Appartement Gosa Bunita

Tonen op kaart

38 reviews over Appartement Gosa Bunita

• 2019
    9Fam Huizer16-11-2019

Zeer goed verblijf echt een aanrader

Ruime en schone appartementen ( heb ze allemaal van binnen gezien). Netjes volgens afspraak opgehaald vanaf Hato airport om ons vervolgens naar Gosa Bunita te brengen, onder weg werd ons gevraagd of we nog een paar boodschapjes wilden doen zodat we de volgende ochtend een ontbijt hadden👍 Aangekomen bij het appartement alles geregeld betreft uitleg van het appartement en de huurauto. De volgende morgen alles eens goed bekeken en het ziet er allemaal netjes en schoon uit. Er ontbreekt echt niets in het appartement . Wat voor mij ook wel telde is de ligging in de buurt van Rebel diving , dit is 50 mtr dus ook dit is voor mij zeer gunstig daar Al met al voor ons een uitstekende locatie en prima verblijf bij Gosa Bunita. Belangrijk is ook het feit dat de eigenaar de appartementen blijft ontwikkelen, daar wij tijdens ons verblijf de andere appartementen gecheckt werden op eventuele gebreken die direct werden hersteld indien nodig.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Familie Buijtenhuis16-08-2019

Willen weer terug

Goed betaalbaar luxe basisverblijf met zwembad in Bottelier, een buitenwijk van Willemstad, om Curacao te ontdekken op circa 15 minuutjes rijden vanaf de luchthaven Hato.

Afgesloten appartementencomplex met 4 appartementen. Wij verbleven met 2 kinderen van 6 en 10 jaar beneden in app.C. 2 zeer ruime 2 persoons slaapkamers met ieder een ruime badkamer zonder bad. Gecombineerde keuken woonkamer met open uitloop naar buitenterras voorzien van buitenbar. Theedoek, vaatdoeken en handdoeken aanwezig in de appartementen. Geen strandlakens + föhn. Keukengerei ruim aanwezig, goede pannen, senseo, broodrooster, combi magnetron, vaatwasser, koelkast met vriesvak, voldoende glazen, plastic bekers en koelbox. Tv met Ned 1,2,3,BVN en Radio-CD speler. Goede wifi over het gehele complex. Mogelijkheid om te BBQ-en. Elektriciteit 220V dus zelfde stopcontacten als in Nederland.Zwembad dag en nacht bruikbaar. Eventuele huurauto is binnen het he

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Wouter Hendriks10-08-2019

Prima verblijf!

Prima verblijf met alles erop en eraan, meet heb je op dit eiland niet nodig. Vraag naar kinder speeltjes (schepje/emmer etc) die liggen in de garage ;-) Heerlijk in de wind gezien ligging op heuvel. 5 min naar mambo en cabana beach. Ook goed aan te raden met meerdere gezinnen gezien het 4 appartementen betreft met gezamenlijk ruimte met zwembad en bbq

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Rita Tijink27-06-2019

Prima accomodatie, heerlijke tijd gehad

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    8Bianca21-08-2018

Helemaal goed. Ook omdat het niet vol zat.

Privacy rust en schoon. We hadden de mazzel dat we het rijk alleen hadden. We hebben genoten. Goed op de wind. Alleen de boiler in 1 vd slaapkamers maakte ‘s nachts veel herrie. We weten niet hoe het is als alle appartementen volzitten maar voor ons was het helemaal goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Robert vd Wel18-05-2018

Heerlijke Huwelijksreis, prima appartement!

Voor ons huwelijk en huwelijksreis naar Curacao gereisd en daar voor de 2e keer Gosa Bunita geboekt met onze 2 kinderen. Appartement bevalt nog steeds goed, service was goed, 2 keer een klapband met onze huurauto en werden direct geholpen door de beheer(s)der. Het appartement heeft een prima ligging en geeft veel privacy en rust, en binnen 10 minuten met de auto ben je op de toeristische locatie voor vertier. Bij Gosa Bunita kun je direct een auto huren, wordt je opgehaald en weggebracht naar het vliegtuig en er werd zelfs oppasservice aangeboden als je avondje met zn tweeën weg wilt. Wederom een goede ervaring.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Marlêne12-05-2018

Geweldig

Hebben heerlijk genoten van de ligging van het appartement een heerlijk terras met zwembad .We hadden een huurauto waar je lekker naar verschillende mooie stranden, supermarkt en dergelijke kon rijden . Klein Curaçao was ook geweldig om per boot + bbq naar toe te gaan om bv te snorkelen . Alles bij elkaar was het een geweldige vakantie .

Gereisd met partner in april 2018

• 9Joyce23-01-2018

Prachtig appartement op een perfecte locatie!

