Hotel Holiday Beach & Veneto Casino ***

Review geschreven door Frank

Nooit meer

Frank,
7-10-2017

Helemaal niets was goed. Bij binnenkomst konden geen kamersleutels gemaakt worden en moest steeds iemand meelopen. Duurde lang. Hotel heeft deze eeuw geen onderhoud meegemaakt. Kamer was muf en vochtig, ongedierte in de badkamer, meubilair hing uit elkaar, staande lampen waren afgebroken, airco werkte niet echt goed, ontbijt was een ramp, tostiapparaat werkte niet voor eieren en spek moest ineens 5 dollar pp bijbetaald worden, balkon was een aanfluiting maar 1 stoel voor een 4 persoons kamer. Kon alleen drankje drinken in casino maar dan was avondkleding verplicht. Douche defect en niet te repareren, kluisje defect en niet meer te repareren, geen fohn, geen platte tv maar een beeldbuis uit het jaar stillekes, balkondeur schoof niet open, vies beddegoed. Voor het strand zijn ze bezig met uitbreiding van de passagiersterminal en dat betekend een grote heimachine in het water recht voor het hotel. Onze reisagent is bezig om iets anders te regelen. Vakantie behoorlijk verpest.

Gereisd met partner in oktober 2017