Hotel Holiday Beach & Veneto Casino ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Evi

Goede ligging en proper hotel

Evi
29-7-2018

Ondanks slechte reviews er toch geboekt met in ons achterhoofd geen te hoge verwachtingen. Wij hadden een cabana recht op het strand, mooi uitzicht elke morgen. Er wordt alle dagen schoon gemaakt, propere handdoeken, badkamer leek ons vernieuwd. Ok het is een hotel dat gedateerd is, maar je hebt een goede ligging dicht bij de stad, een zwembad en een strand voor een prijs die zeer betaalbaar is in tegenstelling tot de meeste andere hotels. Ontbijt was bij Denny's. Daar mag iets meer variatie in maar verder prima. Als je verwachtingen naar de prijs zijn, dan heb je daar een prima verblijf.