Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Prima basishotel.

Henk
25-7-2011

Grote maar kale kamers met werkende airco. Uitstekend ontbijt om 06:00 h op het strand onder de palmen. Prima persoonlijke service. Gratis parkeren bij hotel. Met een huurauto het hele eiland over en 's avonds lekker eten in restaurant Gouverneur de Rouville (centrum Willemstad). Onder maanlicht nog even in het baaitje bij het hotel "afkoelen"? Maar pas op voor zeeëgels!

Gereisd zakelijk in augustus 2005

leuk hotel

Fam. de Vries
17-6-2009

Leuk hotel direct aan zee, ontbijt op het strand, prachtig.

Er is een tennisbaan en een basketbal veld naast het hotel, een zwembad en een fitnesruimte.

Cassino in het hotel.(hier heb je geen last van.)

Naar Willemtad lopen duurt ong. 15 min. (wel langs een stinkend paadje, door stilstaand water)

Zondag's kerkdienst op het strand met uitzicht op zee.

er is ook een duikwinkeltje waar je bijv. snorkels kunt kopen.

Het ontbijt en het avond eten is heerlijk, als je 's morgens veel eet hoef je 's middags niet te lunchen.

De kamers zijn schoon(ze worden elke dag schoon gemaakt)(ook elke dag een schone badhanddoek)

De hotel kamers zien er wel wat oud uit(jaren 70 stijl) maar dat kan de pret niet drukken.(er is een airco in de kamer)

Ook is er een kluis en een koelkast op de kamer.

Er zijn in dit hotel veel bruiloften.

Voor kinderen (van ong. 4 tot 13 jaar) is er een game hal. (soms komt iemand gratis drinken brengen)

naast het hotel is een amerikaans restaurant.

Gereisd zakelijk in mei 2008
2008

Kamer was aan het einde van een gang die muffig was en waar de gaten in de muur zaten en de vloerbedekking nat en muffig was.

De badkamer had een gat in de wand en in het plafond. Water werd zomaar heet en koud. Slaapkamer muur was beschimmeld. Oude deken op bed. Receptie personeel was zeer onprofessioneel. Een zeer onvriendelijke dame duldde geen commentaar of vraag over internetkaarten die al drie dagen niet beschikbaar waren. Geen mogelijkheid tot WiFi waardoor het meenemen van de laptop zinloos was. (Het was een zakenreis die ik maakte)

Etc.Etc.

BIj het ontbijtbuffet waren er vriendelijke dames en heren aan het werk. Ook bij de kassa. Een zeer behulpzame heer liep langs met koffie of thee. De dames achter de kassa sloegen steeds keihard met hun kunstnagels op het kassa beeldscherm. Deze zullen dan ook vast geen lang leven beschoren.

Ik zal zeker niet nogmaals in dit hotel verblijven.

Gereisd zakelijk in juni 2007

2007

Prima hotel, ruime kamers

M. van Wissen
27-9-2007

Prima hotel, ruime kamers. Lekker dicht bij strand, mooi zwembad. Prima ontbijt.

Gereisd zakelijk in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.