Appartement Happy Turtle

Meer appartementinfo

168 reviews over Appartement Happy Turtle

• 2018
    8Ben en Angélique01-10-2018

Een heerlijke , fijne , releaxte vakantie.

Voor ons was het de 2 keer bij Karin en Olaf. Het voelde gelijk alsof we niet weg waren geweest, ookal was het 3 jaar terug. De ligging van Happy Turtle is werkelijk super, je zit op een centrale plek binnen Curacao. Dicht bij Mambo-Beach, Jan-Thiel , Willemstad , Punda , Otrabanda enz. De appartementen zijn degelijk maar schoon en goede bedden. Goede WiFi en het zwembad in hun tuin is ook heerlijk om even af te koelen na een lange stranddag of dagje weg. Karin en Olaf zijn bereid je te helpen in alles wat mogelijk is en wat binnen hun macht is. Je kunt bij hun ook een auto huren. En als je wilt halen en brengen ze je naar het vliegveld. En mocht je het willen dan halen ze een kleine boodschap om de eerste dag door te komen. Kortom een goede gastheer/vrouw. We hebben weer een waanzinnige vakantie gehad bij Happy Turtle ... en gaan we weer naar Curacao dan komen we zeker hier terug. Waarom verder zoeken als goed goed is. Groetjes

• 8Gerrit Harms10-04-2018

Gunstig gelegen, gezellig en voordelig

Happy Turtle is een voordelig kleinschalig knus appartementen complex. Het is gunstig gelegen aan de Oostkant van Willemstad niet ver van het centrum en dicht bij de bekende stranden als bv Mambo beach. De appartementen liggen in een fraaie schaduwrijke tuin, ze zijn eenvoudig functioneel ingericht en ruim en schoon. Bij Happy Turtle worden ook auto´s verhuurd. Karin en Olaf zijn heel hartelijk en gastvrij, ze staan altijd klaar om het hun gasten naar de zin te maken. Ook transport van en naar de luchthaven Hato wordt geregeld. Tip: Het is voordeliger direct via de eigen site te boeken.

Alleenreizend

• 10Sylvia14-03-2018

Prachtige herinnering dankzij eigenaren Happy T

wij vonden alles fantastisch. Het niet massale rustige complex sprak ons erg aan. De eigenaren zijn zeer behulpvaardig, vriendelijk en gezellig. Ligging is super.

Met vrienden

• 8wilna14-02-2018

Fijne ervaring op een onverwacht mooie plek.

Mijn man en ik hebben hier drie weken gebivakkeerd en wij vonden het heerlijk rustig, ondanks het feit dat je 'in de stad' zit. De tuin is erg mooi. Omdat het in Willemstad zelf ligt ben je snel in het sfeervolle centrum en ook de winkels zijn vlakbij. Het contact met de familie Mulder vonden we heel prettig. Je voelt je tot niets verplicht maar als het nodig is weet je dat je een beroep op hen kunt doen. Wij zaten in één van de huisjes. Het is allemaal wat gedateerd maar voldoet verder prima aan wat nodig is: airco, lekker terras, een keuken en een zwembad om de hoek. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed! Als wij nog eens naar Curacao gaan komen we hier graag terug. En Ingrid en Els: graag gelijk met jullie :)

• 8Janneke13-02-2018

Rustig appartement op prima locatie!

In eerste instantie hadden we een appartement dat qua ligging iets minder ons ding was, omdat je vrij dicht op de buren zat. We hebben dit aangegeven en kregen 2 dagen later een ander appartement wat volledig aan onze wensen voldeed. Super dat hierin meegedacht werd! Het appartement zelf is wat gedateerd, maar schoon en alles wat je nodig hebt is er en het bed was fijn. Doordat we voor- en achter een terras hadden we veel privacy en was het lekker rustig. Wat ook leuk was waren de 2 honden die 's ochtends even een kijkje kwamen nemen. Wij hebben op meerdere locaties op Curaçao gelogeerd, maar vonden de Happy Turtle qua ligging erg prettig t.o.v. verschillende stranden, Willemstad en restaurantjes die wij leuk vinden (Westpunt etc. iets verder weg, maar dat vinden wij geen probleem). Ook het huren van de auto was erg handig. Een keer was de auto kapot. Deze werd meteen vakkundig door Olaf gemaakt. Kortom: een prima plek om te verblijven!

• 9Deliane03-02-2018

Heerlijk kleinschalig en rustig complex

Dit complex kenmerkt zich door zijn kleinschaligheid en de rust die je er vind. Willemstad bevind zich op 10 minuten rijden en ook de mooie stranden zijn prima aan te rijden. Alles is aanwezig in je complex en Karin en Olaf komen je persoonlijk afhalen vanaf Hato. Ze verhuren zelf auto's , dus hoe makkelijk wil je het hebben. Je kunt zelfs vooraf boodschapjes bestellen zodat je aankomt met gevulde koelkast. Kamers zijn voorzien van airco en worden 2 maal per week schoongemaakt. Er is een zwembad op het complex aanwezig en door de kleinschaligheid is het daar nooit druk en heb je het bijna altijd voor jezelf. We zijn hier 5 jaar geleden ook geweest en ook toen is het ons super goed bevallen. Karin en Olaf geven je bij aankomst gelijk een gevoel dat je weer thuis komt. Wat ons betreft dus een echte aanrader voor een zeer nette prijs / kwaliteitsverhouding.