Een goed onderhouden en mooi appartement op een centrale plek. Vanaf het appartement ben je met circa 5 minuten rijden in Jan Thiel, Willemstad is met 20 minuten rijden ook prima te doen. Het appartement is een schitterende en prettige accommodatie die van alle gemakken voorzien is. En zeer schoon. Een heerlijk ruim terras met genoeg zit- en lounge mogelijkheden. Ook de huurauto (gehuurd bij het appartement) is ons goed bevallen. Het zwembad is heerlijk en wordt goed onderhouden. De mensen van de accommodatie en de dame van de schoonmaak zijn aardige en vrolijke mensen. Kortom een goede keuze voor een ontspannen vakantie in Curaçao!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

9Suzanne Balvers27-11-2016

Heerlijk

In sept met onze kinderen en kleinkind naar App Gosa Bunita geweest.We werden opgehaald door Yvonne.Opweg naar t app vertelde ze over t eiland,mooie plekjes,winkels enz.Vanaf t moment dat we bij t app kwamen hebben we alleen maar genoten.Van alle gemakken voorzien,heerlijke douches,fijne bedden.Alleen t matras van onze zoon was erg slap.Dit gemeld bij Yvonne,kwam direct met een goed matras.Als we vragen hadden konden we altijd bij haar terecht en t opgelost. We hadden er een huurauto. Het app ligt centraal in een rustige wijk. Heerlijke restaurantjes,Vreugdenhil (supermarkt) winkels en mooie stranden met de auto goed te bereiken.Van de bbq bij t zwembad een paar keer gebruik gemaakt.Als we terug kwamen van t strand nog even genieten in de zon bij t zwembad.We hebben genoten met z'n allen en komen zeker weer terug!Nogmaals bedankt voor alles Yvonne en Arthur! NB: kennissen hebben na onze enthousiaste verhalen en foto's voor januari 2017 App Gosa Bunita geboekt.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6J.Klem30-08-2016

Jammer

Net terug van 3 weken Curacao! Net als 2 jaar geleden verbleven wij in een appartement van Gosa Bunita. Maar helaas het viel dit jaar tegen. Het begon op Hato AirPort. Wij zouden daar worden opgehaald maar helaas niemand aanwezig. Dan maar een belletje richting beheerder. Die bleek dus op vakantie en had haar schoonzus geregeld. Maar de vervangster was naar mijn mening in het diepe gegooid. Deed overigens super haar best en was zeer vriendelijk. Na aankomst in het appartement was het ons na enkele dagen al snel duidelijk. Het appartementen complex wat 2 jaar geleden piekfijn was onderhouden toont nu achterstallig onderhoud. Een slecht functioneerde gaspit, 3 van de 4 werkte. En precies de pit die je het harste nodig heb is kapot. Een boiler die piept (is tijdens ons verblijft gemaakt), ramen in de slaapkamer die niet goed sluiten en waarvan de KitKat rondom loslaat waardoor het stof en vuil naar binnen waait. Precies daaronder stond het bed. De lounge bank is door de felle zon half vergaan, armleuningen waren kapot. Allemaal dingen wat door onderhoud en renovatie bijgehouden kan worden. Verder het zwembad. Het water was de eerste week troebel en een overdosis aan chloor. Zoveel zelf dat het irritatie gaf aan de dames hun intieme zone. De mozaïek tegels in het zwembad waren op sommige plekken weg, en de vloer en muur van het zwembad zijn grof van structuur. Ga niet op het randje onder water zitten want er blijft niets over van je zwemkleding. Wij hadden om een vijfde bed gevraagd en kregen een klap bed. Dit was keihard. De kinderen hebben er wel op geslapen maar een volwassen persoon zou er gebroken van afkomen. Na anderhalve week kwam de beheerster terug op het eiland. Nam nog net de moeite om een hand te geven, maar vroeg verder weinig. Zeg maar niets... En haar echtgenoot die ook op het terrein liep gunde ons nog geen blik waardig. Een zeer arrogante man. Een negatieve review en wij waren niet de enige. Ook de andere 3 appartementen tonen mankementen.

Ik hoop dat de eigenaar samen met de beheerster onderhoud gaan plegen aan de appartementen anders is het binnen enkele jaren vergaande glorie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

13 tips over Appartement Gosa Bunita

• Familie Janzen, 05-09-2013

Een auto is een must. Ga lekker het eiland verkennen. Zoek de echte Curacaose dingen op. De combinatie met dit heerlijke appartement en de echte leuken dingen op het eiland zal je een TOP vakantie bezorgen.

• J.Louwerens, 29-08-2013

Zeker gaan snorkelen bij de directeursbaai, eten bij de ribs factory, mountainbike ,het hele eiland verkennen heelveel moois te zien,En met de boot de Mermaid naar klein Curacao. En snorkelen met dolfijnen

• Margot van der Velden, 21-03-2014

Je kan bij het appartement ook een auto huren, dit zou ik zeker doen want zonder auto kun je het eiland niet ontdekken.

0 vragen over Appartement Gosa Bunita

Appartement Gosa Bunita info