Hotel gesloten, dieven en plunderaars actief.

Hotel Holiday Beach & Veneto Casino ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Mark

Hotel gesloten, dieven en plunderaars actief.

Mark,
19-8-2018

Hotel gesloten! Op 17 augustus genietend aan het zwembad kregen de hotelgasten van het personeel te horen dat het water en electra per direct is afgesloten. Alle gasten moesten direct het hotel verlaten en zelf maar een oplossing vinden. Letterlijk op straat gezet dus. Dit geldt ook voor het personeel! Niemand bereikbaar touroperator niet. Hotelmanager niet, electrabedrijf niet, stadhuis niet. Gezinnen met jonge kinderen en baby's moesten in het donker hun spullen pakken. Toiletten werkten ook niet meer. Zorgelijk hoe curacao omgaat met zijn toeristen en dit zover heeft laat komen. Ook boekingsites die op de hoogte zijn van de situatie vermelden hier niets over bij de aanbiedingen en reserveringen. Ook nu kan je nog steeds dit hotel boeken, of de suggestie wordt gewekt, via verschillende boekings sites.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018