Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°

Airco
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Wegblijven

E.Bal,
29-5-2018

Een grote puinhoop. Elektriciteit viel in weekend uit. Nadat dit opgelost was echter geen tv meer.Ook de zgn gratis WIFI doet het niet op de kamer. Duurt nu al 3 dagen zonder uitzicht op verbetering. Weten ook niet wanneer het wel opgelost is. Gym is gesloten.Je betaalt niet veel maar je krijgt nog minder. Wegblijven

Gereisd alleenreizend in mei 2018

2008

mooi hotel enigzins verouderd maar toch redelijk dicht bij het centrum. vriendelijk hotelpersoneel en reparaties of aanmerkingen aan de kamer worden direct opgelost. haal en brengservice was goed.

Gereisd alleenreizend in mei 2007

Halve hotel stond leeg ivm zogenaamde renovatie. Kreeg hierdoor alleen een kamer op de benedenverdieping. Amerikanen van de marine kregen wel een kamer boven. Raar, er moest toch gerenoveerd worden??

De kamers beneden waren allemaal zo verschrikkelijk vochtig (ook volgens andere vakantiegangers). De schimmel zat op de muren, plafond en in de kasten. Heb de hele vakantie mijn kleding in de koffer moeten houden ivm de muffe stank. Personeel bij restaurant op het strand was ook niet vriendelijk. Jammer, want op zich is het een mooie accomodatie met een prachtige tuin en strand.

Gereisd alleenreizend in juni 2007

2007

Ben van 29-08-2007 t/m 05-09-2007 geweest. Als je van rust houd is dit echt een aanrader. Plek genoeg op het privestrandje en bij het zwembad. Het eten is ook heel goed, heerlijk ontbijten en dineren op het strand wat wil je nog meer.

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.