Bed and Breakfast Hibiscus Beach House

BedAndBreakfastWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°25°
Bed and Breakfast Hibiscus Beach House
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hibiscus Beach House voor je op een rij gezet:

45 reviews over Bed and Breakfast Hibiscus Beach House in het Nederlands

geweldige plek

Etienne
15-6-2018

Gastvrijheid, heerlijke locatie, geweldig ontbijt, supermarkt is vlakbij, kunnen je veel goede tips geven, geweldige service, hier wil je weer terugkomen!

supervakantie

Cindy
10-6-2018

Hier komen voelt niet als vakantie maar als een tweede thuis! Genoten van jullie gastvrijheid, geweldige accomodatie en superverzorging! Als het kan kom ik zeker terug!!! Liefs en dikke kus van Cindy de Vaal

Fantastische B&B

Peter & Ingrid
10-6-2018

een fantastische b&b met veel gezelligheid en service een dikke 10. elke dag schone kamers en een heerlijk ontbijt. prachtige locatie en mooie tuin.

heerlijke locatie!

Carin
6-6-2018

schriftje om drankjes op te schrijven?

super b&+b

dadi
25-5-2018

top mensen met veel liefst hart

Geweldige afsluiting

BZ
25-5-2018

geweldige dagen gehad: hard gelachen, goed geslapen en volop genoten! Minder leuk: naar huis gaan.

love hibiscus

carina
12-5-2018

fijne mensen die behulpzaam zijn en je willen helpen

Top

martinmarionsven
29-4-2018

Super gastvrij en heel aardig

geweldig genoten!

anita
23-4-2018

in één woord Geweldig!!! En Diane is een super gastvrouw!!! Ontzettend genoten van alles op dit eiland Curacao. Op een pracht locatie in Boca Gentil Resort!!

klein paradijsje

arnold
22-4-2018

het leukste zijn de gastheer en gastvrouw. je voelt je direct thuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hibiscus Beach House in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hibiscus Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Hibiscus Beach House scoort een 9.68 uit 10 op basis van 45 reviews.