Hotel Holiday Beach & Veneto Casino ***

Review geschreven door N. van Schooten

Voldoende voor de prijs.

N. van Schooten,
6-10-2017

In totaal hebben wij € 500,- betaald voor vlucht én verblijf. Normaliter betaal je alleen al ruim € 500,- voor een ticket. De insteek was 'we hebben het verblijf gratis'. Niet al te veel verwachtingen hebben. De kamers zijn eenvoudig en gedateerd maar wel schoon. De bedden liggen méér dan prima. Wij hadden lekker twee 2-persoonsbedden. De eerste ochtend zijn we gaan ontbijten bij het hotel en dit viel tegen. Je betaald gemiddeld bijna € 20,- p.p. voor oud brood, ei, kaas/ham, orange juice en koffie of thee. Aangezien je dicht bij de stad zit raad ik aan om lekker in de stad te gaan ontbijten! Het zwembad was schoon en het strand ook. Helaas zijn ze er nu bezig met het aanleggen van een cruise terminal en veroorzaakt dit voor best veel geluidsoverlast. Wat betreft de service van het hotel; wij hebben ook 1 dag last gehad van kakkerlakken. Dit gemeld bij de receptie en binnen 5 minuten was er iemand om dit te bestrijden en schoon te maken. Ah fijn, als je niet teveel verwachtingen hebt én geen luxepaardje bent is het prima vertoefen hier. Curacao heeft zoveel moois te bieden dat je bijna niet in je hotel hoeft te zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017