Hotel Holiday Beach & Veneto Casino ***

Review geschreven door Johan

Echt heel erg slecht

Johan,
5-1-2016

Ik ben niet iemand die vaak zoiets schrijft, maar voelde nu toch de behoefte. Ik zal derhalve in een aantal kernwoorden deze accomodatie samenvatten :

- Strand is prima,en zwembad redelijk

- Receptie is leuk opgeknapt

- Ligging t.o.v. de stad is prima

- Bediening en personeel is onvriendelijk ,bij het lompe af

- De kamers zijn hopeloos verouderd,smerig, kluisjes die niet werken, ramen die uit de sponning vallen,lekkende wc's, tapijt wil je niet aan denken, gewoon een smerig geheel.

-'s Nachts tot 3 keer toe op kakkerlakkenjacht geweest

-'s Nachts op het binnenterrein, tot twee keer toe een echte flinke Rat zien lopen, ook logisch omdat het open terrein rond het Hotel stilstaand water is, en bijna een open riool.

- Het Hotel is volledig vergane glorie, en moet volledig gerestaureerd worden

- We vertrokken op 3 Januari, en er stonden nog borden met etensresten van Oudjaar, dus Ja,wat wil je?

- Omdat de prijs ook niet aan de hoge kant was,hadden we waarschijnlijk beter moeten weten

- Ik denk werkelijk dat touroperator een dergelijk Hotel,niet aan zou mogen bieden, omdat ze gewoon naam te grabbel gooien.

- We hebben een mooie vakantie gehad, het is een heel mooi eiland, maar we zijn ook bijna niet in het Hotel geweest