• 9Ingrid en Els31-01-2018

Uit en Thuis

Mijn zus en ik zaten in een ruim appartement. Eigen keuken en douche. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig en het is lekker schoon. Olav, Karin en de kinderen zijn heel gastvrij, behulpzaam en vriendelijk, dat maakt dat je je snel thuis voelt op het kleinschalige appartementencomplex (7 eenheden) met prachtige tuin en lekker zwembadje. De inrichting is eenvoudig en soms wat gedateerd - als je uit bent op een Ikea-omgeving is dit niet jouw plek. De prijs-kwaliteit verhouding vonden wij prima. We hebben heel erg genoten van ons terras - van ontbijt tot bbq. Om Curaçao te zien, heb je naar ons idee echt een auto nodig: voor het verkennen van het eiland is dit een prima basisplek. Wij hebben genoten - Olav, Karin en kinderen: hartelijk dank voor de gezelligheid en behulpzaamheid

Met vrienden

• 9Hannie,Jacqueline en Noa12-01-2018

Fantastisch verblijf

Voor de vijfde keer bij de Happy Turtle verbleven. Nu met kerst en oud & nieuw. Niet voor niets verblijven wij hier elke keer als we Curacao bezoeken. De appartementen zijn schoon, netjes en de ligging is perfect. Het is er rustig en veilig. De tuin lag er prachtig bij en het zwembad bied heerlijke verkoeling. Karin en Olaf zorgen er iedere keer voor dat alles tip top geregeld is wanneer we aankomen. Er stond zelfs een schattig kerstboompje in ons appartement! Je kunt nu ook voor een goede prijs een auto bij hen huren. Bij aankomst stonden de boodschappen al in de koelkast. Geweldig! We hebben alweer geboekt voor de volgende keer.

Met oudere kinderen

• 2017
    10SUSANNE13-12-2017

Heerlijke plek met alle gemakken voor een top vaka

Het is een super fijn verblijf midden in Willemstad. De familie Mulder is super behulpzaam en helpt je met alles wat nodig is. Het appartement en terrein is supet schoon en heeft alle gemakken die je nodig hebt. Ik heb bij hun ook een auto gehuurd voor een hele goede prijs en hij stond gelijk schoon en klaar voor mn neus bij aankomst. Fantastische plek. Volgende keer weer!

Alleenreizend

• 9Heerlijke vakantie05-11-2017

Aangenaam verblijf

Karin en Olaf zijn een toffe gastvrouw en -heer die hun job met hart en ziel uitoefenen. Pluspunt is zeker om daar een auto te huren : je wordt dan gratis opgehaald aan de luchthaven en terug gebracht. De kamers zijn ruim en de airco op de slaapkamers werkt perfect. Het zwembad is zeker een meerwaarde. (dagelijks minstens 2 keer van gebruik gemaakt) Het is er overal netjes, maar geen overbodige luxe aanwezig. Ligging is prima en de appartementen zijn omgeven door een mooie en rustige tuin.

Met oudere kinderen

3 tips over Appartement Happy Turtle

• Ed, 29-03-2013

Zoals meestal in de "Tropen", neem vooral tijdens en na het regenseizoen Deet of andere muggenspray mee.

• Els van Drie, 19-03-2012

Auto zeker nodig. Alles goed bereikbaar. Rest. de TROPEN : niet duur en goed. Grote Knip: Mooie baai en goed snorkelen Marie Pompoen: kleine baai, veel vissen Shete Boca ;prachtig,indrukwekkend

Sociale werkplaats Santa Martha: de moeite waard

Bekijk de DUBBELE DUSCHI'S in Kura Holanda winkel En eet de zelfgebakken, hollandse appeltaart bij Café Brion

Smeer goed in tegen zon en muggen !!!!!

Vooral : ga zitten in Willemstad en geniet van alles....de kleuren, de mensen, de taal enz.

• Simon en Marleen, 01-02-2012
    • huur een auto!
    • sweet & sour beef bij de chinees op de hoek
    • een glaasje cola drinken bij het zoutwaterzwembad van het renaissance hotel
    • bezoekje aan het hyatt resort (zeggen dat je wat wilt drinken daar)
    • een ijsje halen bij de rijdende ijscoboer (elke dag om ca. half 12 aan het hek bij happy turtle), let op de toeter :-) (geen keus in smaak)
    • zwemmen bij daaibooi
    • christoffelberg beklimmen (is wel zwaar, goede schoenen aantrekken, er moet geklommen worden)

1 vraag over Appartement Happy Turtle

• Anja Pruyssers, 01-09-2016

auto of fietsen huren

kan je de auto direst bij reservering huren of kan dat net zo makkelijk op t complex want je hebt natuurlijk niet elke dag een auto nodig en kun je op t complex ook fietsen huren mvg fam Pruyssers

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12