Hotel Holiday Beach & Veneto Casino

Hotel aan zeeWeer vandaag32°26°
Hotel Holiday Beach & Veneto Casino
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

188 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in het Nederlands

Mooie locatie voor lage prijs

Marc van Winsum, 7-3-2018

Dit resort ligt aan het strand en is op loop afstand van de pondjesbrug en dus ook van Willemstad. Prijs/kwaliteit is goed, het is geen 5 sterren resort en alles is gedateerd maar wij hebben er een top vakantie.

Bedden zijn goed en we hebben warm water, badkamer is netjes. Er wordt elke dag schoon gemaakt en krijg je schone handdoeken. Er wordt negatief over dit resort geschreven maar dat zijn mensen die te veel verwachten voor deze prijs.

Nooit meer naar deze puinhoop

Rekked, 14-10-2017

Niet gaan ontbijt vreselijk,alles is verouderd.

Vieze troep in de badkamer.

Strand is gemaakt van gemalen beton.

ligstoelen onder de schimmel.

Buiten verlichting vreselijk slecht.

Mensen zijn wel aardig.

Nooit meer

Frank, 7-10-2017

Helemaal niets was goed. Bij binnenkomst konden geen kamersleutels gemaakt worden en moest steeds iemand meelopen. Duurde lang. Hotel heeft deze eeuw geen onderhoud meegemaakt. Kamer was muf en vochtig, ongedierte in de badkamer, meubilair hing uit elkaar, staande lampen waren afgebroken, airco werkte niet echt goed, ontbijt was een ramp, tostiapparaat werkte niet voor eieren en spek moest ineens 5 dollar pp bijbetaald worden, balkon was een aanfluiting maar 1 stoel voor een 4 persoons kamer. Kon alleen drankje drinken in casino maar dan was avondkleding verplicht. Douche defect en niet te repareren, kluisje defect en niet meer te repareren, geen fohn, geen platte tv maar een beeldbuis uit het jaar stillekes, balkondeur schoof niet open, vies beddegoed. Voor het strand zijn ze bezig met uitbreiding van de passagiersterminal en dat betekend een grote heimachine in het water recht voor het hotel. Onze reisagent is bezig om iets anders te regelen. Vakantie behoorlijk verpest.

Voldoende voor de prijs.

N. van Schooten, 6-10-2017

In totaal hebben wij € 500,- betaald voor vlucht én verblijf. Normaliter betaal je alleen al ruim € 500,- voor een ticket. De insteek was 'we hebben het verblijf gratis'. Niet al te veel verwachtingen hebben. De kamers zijn eenvoudig en gedateerd maar wel schoon. De bedden liggen méér dan prima. Wij hadden lekker twee 2-persoonsbedden. De eerste ochtend zijn we gaan ontbijten bij het hotel en dit viel tegen. Je betaald gemiddeld bijna € 20,- p.p. voor oud brood, ei, kaas/ham, orange juice en koffie of thee. Aangezien je dicht bij de stad zit raad ik aan om lekker in de stad te gaan ontbijten! Het zwembad was schoon en het strand ook. Helaas zijn ze er nu bezig met het aanleggen van een cruise terminal en veroorzaakt dit voor best veel geluidsoverlast. Wat betreft de service van het hotel; wij hebben ook 1 dag last gehad van kakkerlakken. Dit gemeld bij de receptie en binnen 5 minuten was er iemand om dit te bestrijden en schoon te maken. Ah fijn, als je niet teveel verwachtingen hebt én geen luxepaardje bent is het prima vertoefen hier. Curacao heeft zoveel moois te bieden dat je bijna niet in je hotel hoeft te zijn.

Nooit meer dit hotel , ontbijt een ramp ,

Bram DIRKSE, 4-4-2017

Afstand naar de stad is goed te lopen , kamers gingen wel maar oud , badkamer ook niet veel soeps ,

Ontbijt is echt slecht , af en toe geen boter en nooit broodjes alleen oud brood .

