Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Goed hotel voor een redelijke prijs

Nelly,
24-4-2018

Het hotel heeft een uitstekende ligging. Strand bij wijze van spreken in je achtertuin en het centrum op 15 min loopafstand.

De kamers zijn heel erg gedateerd en hebben een ernstig achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in april 2018

Mooie locatie voor lage prijs

Marc van Winsum,
7-3-2018

Dit resort ligt aan het strand en is op loop afstand van de pondjesbrug en dus ook van Willemstad. Prijs/kwaliteit is goed, het is geen 5 sterren resort en alles is gedateerd maar wij hebben er een top vakantie.

Bedden zijn goed en we hebben warm water, badkamer is netjes. Er wordt elke dag schoon gemaakt en krijg je schone handdoeken. Er wordt negatief over dit resort geschreven maar dat zijn mensen die te veel verwachten voor deze prijs.

Gereisd met partner in maart 2018

Nooit meer naar deze puinhoop

Rekked,
14-10-2017

Niet gaan ontbijt vreselijk,alles is verouderd.

Vieze troep in de badkamer.

Strand is gemaakt van gemalen beton.

ligstoelen onder de schimmel.

Buiten verlichting vreselijk slecht.

Mensen zijn wel aardig.

Gereisd met partner in oktober 2017

Nooit meer

Frank,
7-10-2017

Helemaal niets was goed. Bij binnenkomst konden geen kamersleutels gemaakt worden en moest steeds iemand meelopen. Duurde lang. Hotel heeft deze eeuw geen onderhoud meegemaakt. Kamer was muf en vochtig, ongedierte in de badkamer, meubilair hing uit elkaar, staande lampen waren afgebroken, airco werkte niet echt goed, ontbijt was een ramp, tostiapparaat werkte niet voor eieren en spek moest ineens 5 dollar pp bijbetaald worden, balkon was een aanfluiting maar 1 stoel voor een 4 persoons kamer. Kon alleen drankje drinken in casino maar dan was avondkleding verplicht. Douche defect en niet te repareren, kluisje defect en niet meer te repareren, geen fohn, geen platte tv maar een beeldbuis uit het jaar stillekes, balkondeur schoof niet open, vies beddegoed. Voor het strand zijn ze bezig met uitbreiding van de passagiersterminal en dat betekend een grote heimachine in het water recht voor het hotel. Onze reisagent is bezig om iets anders te regelen. Vakantie behoorlijk verpest.

Gereisd met partner in oktober 2017

Nooit meer dit hotel , ontbijt een ramp ,

Bram DIRKSE,
4-4-2017

Afstand naar de stad is goed te lopen , kamers gingen wel maar oud , badkamer ook niet veel soeps ,

Ontbijt is echt slecht , af en toe geen boter en nooit broodjes alleen oud brood .

Onvriendelijk personeel bij de bar en smorgens was de vloer nog vies tijdens het ontbijt , tafels kapot , gewoon een ramp

Gereisd met partner in maart 2017

Vervallen hotel. Geen aanrader.

Rick
31-12-2015

Een week in dit hotel geweest met de kerst.

Het bed, de douche en het strand zijn prima. Maar dat is dan ook wel alles.

Het is een oud vervallen hotel met chagrijnig en rondhangend personeel.

Het ontbijt is vies, vet en zeer beperkt. Op de stukjes fruit na. De koffie, wat moet ik daar van maken, getver. Van de snack (tortilla's) aan het strand ziek geworden.

Met een klein beetje meer aandacht kan men hier veel meer van maken.

De kamers zijn heel vochtig en vreselijk smerig. Verschuif niet het bed want je weet niet wat je tegen komt van de vorige bewoners. Kortom zeker niet aan te raden.

Als je denkt die beschrijvingen op Zoover vallen wel mee, nou echt niet het klopt.

