Hotel Holiday Beach & Veneto Casino

Hotel Holiday Beach & Veneto Casino

6.9Voldoende

Curaçao, Curaçao, Willemstad

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach & Veneto Casino voor je op een rij gezet:

192 reviews over Hotel Holiday Beach & Veneto Casino

• 2018
    6Mark19-08-2018

Hotel gesloten, dieven en plunderaars actief.

Hotel gesloten! Op 17 augustus genietend aan het zwembad kregen de hotelgasten van het personeel te horen dat het water en electra per direct is afgesloten. Alle gasten moesten direct het hotel verlaten en zelf maar een oplossing vinden. Letterlijk op straat gezet dus. Dit geldt ook voor het personeel! Niemand bereikbaar touroperator niet. Hotelmanager niet, electrabedrijf niet, stadhuis niet. Gezinnen met jonge kinderen en baby's moesten in het donker hun spullen pakken. Toiletten werkten ook niet meer. Zorgelijk hoe curacao omgaat met zijn toeristen en dit zover heeft laat komen. Ook boekingsites die op de hoogte zijn van de situatie vermelden hier niets over bij de aanbiedingen en reserveringen. Ook nu kan je nog steeds dit hotel boeken, of de suggestie wordt gewekt, via verschillende boekings sites.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Evi29-07-2018

Goede ligging en proper hotel

Ondanks slechte reviews er toch geboekt met in ons achterhoofd geen te hoge verwachtingen. Wij hadden een cabana recht op het strand, mooi uitzicht elke morgen. Er wordt alle dagen schoon gemaakt, propere handdoeken, badkamer leek ons vernieuwd. Ok het is een hotel dat gedateerd is, maar je hebt een goede ligging dicht bij de stad, een zwembad en een strand voor een prijs die zeer betaalbaar is in tegenstelling tot de meeste andere hotels. Ontbijt was bij Denny's. Daar mag iets meer variatie in maar verder prima. Als je verwachtingen naar de prijs zijn, dan heb je daar een prima verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2E.Bal29-05-2018

Wegblijven

Een grote puinhoop. Elektriciteit viel in weekend uit. Nadat dit opgelost was echter geen tv meer.Ook de zgn gratis WIFI doet het niet op de kamer. Duurt nu al 3 dagen zonder uitzicht op verbetering. Weten ook niet wanneer het wel opgelost is. Gym is gesloten.Je betaalt niet veel maar je krijgt nog minder. Wegblijven

Alleen gereisd in mei 2018

• 7Nelly24-04-2018

Goed hotel voor een redelijke prijs

Het hotel heeft een uitstekende ligging. Strand bij wijze van spreken in je achtertuin en het centrum op 15 min loopafstand. De kamers zijn heel erg gedateerd en hebben een ernstig achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in april 2018

• 7Marc van Winsum07-03-2018

Mooie locatie voor lage prijs

Dit resort ligt aan het strand en is op loop afstand van de pondjesbrug en dus ook van Willemstad. Prijs/kwaliteit is goed, het is geen 5 sterren resort en alles is gedateerd maar wij hebben er een top vakantie. Bedden zijn goed en we hebben warm water, badkamer is netjes. Er wordt elke dag schoon gemaakt en krijg je schone handdoeken. Er wordt negatief over dit resort geschreven maar dat zijn mensen die te veel verwachten voor deze prijs.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

4Rekked14-10-2017

Nooit meer naar deze puinhoop

Niet gaan ontbijt vreselijk,alles is verouderd. Vieze troep in de badkamer. Strand is gemaakt van gemalen beton. ligstoelen onder de schimmel. Buiten verlichting vreselijk slecht. Mensen zijn wel aardig.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 1Frank07-10-2017