Onvriendelijk personeel bij de bar en smorgens was de vloer nog vies tijdens het ontbijt , tafels kapot , gewoon een ramp

Echt heel erg slecht

Johan, 5-1-2016

Ik ben niet iemand die vaak zoiets schrijft, maar voelde nu toch de behoefte. Ik zal derhalve in een aantal kernwoorden deze accomodatie samenvatten :

- Strand is prima,en zwembad redelijk

- Receptie is leuk opgeknapt

- Ligging t.o.v. de stad is prima

- Bediening en personeel is onvriendelijk ,bij het lompe af

- De kamers zijn hopeloos verouderd,smerig, kluisjes die niet werken, ramen die uit de sponning vallen,lekkende wc's, tapijt wil je niet aan denken, gewoon een smerig geheel.

-'s Nachts tot 3 keer toe op kakkerlakkenjacht geweest

-'s Nachts op het binnenterrein, tot twee keer toe een echte flinke Rat zien lopen, ook logisch omdat het open terrein rond het Hotel stilstaand water is, en bijna een open riool.

- Het Hotel is volledig vergane glorie, en moet volledig gerestaureerd worden

- We vertrokken op 3 Januari, en er stonden nog borden met etensresten van Oudjaar, dus Ja,wat wil je?

- Omdat de prijs ook niet aan de hoge kant was,hadden we waarschijnlijk beter moeten weten

- Ik denk werkelijk dat touroperator een dergelijk Hotel,niet aan zou mogen bieden, omdat ze gewoon naam te grabbel gooien.

- We hebben een mooie vakantie gehad, het is een heel mooi eiland, maar we zijn ook bijna niet in het Hotel geweest

Enkel slapen anders Niet doen!

Femke, 3-1-2016

Zeer veroudert hotel, schone bedden en schone maar verouderde badkamer. Strandje is netjes, zwembad zou ik niet ingaan. Als je hier enkel wil slapen en douchen is prima, maar meer niet! De rest van het hotel is oud, vies en chagrijnig personeel. 20 min lopen naar Willemstad. Huur dus een auto en ga iedere dag wat leuks doen, dan heb je met dit hotel prijstechnisch wellicht een goede deal. Eens met vorige beoordeling, denk niet valt mee met wat iedereen schrijft, ik heb nog nooit zo'n hotel meegemaakt! Wij hebben geen ontbijt gebruikt hier, zou niet durven, lekker langs de Albert Heijn en op strand croissants eten.

Vervallen hotel. Geen aanrader.

Rick, 31-12-2015

Een week in dit hotel geweest met de kerst.

Het bed, de douche en het strand zijn prima. Maar dat is dan ook wel alles.

Het is een oud vervallen hotel met chagrijnig en rondhangend personeel.

Het ontbijt is vies, vet en zeer beperkt. Op de stukjes fruit na. De koffie, wat moet ik daar van maken, getver. Van de snack (tortilla's) aan het strand ziek geworden.

Met een klein beetje meer aandacht kan men hier veel meer van maken.

De kamers zijn heel vochtig en vreselijk smerig. Verschuif niet het bed want je weet niet wat je tegen komt van de vorige bewoners. Kortom zeker niet aan te raden.

Als je denkt die beschrijvingen op Zoover vallen wel mee, nou echt niet het klopt.

Verouderd hotel, naargeestige sfeer

ron, 23-8-2015

We hebben hier in juli maar een nacht (van de vier) verbleven en zijn de volgende dag snel naar een ander hotel gegaan. Het is een drie sterren hotel, dus je mag niet veel verwachten. Onpersoonlijk personeel, verouderde kamers, donkere gangen. Buiten, naast het hotel, de schoorstenen van de raffinaderij completeren dit naargeestige hotel. Voor ons was dit genoeg om te vertrekken.

Redelijk tot goed hotel.

Ineke Stellink, 16-8-2015

De entree van het hotel is mooi, winkel die vaak en lang open is waar je drinken ect kunt kopen. Personeel is erg gehulpzaam en vriendelijk. De kamer was netjes, de wand om het bad is van plastic, als je de kraan aan zet beweegt alles, maar douche werkt prima.

Het matras ligt redelijk maar kan beter.

Op de gang kun je ijsklontjes halen en is een magnetron.

Het ontbijt buffect was goed, soorten fruit, brood, je kunt eieren en pancakes laten bakken.

Hotel ligt op 20 min lopen van centrum Willemstad.

Het strand werd gerenoveerd maar je kunt naar Pirate beach vlakbij gratis met een busje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach & Veneto Casino in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Beach & Veneto Casino scoort een 6.52 uit 10 op basis van 188 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: