Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Goede ligging!

Anoniem
5-6-2014

.Wat betreft de kamers,als je aan de rechter kant zit, kijk je uit op een fabriek, daarom zijn we mede van kamer verhuist.Ook omdat de kluis in d eeerste kamer kappot was, maar bij de receptie kan je ook een kluisje krijgen... De airco kon in de eerste kamer niet uit.Na de verhuizing kregen we een mooi gerenoveerde kamer.Deze kamer keek uit op het zwembad en kon de airo gewoon uit. De kluis was nu goed.Bij Denny's eten is duur. In de stad eten bij Plaza Bieu is beter.Je krijgt bijvoorbeeld gestoofde Javaanse kip, rijst met sla voor maar 4,50 Euro,zonder drank 1,50 Euro. De Mac Donalds is 6 NAFL ( 3,50 Euro ) happy meal met drinken, hamburger en friet. De ligging is perfect! Binnen 10 minuten ben je in de stad.

Jammer was dat het gratis shuttle busje van het hotel niet reedt in de week dat wij er waren. Hier kregen we ook geen vervanger voor.

Je kreeg een welkomsdrankje bij aankomst. Dit was echt lekker!

minuten lopen.

Er is een supermarkt ( Colon ) in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Superfijne vakantie gehad Veneto Holidaybeach

w.sprillenburg
17-7-2013

Ik ben net terug van Veneto Holiday Beachhotel. Na een gok en het lezen van allerlei verhalen toch besloten zelf te ondervinden. Het was een zeer prettige tijd, een superschoon strand, altijd schone handdoeken, housekeeping met een grote glimlach. De mensen allen zeer behulpzaam, ook handig dat je beltegoed kan kopen en helpen met installatie. Kortom zeer de moeite waard en zal er vaker terugkomen>Top!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

goede prijs kwaliteitverhouding

Lavinia michiels
15-2-2013

wij zijn in holiday beach geweest van 7 tot 15 februari.

Wij hadden de goedkoopste standaard kamer voor 3 pers geboekt.,

de kamer was helemaal opgeknapt en netjes , zeer goede en grote bedden.

Het is ook maar een 3 sterre hotel!

Het eten was goed maar heel duur, je bent in 15 min in de stad waar je goedkoop en ook lekker kunt eten. Het strand aan het hotel was heerlijk en heel dicht bij de kamers. Er waren wel veel mariniers in de avond in hotel, maar die waren heel rustig en had je echt geen last van, wij gaan hier zeker nog eens terug, alleen het weer was wat minder veel bewolkt, en veel regen gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Mooie ligging

jimesh
4-5-2012

Aan de gangen en lift is te zien dat dit een oud hotel is. Maar... de kamers zijn prima en de ligging fantastisch. Een blauwe baai met een prachtig prive palmenstrandje. Een mooi zwembad en vooral voldoende plek (ligbedjes) aan het strand en zwembad. En 15 minuten lopen naar de pontjesbrug. Wij vonden het eten ook goed. Alleen het ontbijt is niet altijd in het hotel zelf. En paar dagen moesten we naar Denny's een 24/7 restaurant naast het hotel. De andere dagen "gewoon" in het hotel. Alhoewel gewoon: prachtig aan het strand en lekker.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Voor herhaling vatbaar

Joan Bolt- de Vries
11-12-2011

Holiday Beach hotel is ons goed bevallen, en is zijn 3 sterren zeker waard. Vanuit het hotel is het centrum van Willemstad te voet goed te bereiken. Men is bezig het hotel te renoveren en dat is nodig. Het is schoon en wordt goed schoon gehouden, elke dag schoon beddengoed en handdoeken. Het strand wordt goed onderhouden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. In het buitenrestaurant was het goed toeven van ontbijt tot de late uurtjes.

Gereisd met oudere kinderen in november 2011

Gillend naar huis

conny
4-1-2009

Wat een vreselijk hotel was dit zeg. Gelukkig maar 2 dagen hoeven te verblijven.Kamers heel vochtig, klam en vieze badkamers. Een zeer stinkende gang.Onze föhn die in de badkamer hing vloog in brand. Vlammen sloegen eruit. We snelden naar de receptie.Maar die deden heel relaxed.De man die mee kwam kijken liep wel heel langzaam. Het was net of hij hoopte dat het hele hotel zou afbranden.Hij haalde de föhn uiteindelijk van de muur.

Eten was heel slecht. vet waardoor ik buikgriep kreeg.

Enige pluspuntje was het casino.

Ik zou dit hotel aan niemand aanbevelen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.