Hotel aan zeeWeer vandaag30°24°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Voldoende voor de prijs.

N. van Schooten,
6-10-2017

In totaal hebben wij € 500,- betaald voor vlucht én verblijf. Normaliter betaal je alleen al ruim € 500,- voor een ticket. De insteek was 'we hebben het verblijf gratis'. Niet al te veel verwachtingen hebben. De kamers zijn eenvoudig en gedateerd maar wel schoon. De bedden liggen méér dan prima. Wij hadden lekker twee 2-persoonsbedden. De eerste ochtend zijn we gaan ontbijten bij het hotel en dit viel tegen. Je betaald gemiddeld bijna € 20,- p.p. voor oud brood, ei, kaas/ham, orange juice en koffie of thee. Aangezien je dicht bij de stad zit raad ik aan om lekker in de stad te gaan ontbijten! Het zwembad was schoon en het strand ook. Helaas zijn ze er nu bezig met het aanleggen van een cruise terminal en veroorzaakt dit voor best veel geluidsoverlast. Wat betreft de service van het hotel; wij hebben ook 1 dag last gehad van kakkerlakken. Dit gemeld bij de receptie en binnen 5 minuten was er iemand om dit te bestrijden en schoon te maken. Ah fijn, als je niet teveel verwachtingen hebt én geen luxepaardje bent is het prima vertoefen hier. Curacao heeft zoveel moois te bieden dat je bijna niet in je hotel hoeft te zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

We hebben hier in juli maar een nacht (van de vier) verbleven en zijn de volgende dag snel naar een ander hotel gegaan. Het is een drie sterren hotel, dus je mag niet veel verwachten. Onpersoonlijk personeel, verouderde kamers, donkere gangen. Buiten, naast het hotel, de schoorstenen van de raffinaderij completeren dit naargeestige hotel. Voor ons was dit genoeg om te vertrekken.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Redelijk tot goed hotel.

Ineke Stellink
16-8-2015

De entree van het hotel is mooi, winkel die vaak en lang open is waar je drinken ect kunt kopen. Personeel is erg gehulpzaam en vriendelijk. De kamer was netjes, de wand om het bad is van plastic, als je de kraan aan zet beweegt alles, maar douche werkt prima.

Het matras ligt redelijk maar kan beter.

Op de gang kun je ijsklontjes halen en is een magnetron.

Het ontbijt buffect was goed, soorten fruit, brood, je kunt eieren en pancakes laten bakken.

Hotel ligt op 20 min lopen van centrum Willemstad.

Het strand werd gerenoveerd maar je kunt naar Pirate beach vlakbij gratis met een busje.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Nooit mer

Cato Bergh
21-5-2012

Als je een goed en net hotel wilt: niet doen. Er zijn slechts vier kamers die voldoen aan de kwalificatie '3-sterren'. De overige kamers zijn drama: de kranen lekten, de schimmel zat in de badkamer, de deuren, wc en lampen waren beschadigd, de douche werkte niet goed, de schuifpui zat los en klapperde daardoor de gehele nacht door de wind (waardoor we niet konden slapen), we hoorden muziek gedurende de nacht en het gehele hotel zag er algeheel oud en niet onderhouden uit. De brochure van touroperator is misleidend.

De ligging van het hotel is wel goed. Ook het personeel van de kantine is zeer vriendelijk. De receptionistes daarentegen hebben de gehele dag een ochtendhumeur.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Super vakantie gehad

anouk
7-3-2012

Met een vriendin ben ik hier 9 dagen in augustus 2011 geweest. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Onze koffers werden naar onze kamer gebracht. Met z´n 2e hadden we een 4-persoonskamer. Alle ruimte dus en allebei een goed 2-persoonsbed. De badkamer is wat klein maar goed. Wel hadden we moeite met het openen van de balkondeur. Ook hebben we twee keer een salamander op onze kamer aangetroffen. Maar deze werden zo door het personeel weg gehaald. Allemaal erg vriendelijke en behulpzame mensen in het hotel! Onze kamer was netjes en schoon en werd iedere dag schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

Wij hadden alleen ontbijt bij geboekt. Deze was eenvoudig, maar heerlijk op het strand. Hebben er ook 2 keer 's avonds gegeten dit was goed. Toen wij er waren was het erg rustig. Lagen vaak alleen aan het zwembad. Ligging is goed, loopafstand van Punda maar hebben wel vaak de taxi gepakt, vooral 's avonds.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Was de 5e keer

rekked
18-11-2011

Wij hebben in september 3 weken met vrienden in dit hotel gelogeerd.

Alles was weer perfect,bediening verzorgd door Ralph,u weet wel met die doordringende ogen,deze jonge vent heeft een 10 verdiend.wij hebben een cabana aangevraagd in Nederland,en deze was gereserveerd voor ons,klasse.Alleen de BBQ die vrijdag'savond wordt gehouden was 3 keer niets.Als je wel gaat BBQen neem de eerste opschep dan genoeg mee,want ga je voor de tweede maal heen, moet je weer 15 dollar betalen.Een beetje oplichting vind ik.Maar de rest van de vakantie was 100% hier bij holiday beach.Werksters zij schatten van meiden,doen alles voor je.enz enz.Vrienden hadden een kamer in het hotel,deze mensen zijn aardig bereisd,maar geven ook 100% tevredenheid.

Gereisd met vrienden in september 2011

een goed hotel!

dordtboy
6-7-2011

Holiday beach hotel is een hotel die niet ver af is gelegen van het centrum van Willemstad. Wij hebben hier een week verbleven wegens het bouw van ons huis op Curacao. De kamers waren redelijk, ontbijt goed, zwembad was ook goed en natuurlijk je eigen prive strand. Wat jammer is dat er een grote casino is wat toch bepaalde type mensen aantrekt en dat bedoel ik dan niet positief.

Er zijn ook erg veel amerikaanse gasten in dit hotel vergeleken met andere hotels op het eiland. Dat is voor ons geen probleem, beter dan alleen maar nederlanders.

Gereisd met vrienden in januari 1999

Aan renovatie toe!

Tim
22-7-2010

Wij zijn hier met de kerst geweest.

Omdat Lions Dive en Breezes vol zaten, was hier nog plek.

Hotel heeft prima prive strand met afgeschermde dam in zee.

Ligbedden en handdoeken service goed geregeld.

Aan het strand een bar voor drinken en goed eten.

Kamers zijn simpel en oud!

Hotel heeft renovatie nodig.

15min. lopen van Willemstad. Vliegveld taxi 20min.

Gereisd met vrienden in december 2007

top

bennie
19-6-2009

het was geweldig in dit hotel, goed personeel, lekker eten, schoen kamer, lekker in de zon gelegen kortom geweldig!!

Gereisd met vrienden in juni 2009
2008

Mooie locatie

T. Heerze
23-7-2008

Zeer mooie locatie, eten niet echt geweldig maar de rest was mooi, vooral het prive strand.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.