Hotel Holiday Beach & Veneto Casino ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Femke

Enkel slapen anders Niet doen!

Femke,
3-1-2016

Zeer veroudert hotel, schone bedden en schone maar verouderde badkamer. Strandje is netjes, zwembad zou ik niet ingaan. Als je hier enkel wil slapen en douchen is prima, maar meer niet! De rest van het hotel is oud, vies en chagrijnig personeel. 20 min lopen naar Willemstad. Huur dus een auto en ga iedere dag wat leuks doen, dan heb je met dit hotel prijstechnisch wellicht een goede deal. Eens met vorige beoordeling, denk niet valt mee met wat iedereen schrijft, ik heb nog nooit zo'n hotel meegemaakt! Wij hebben geen ontbijt gebruikt hier, zou niet durven, lekker langs de Albert Heijn en op strand croissants eten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015