Hotel Holiday Beach & Veneto Casino

5,3

Matig

10 tips over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino

Esther, 8-6-2015

Tip voor bezoekers, in het naastgelegen casino kun je 's morgens om 11 uur achterin bij de bar eten bestellen voor de middag voor maar 8 gulden en super lekker!!!!! Op halen wanneer je wilt.

Tip voor het hotel, het transfer busje rijdt alleen heen op twee tijden en op twee tijden terug misschien kunnen ze dit uitbreiden bijvoorbeeld een keer in de avond en als ze om 11 uur heen rijden dat je dan ook mee terug kan.

Irene , 10-12-2014
Ligt vlak bij Willemstad !
H.Dekker, 30-11-2014

Koffie drinken bij Douwe Egbert.

Te vinden in het Rif fort.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

H.Dekker, 21-11-2014

Ga lekker koffie met gebak drinken en eten bij Douwe Egberts.

Deze is te vinden bij Riffort in Willemstad.

Anoniem, 5-6-2014

Qua kamer aan de linker kant gaan zitten met uitzicht op zwembad.

Koop zelf je eten bij bijvoorbeeld supermarkt Colon of ga in de stad eten. Denny's is erg duur.

Smos, 19-11-2013
Op loopafstand gelegen Starbucks Cafe heeft lekkere koffie en is een oase van klantvriendelijkheid.

w.sprillenburg, 17-7-2013
gewoon lekker gratis naar de stad laten brengen en gezellig terugwandelen. Erg centrale plek leuke en veilige omgeving. Ik ben er van 24-6-2013 tm 8-7-2013 geweest en het was te kort. Dit hotel verdient een pluim. het enige dat ik jammer is zijn de gordijnen. De rest superschoon. Een geweldig privestrand, toppie, Denny's restaurant lekker en zeer vriendelijke mensen. Gewoon lekker gaan eten in Plaza. Ook heerlijk gegeten in Riffort, 5 min loopafstand, gezellige winkels. ach zoveel goeds.
H, 27-6-2012
sheta boka, christoffel park, fung bugs tour en sea aquarium en hoogtepunten tour
jimesh, 4-5-2012
Met de catamaran naar Klein Curacao. All inclusive. Super verzorging. Mooi eilandje. Wit strand, heel blauwe zee met zeeschilpadden!
Joan Bolt- de Vries, 11-12-2011
Een stadswandeling onder leiding van een lokale gids is zeker aan te raden, als je meer over de geschiedenis van Willemstad wil weten. Evenals een dagtocht over het eiland met een gids. Het Kura Hulanda museum was indrukwekkend, de gids vertelde veel over de slavenhandel in het verleden.