Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag32°26°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hibiscus Beach House voor je op een rij gezet:

Contact

48 reviews over Bed and Breakfast Hibiscus Beach House in het Nederlands

Peter & Ingrid
24-6-2019

Voor de 2e keer in deze fantastische B & B en zeker niet de laatste keer. Een gezellig onderkomen met een heerlijk ontbijt elke dag. De eigenaren Diana & Martin zijn heel gastvrij en behulpzaam en altijd even vriendelijk. Al diverse accommodaties in Curaçao gehad maar hier was het toch echt weer thuis komen. Ook is er een mogelijkheid dat je bij hun een auto huurt en dat je aangeeft dat je opgehaald wilt worden van het vliegveld, alles goed geregeld.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Perfecte verblijfplaats in Curacao.

Huub
14-6-2019

Dit was onze eerste ervaring met een B & B, onze verwachtingen zijn overtroffen. Hibiscus House ligt op een perfecte locatie, 3 minuten lopen van Jan Thiel Beach, twee minuten van een supermarkt. Iedere ochtend een ontbijtje waarbij Diana, de gastvrouw, iets extra's maakt, bijv. een eitje, een pannenkoek. Ook een lekker sapje bij het ontbijt. De service van Martin en Diana aan hun gasten is meer dan buitengewoon, niets is hen teveel om het de gasten naar de zin te maken. Kamer met airco in het warme Curacao en koelkastje waar je eventueel zelf gekochte drankjes koel kunt houden. Martin en Diana weten de plekken waar lekker gegeten, goed gesnorkeld kan wordem en andere leuke plekken. Ook wordt geregeld, dat je een auto kunt huren etc. etc. Al met al een leuke plaats om te verblijven en absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2019

Moet je ooit eens meemaken!

Marc Castermans
16-11-2018

De ontvangst is zeer hartelijk door de eigenaars, bovendien kan je met al je vragen bij hen terecht en je hebt heus geen toeristisch boekje meer nodig. Het ontbijt is goed en indien mogelijk is er dagelijks een extra zoals plaatselijke fruitsappen of pannekoeken. De kamers zijn degelijk maar de kamers die uitgeven aan het zwembad krijgen voor ons de voorkeur vanwege hun grootte en uitzicht. Een weekje vakantie is voldoende want het eiland heb je op twee dagen gezien. Ander pluspunt is de nabijheid van strand, winkels en de eeuwige zon. Ander voornaam pluspunt is de onwaarschijnlijke vriendelijkheid van de inwoners.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige plek

Etienne
15-6-2018

Gastvrijheid, heerlijke locatie, geweldig ontbijt, supermarkt is vlakbij, kunnen je veel goede tips geven, geweldige service, hier wil je weer terugkomen!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

supervakantie

Cindy
10-6-2018

Hier komen voelt niet als vakantie maar als een tweede thuis! Genoten van jullie gastvrijheid, geweldige accomodatie en superverzorging! Als het kan kom ik zeker terug!!! Liefs en dikke kus van Cindy de Vaal

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Fantastische B&B

Peter & Ingrid
10-6-2018

een fantastische b&b met veel gezelligheid en service een dikke 10. elke dag schone kamers en een heerlijk ontbijt. prachtige locatie en mooie tuin.

Gereisd Met partner in juni 2018

heerlijke locatie!

Carin
6-6-2018

schriftje om drankjes op te schrijven?

Gereisd Met vrienden in juni 2018

super b&+b

dadi
25-5-2018

top mensen met veel liefst hart

Geweldige afsluiting

BZ
25-5-2018

geweldige dagen gehad: hard gelachen, goed geslapen en volop genoten! Minder leuk: naar huis gaan.

love hibiscus

carina
12-5-2018

fijne mensen die behulpzaam zijn en je willen helpen

Bed and Breakfast info

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hibiscus Beach House in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hibiscus Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.