Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

2007

We zijn vorig jaar kerst in dit hotel geweest en hebben ons prima vermaakt. de kamer was ruim en werd goed schoongemaakt. mankementen werden meteen gerepareerd. Ook voor andere zaken als het huren van een auto waren de mensen van de receptie erg behulpzaam. En we konden zelfs nog kiezen met wat voor uitzicht we de kamer wilde hebben. Het ontbijt was goed en een schitterende locatie aan het strand! Het prive strandje is lekker rustig en schoon. Het zwembad is simpel maar voldoende. Verder is er nog een casino bij wat voor gezellige bedrijvigheid in het hotel zorgt.

We gaan dit jaar zeker weer terug!

Gereisd anders in september 2007

Het is een goed hotel, niet meer, niet minder. De badkamer is erg oud (rest van de kamer is goed) en de service bij de bar aan het strand is wat minder. De bediening is vriendelijk, maar wel langzaam. Maar ja, dat is de cultuur en moet je maar voor lief nemen. Het eten is er erg goed en het zwembad en het prive strand zijn heerlijk. De kamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Punda is op een klein kwartiertje lopen goed bereikbaar.

Gereisd anders in juni 2007

Wij zijn van 20 t/m 27 april ff een weekje tussendoor naar curacao geweest. Normaal gaan we wat langer als een weekje maar t was ff een tussendoortje en we konden niet langer vrij nemen. Aangezien we toch zo kort gingen dachten we dat het niet echt uitmaakt waar we zaten en hebben dus voor Holyday beach gekozen. Ontbijt aan het strand wa geen 30 gulden pp maar 16!!! zoals diegene onder mij zegt. Voor de rest een simpel hotel maar niet veel bijzondes.

Gereisd anders in juni 2007

Ik ben begin maart 2007 in dit hotel geweest. De kamer was redelijk en behoorlijk schoon.De elektrische aansluitingen zijn zeer slecht.De badkamer was erg oud en zeker aan een verbouwing toe.De balkon schruifdeur kon moeilijk open en dicht en kon niet op slot. Gelukkig zaten wij op de vierde verdieping.Ik had internet op de kamer. Bij de incheck balie kun tegen betaling een modem huren waarmee je de hele dag als je wilt kunt interneten. Verwacht geen goede beschrijving van het modem hoe je hem moet aansluiten want dat krijg je niet. Het onbijtbufet was niks bijzonder. De bediening rond uit slecht. Ze staan maar te hangen aan de bar en tv te kijken,en als er een klant komt moet deze wel veel geduld hebben voor dat hij wordt geholopen. Het gaat allemaal erg traag en zeker onvriendelijk. Het strand is niks bijzonder.Het personeel in dit hotel is echt erg onvriendelijk.

Gereisd anders in april 2007

Erg slecht hotel

A. Prent
17-2-2007

Erg slecht hotel.Zwembadwater was niet al te schoon.Kamer werd niet goed schoongemaakt.Wat opviel is dat de schoonmakers gewoon TV zitten te kijken op je kamer.We hadden zelfs een flink mierennest in onze kamer.Het ontbijt is schofterig duur (30 gld pp).

Bediening in het restaurant is ook asocial. Je bord eten wordt echt op de tafel gesmeten.Vriendelijk word je niet geholpen.Ook niet bij de receptie.Foto's schijnen er niet genomen mogen te worden in hotel (volgens de bewaking).De bedden zijn niet goed. De springveren zitten na twee weken echt in je rug geport waardoor je naar de fysio kan.Douch is niet best (warm water).Bad is erg klein. Om op het balkon te komen moet je de schuifdeuren uitbouwen en kilometers vitrages weghalen. Airconditioning wordt nooit schoongemaakt, wat erg ongezond is.

Conclusie:Vergeleken met andere hotels die ik bezocht heb komt deze er zeer onvoldoende uit.

Gereisd anders in februari 2007

Wij zijn van 11 tot 17 november geweest en zijn ronduit ontevreden. Service en klantvriendelijkheid erg slecht. Het ergste komt nog. We hebben in onze cabana (ligt aan het strand) een bedwantsen ofwel wandluizenplaag gehad (dat zijn bloedzuigers). We kwamen er thuis pas achter wat het waren. Hotel wilde niet zeggen wat voor beestjes het waren, maar de kamer werd de volgende ochtend met veel paniek door 7 schoonmakers compleet ontmanteld (alles werd eruit gehaald), dus ze wisten wel degelijk wat het waren. Met veel moeite een andere kamer gekregen; we werden niet serieus genomen en moesten maar gewoon de deur openhouden tegen de dampen van de insecticiden. Bij thuiskomst huiduitslag van de bedwantsen en onder doktersbehandeling geweest. Thuis klachtenbrief gestuurd. Duikschool was wel goed. Ligging eveneens, maar nee, voor ons nooit maar dan ook nooit meer holiday beach hotel.

Gereisd anders in februari 2007

het hotel is goed schone eenvoudige kamers

Jendrus Beljaars
20-1-2007

het hotel is goed schone eenvoudige kamers. aan de rand van het strand ligt veel glas een keer zeven zou geen kwaad kunnen. gezellig restaurant waar je goed kunt eten. wij gaan er zeker naar terug.

Gereisd anders in januari 2007

Helemaal tevreden over dit hotel! Personeel was heel aardig, heeft ons zelfs geholpen met het vinden van de weg. En toen we meegingen met een excursie van een andere maatschappij, maar deze helaas niet kwam opdagen hebben ze zelfs contact opgenomen met die maatschappij zonder extra kosten, zodat ik geen telefoonkaart hoefde aan te schaffen! Ontbijt aan strand was geweldig. Ook het casino bij het hotel was leuk, voor 5 GULDEN hadden we toch 1,5 uur plezier. Fitness is gratis. Duikschool bij hotel is stukken duurder dan in de rest van curacao. Wij raden dan ook duikschool aquarius aan. Zij spreken ook allen NL en halen je ook op bij je hotel.

12-12-06 t/m 26-12-06

Een aardig, wat ouder, hotel op loopafstand van Otrabanda. Het hotelpersoneel is uitermate vriendelijk en eventuele klachten worden direct opgelost. Het hotel wordt ook gebruikt als standplaats voor Amerikaanse militairen en de strandbar/restaurant is hierop ook ingericht. Het ontbijt is goed maar voor lunch en diner (vooral veel, vet en lang wachten) kun je beter naar de stad. Bediening is slecht.

De duikschool die bij het hotel zit is sinds kort in andere handen (Hook's Diving) en is helemaal top. Voor elk wat wils, even binnenlopen dus.

Gereisd anders in januari 2007

Het is een heel mooi hotel, dichtbij Willemstad (ong 15 min lopen). Het strand is heel mooi en rustig. En het is geweldig om je dag te beginnen met ontbijten aan het strand! Dat miste ik heel erg toen ik weer thuis was! Het personeel is ook heel erg vriendelijk. Wij zijn er van 04.08.06 t/m 20.08.06 geweest.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.