Nooit meer

Helemaal niets was goed. Bij binnenkomst konden geen kamersleutels gemaakt worden en moest steeds iemand meelopen. Duurde lang. Hotel heeft deze eeuw geen onderhoud meegemaakt. Kamer was muf en vochtig, ongedierte in de badkamer, meubilair hing uit elkaar, staande lampen waren afgebroken, airco werkte niet echt goed, ontbijt was een ramp, tostiapparaat werkte niet voor eieren en spek moest ineens 5 dollar pp bijbetaald worden, balkon was een aanfluiting maar 1 stoel voor een 4 persoons kamer. Kon alleen drankje drinken in casino maar dan was avondkleding verplicht. Douche defect en niet te repareren, kluisje defect en niet meer te repareren, geen fohn, geen platte tv maar een beeldbuis uit het jaar stillekes, balkondeur schoof niet open, vies beddegoed. Voor het strand zijn ze bezig met uitbreiding van de passagiersterminal en dat betekend een grote heimachine in het water recht voor het hotel. Onze reisagent is bezig om iets anders te regelen. Vakantie behoorlijk verpest.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7N. van Schooten06-10-2017

Voldoende voor de prijs.

In totaal hebben wij € 500,- betaald voor vlucht én verblijf. Normaliter betaal je alleen al ruim € 500,- voor een ticket. De insteek was 'we hebben het verblijf gratis'. Niet al te veel verwachtingen hebben. De kamers zijn eenvoudig en gedateerd maar wel schoon. De bedden liggen méér dan prima. Wij hadden lekker twee 2-persoonsbedden. De eerste ochtend zijn we gaan ontbijten bij het hotel en dit viel tegen. Je betaald gemiddeld bijna € 20,- p.p. voor oud brood, ei, kaas/ham, orange juice en koffie of thee. Aangezien je dicht bij de stad zit raad ik aan om lekker in de stad te gaan ontbijten! Het zwembad was schoon en het strand ook. Helaas zijn ze er nu bezig met het aanleggen van een cruise terminal en veroorzaakt dit voor best veel geluidsoverlast. Wat betreft de service van het hotel; wij hebben ook 1 dag last gehad van kakkerlakken. Dit gemeld bij de receptie en binnen 5 minuten was er iemand om dit te bestrijden en schoon te maken. Ah fijn, als je niet teveel verwachtingen hebt én geen luxepaardje bent is het prima vertoefen hier. Curacao heeft zoveel moois te bieden dat je bijna niet in je hotel hoeft te zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 5Bram DIRKSE04-04-2017

Nooit meer dit hotel , ontbijt een ramp ,

Afstand naar de stad is goed te lopen , kamers gingen wel maar oud , badkamer ook niet veel soeps , Ontbijt is echt slecht , af en toe geen boter en nooit broodjes alleen oud brood . Onvriendelijk personeel bij de bar en smorgens was de vloer nog vies tijdens het ontbijt , tafels kapot , gewoon een ramp

Gereisd met partner in maart 2017

• 5Johan05-01-2016

Echt heel erg slecht

Ik ben niet iemand die vaak zoiets schrijft, maar voelde nu toch de behoefte. Ik zal derhalve in een aantal kernwoorden deze accomodatie samenvatten : - Strand is prima,en zwembad redelijk - Receptie is leuk opgeknapt - Ligging t.o.v. de stad is prima - Bediening en personeel is onvriendelijk ,bij het lompe af - De kamers zijn hopeloos verouderd,smerig, kluisjes die niet werken, ramen die uit de sponning vallen,lekkende wc's, tapijt wil je niet aan denken, gewoon een smerig geheel. -'s Nachts tot 3 keer toe op kakkerlakkenjacht geweest -'s Nachts op het binnenterrein, tot twee keer toe een echte flinke Rat zien lopen, ook logisch omdat het open terrein rond het Hotel stilstaand water is, en bijna een open riool. - Het Hotel is volledig vergane glorie, en moet volledig gerestaureerd worden - We vertrokken op 3 Januari, en er stonden nog borden met etensresten van Oudjaar, dus Ja,wat wil je? - Omdat de prijs ook niet aan de hoge kant was,hadden we waarschijnlijk beter moeten weten

• Ik denk werkelijk dat touroperator een dergelijk Hotel,niet aan zou mogen bieden, omdat ze gewoon naam te grabbel gooien.
    • We hebben een mooie vakantie gehad, het is een heel mooi eiland, maar we zijn ook bijna niet in het Hotel geweest

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Hotel Holiday Beach & Veneto Casino info