Gereisd met partner in december 2015

Nooit weer !!

mevr de Roover
17-7-2015

Net terug van een vakantie op curacao! we hadden Veneto Holiday Beach geboekt voor 18 dagen. bij aankomst s,avonds bleek het strand opgegraven te worden om de stenen te verwijderen. wij dachten dat duurt niet zo lang dus maar ff wat eten. personeel heel onvriendelijk omdat we om half 10 s,avonds nog wat eten wouden na een vlucht van 12 uur . snel wat gekregen en om 10 uur we gaan sluiten want zit niet genoeg mensen aan de bar. dus wij maar naar boven naar de kamer en vroeg slapen. Wat blijkt de graafmachine draaide gewoon de hele nacht door ( wat een herrie) 2 dagen daarna maar aan de hostess gevraagt hoe dat zit? antwoord was je kan naar een ander strand gebracht worden gratis maar dan moet je zelf de entree van het strand betalen! na een week tegen die troep aangekeken te hebben en het zeer sjaggie en onvriendelijke personeel ( als je ikke fooi geeft dan ben je opeens dushi en schatje)

Gereisd met partner in juni 2015

Niet doen!!!!

jm
7-7-2015

De eerste kamer was echt heel vies, de afzuiger in de doucheruimte werkte niet, de schuifdeur klapperde voortdurend, de airco stond heel koud en konden we zelf niet instellen, de wc bleef maar doorlopen en de kluis deed het niet. Maar het ergste van alles was dat het zéér vochtig was: 95%!! We zijn van kamer gewisseld, die kamer was beter. Het personeel was vriendelijk en bijna allemaal behulpzaam. Alleen in de bar bij het strand zijn we zeer onvriendelijk behandeld. Hotel lijkt wel openbaar terrein, steeds veel drukte van kerkgangers, sporters, zwemmers, muzikanten en zelfs feestjes (partijtjes met meer dan 32 kinderen in het zwembad!). Zwembad niet heel schoon. We kozen dit hotel vanwege de locatie (is fantastisch) en de eigen baai, maar die was onze hele vakantie volledig ontoegankelijk door werkzaamheden. Vreselijk!! Hoge bergen puin in de hele baai, altijd veel herrie, zelfs op za en zo!!! Geen redelijke compensatie, alleen één busje naar betaald strand. Onze vakantie was verpest!

Gereisd met partner in juni 2015

Prima ligging, prachtige baai, heerlijk strand

T van der Veen
5-2-2015

Wij hebben voor een mooi prijsje dit hotel gekozen, de reactie's zeker gelezen maar hadden de verwachting dat wij er wel genoegen mee zouden nemen.

En dat was het meer dan verwacht zelfs!!

Het hotel is inderdaad wat ouderwets, de gangen ruiken wat muf.

Maar je hebt een mooie strand, met voldoende ligbedjes, een mooie baai, wat je prachtig kan snorkelen, en een fijn zwembad erbij.

Op loopafstand van de pontjesbrug.

Wij hebben de duurdere hotels en stranden vergeleken.. maar moesten tot de conclusie komen dat wij een super plek hadden!

Ik zou zeggen, hoef je niet al die luxe maar gewoon een prima bed, grote kamer dan ben je hier meer dan goed!

Wij zijn ook erg vriendelijk door het personeel geholpen.

Wat ons betreft.. mocht het er van komen dan weten wij wel weer naar welk hotel wij gaan! Voor ons weer Holiday Beach hotel!

Fijne vakantie alvast.. wij hebben genoten!!

Gereisd met partner in januari 2015

Verouderd hotel

rene
18-1-2015

Het is een ouder hotel en moet opgeknapt worden.Maar kamers zijn rederlijk schoon.Het meeste personeel is ongeïnteresseerd in de gasten.De locatie en het strand waren prima!De prijs was goedkoop €600 pp en was inclusief vliegreis.Boek bij touroperator geen ontbijt er bij.Ernaast zit een Dennys veel goedkoper.

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.