan het strand ziek geworden.

Met een klein beetje meer aandacht kan men hier veel meer van maken.

De kamers zijn heel vochtig en vreselijk smerig. Verschuif niet het bed want je weet niet wat je tegen komt van de vorige bewoners. Kortom zeker niet aan te raden.

Als je denkt die beschrijvingen op Zoover vallen wel mee, nou echt niet het klopt.

Gereisd met partner in december 2015

We hebben hier in juli maar een nacht (van de vier) verbleven en zijn de volgende dag snel naar een ander hotel gegaan. Het is een drie sterren hotel, dus je mag niet veel verwachten. Onpersoonlijk personeel, verouderde kamers, donkere gangen. Buiten, naast het hotel, de schoorstenen van de raffinaderij completeren dit naargeestige hotel. Voor ons was dit genoeg om te vertrekken.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Redelijk tot goed hotel.

Ineke Stellink
16-8-2015

De entree van het hotel is mooi, winkel die vaak en lang open is waar je drinken ect kunt kopen. Personeel is erg gehulpzaam en vriendelijk. De kamer was netjes, de wand om het bad is van plastic, als je de kraan aan zet beweegt alles, maar douche werkt prima.

Het matras ligt redelijk maar kan beter.

Op de gang kun je ijsklontjes halen en is een magnetron.

Het ontbijt buffect was goed, soorten fruit, brood, je kunt eieren en pancakes laten bakken.

Hotel ligt op 20 min lopen van centrum Willemstad.

Het strand werd gerenoveerd maar je kunt naar Pirate beach vlakbij gratis met een busje.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Nooit weer !!

mevr de Roover
17-7-2015

Net terug van een vakantie op curacao! we hadden Veneto Holiday Beach geboekt voor 18 dagen. bij aankomst s,avonds bleek het strand opgegraven te worden om de stenen te verwijderen. wij dachten dat duurt niet zo lang dus maar ff wat eten. personeel heel onvriendelijk omdat we om half 10 s,avonds nog wat eten wouden na een vlucht van 12 uur . snel wat gekregen en om 10 uur we gaan sluiten want zit niet genoeg mensen aan de bar. dus wij maar naar boven naar de kamer en vroeg slapen. Wat blijkt de graafmachine draaide gewoon de hele nacht door ( wat een herrie) 2 dagen daarna maar aan de hostess gevraagt hoe dat zit? antwoord was je kan naar een ander strand gebracht worden gratis maar dan moet je zelf de entree van het strand betalen! na een week tegen die troep aangekeken te hebben en het zeer sjaggie en onvriendelijke personeel ( als je ikke fooi geeft dan ben je opeens dushi en schatje)

Gereisd met partner in juni 2015

niet voor herharling vatbaar

rodje
16-7-2015

had meer verwacht.kamers waren niet zo netjes.nog een beetje ouderwest.privestrand was in aanbouw maar zwembad was wel goed.personeel was wel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Niet doen!!!!

jm
7-7-2015

De eerste kamer was echt heel vies, de afzuiger in de doucheruimte werkte niet, de schuifdeur klapperde voortdurend, de airco stond heel koud en konden we zelf niet instellen, de wc bleef maar doorlopen en de kluis deed het niet. Maar het ergste van alles was dat het zéér vochtig was: 95%!! We zijn van kamer gewisseld, die kamer was beter. Het personeel was vriendelijk en bijna allemaal behulpzaam. Alleen in de bar bij het strand zijn we zeer onvriendelijk behandeld. Hotel lijkt wel openbaar terrein, steeds veel drukte van kerkgangers, sporters, zwemmers, muzikanten en zelfs feestjes (partijtjes met meer dan 32 kinderen in het zwembad!). Zwembad niet heel schoon. We kozen dit hotel vanwege de locatie (is fantastisch) en de eigen baai, maar die was onze hele vakantie volledig ontoegankelijk door werkzaamheden. Vreselijk!! Hoge bergen puin in de hele baai, altijd veel herrie, zelfs op za en zo!!! Geen redelijke compensatie, alleen één busje naar betaald strand. Onze vakantie was verpest!

Gereisd met partner in juni 2015

Volgend jaar weer!

Esther
8-6-2015

We hebben heerlijk genoten van deze accommodatie. Het was een goede aanbieding van touroperator. (jammer dat deze er nooit zijn in schoolvakanties). Vriendelijk personeel, als je vriendelijk naar de mensen bent zijn zij dat ook tegen jou.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prima ligging, prachtige baai, heerlijk strand

T van der Veen
5-2-2015

Wij hebben voor een mooi prijsje dit hotel gekozen, de reactie's zeker gelezen maar hadden de verwachting dat wij er wel genoegen mee zouden nemen.

En dat was het meer dan verwacht zelfs!!

Het hotel is inderdaad wat ouderwets, de gangen ruiken wat muf.

Maar je hebt een mooie strand, met voldoende ligbedjes, een mooie baai, wat je prachtig kan snorkelen, en een fijn zwembad erbij.

Op loopafstand van de pontjesbrug.

Wij hebben de duurdere hotels en stranden vergeleken.. maar moesten tot de conclusie komen dat wij een super plek hadden!

Ik zou zeggen, hoef je niet al die luxe maar gewoon een prima bed, grote kamer dan ben je hier meer dan goed!

Wij zijn ook erg vriendelijk door het personeel geholpen.

Wat ons betreft.. mocht het er van komen dan weten wij wel weer naar welk hotel wij gaan! Voor ons weer Holiday Beach hotel!

Fijne vakantie alvast.. wij hebben genoten!!

Gereisd met partner in januari 2015

Verouderd hotel

rene
18-1-2015

Het is een ouder hotel en moet opgeknapt worden.Maar kamers zijn rederlijk schoon.Het meeste personeel is ongeïnteresseerd in de gasten.De locatie en het strand waren prima!De prijs was goedkoop €600 pp en was inclusief vliegreis.Boek bij touroperator geen ontbijt er bij.Ernaast zit een Dennys veel goedkoper.

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.