Appartement Gosa Bunita

Appartement
Appartement Gosa Bunita

33 reviews over Appartement Gosa Bunita in het Nederlands

Helemaal goed. Ook omdat het niet vol zat.

Bianca
21-8-2018

Privacy rust en schoon. We hadden de mazzel dat we het rijk alleen hadden. We hebben genoten. Goed op de wind. Alleen de boiler in 1 vd slaapkamers maakte ‘s nachts veel herrie.

We weten niet hoe het is als alle appartementen volzitten maar voor ons was het helemaal goed.

Heerlijke Huwelijksreis, prima appartement!

Robert vd Wel
18-5-2018

Voor ons huwelijk en huwelijksreis naar Curacao gereisd en daar voor de 2e keer Gosa Bunita geboekt met onze 2 kinderen. Appartement bevalt nog steeds goed, service was goed, 2 keer een klapband met onze huurauto en werden direct geholpen door de beheer(s)der. Het appartement heeft een prima ligging en geeft veel privacy en rust, en binnen 10 minuten met de auto ben je op de toeristische locatie voor vertier.

Bij Gosa Bunita kun je direct een auto huren, wordt je opgehaald en weggebracht naar het vliegtuig en er werd zelfs oppasservice aangeboden als je avondje met zn tweeën weg wilt.

Wederom een goede ervaring.

Geweldig

Marlêne
12-5-2018

Hebben heerlijk genoten van de ligging van het appartement een heerlijk terras met zwembad .We hadden een huurauto waar je lekker naar verschillende mooie stranden, supermarkt en dergelijke kon rijden . Klein Curaçao was ook geweldig om per boot + bbq naar toe te gaan om bv te snorkelen .

Alles bij elkaar was het een geweldige vakantie .

We hebben een aantal aanbieders voor Gosa Bunita voor je op een rij gezet:

Een goed onderhouden en mooi appartement op een centrale plek. Vanaf het appartement ben je met circa 5 minuten rijden in Jan Thiel, Willemstad is met 20 minuten rijden ook prima te doen.

Het appartement is een schitterende en prettige accommodatie die van alle gemakken voorzien is. En zeer schoon. Een heerlijk ruim terras met genoeg zit- en lounge mogelijkheden. Ook de huurauto (gehuurd bij het appartement) is ons goed bevallen. Het zwembad is heerlijk en wordt goed onderhouden.

De mensen van de accommodatie en de dame van de schoonmaak zijn aardige en vrolijke mensen.

Kortom een goede keuze voor een ontspannen vakantie in Curaçao!

Heerlijk

Suzanne Balvers
27-11-2016

In sept met onze kinderen en kleinkind naar App Gosa Bunita geweest.We werden opgehaald door Yvonne.Opweg naar t app vertelde ze over t eiland,mooie plekjes,winkels enz.Vanaf t moment dat we bij t app kwamen hebben we alleen maar genoten.Van alle gemakken voorzien,heerlijke douches,fijne bedden.Alleen t matras van onze zoon was erg slap.Dit gemeld bij Yvonne,kwam direct met een goed matras.Als we vragen hadden konden we altijd bij haar terecht en t opgelost.

We hadden er een huurauto. Het app ligt centraal in een rustige wijk. Heerlijke restaurantjes,Vreugdenhil (supermarkt) winkels en mooie stranden met de auto goed te bereiken.Van de bbq bij t zwembad een paar keer gebruik gemaakt.Als we terug kwamen van t strand nog even genieten in de zon bij t zwembad.We hebben genoten met z'n allen en komen zeker weer terug!Nogmaals bedankt voor alles Yvonne en Arthur!

NB: kennissen hebben na onze enthousiaste verhalen en foto's voor januari 2017 App Gosa Bunita geboekt.

Jammer

J.Klem
30-8-2016

Net terug van 3 weken Curacao! Net als 2 jaar geleden verbleven wij in een appartement van Gosa Bunita. Maar helaas het viel dit jaar tegen. Het begon op Hato AirPort. Wij zouden daar worden opgehaald maar helaas niemand aanwezig. Dan maar een belletje richting beheerder. Die bleek dus op vakantie en had haar schoonzus geregeld. Maar de vervangster was naar mijn mening in het diepe gegooid. Deed overigens super haar best en was zeer vriendelijk. Na aankomst in het appartement was het ons na enkele dagen al snel duidelijk. Het appartementen complex wat 2 jaar geleden piekfijn was onderhouden toont nu achterstallig onderhoud. Een slecht functioneerde gaspit, 3 van de 4 werkte. En precies de pit die je het harste nodig heb is kapot. Een boiler die piept (is tijdens ons verblijft gemaakt), ramen in de slaapkamer die niet goed sluiten en waarvan de KitKat rondom loslaat waardoor het stof en vuil naar binnen waait. Precies daaronder stond het bed. De lounge bank is door de felle zon half vergaan, armleuningen waren kapot. Allemaal dingen wat door onderhoud en renovatie bijgehouden kan worden.

Verder het zwembad. Het water was de eerste week troebel en een overdosis aan chloor. Zoveel zelf dat het irritatie gaf aan de dames hun intieme zone. De mozaïek tegels in het zwembad waren op sommige plekken weg, en de vloer en muur van het zwembad zijn grof van structuur. Ga niet op het randje onder water zitten want er blijft niets over van je zwemkleding.

Wij hadden om een vijfde bed gevraagd en kregen een klap bed. Dit was keihard. De kinderen hebben er wel op geslapen maar een volwassen persoon zou er gebroken van afkomen.

Na anderhalve week kwam de beheerster terug op het eiland. Nam nog net de moeite om een hand te geven, maar vroeg verder weinig. Zeg maar niets... En haar echtgenoot die ook op het terrein liep gunde ons nog geen blik waardig. Een zeer arrogante man.

Een negatieve review en wij waren niet de enige. Ook de andere 3 appartementen tonen mankementen.

Ik hoop dat de eigenaar samen met de beheerster onderhoud gaan plegen aan de appartementen anders is het binnen enkele jaren vergaande glorie.

NickL
19-12-2015

We hebben een heerlijke tijd gehad op Curacao. Dit kwam mede door het leuke appartement. De ligging is erg goed en de prijs-/kwaliteitverhouding is super. En net en mooi ingericht appartement met een heerlijk zwembad!

Waanzinnig gelegen!

Nathalie
22-8-2015

De ligging is heerlijk. Lekker centraal, maar toch rustig. Alles wat je nodig hebt is in en om het appartement aanwezig. Over de transfer hoef je niet na te denken, want het wordt geregeld! Ook een auto is te uren. Heerlijke vakantie gehad!

Helemaal top!!

Familie Martis
23-9-2014

schitterend en duurzaam afgewerkt apartement. door de ligging helemaal geen last van muggen en vliegen. alles voorradig in de keuken en meer dan prima airco en fan-systeem. Moderne strakke badkamer n zelfs warm water. totaal geen overlast van omgeving en super centraal gelegen. binnen 10-15 min. ben je overal. Botika (apotheek) en Vreugdehil (supermarkt) praktisch om de hoek. Ondanks dat we familie op Curacao hebben (mijn man is een yu korsou) kiezen we altijd voor een apartement. mijn ouders zaten beneden; wij en kids boven. helemaal niet gehorig. kortom we komen terug zeker weten. en moet ik nou echt een minpuntje geven.... onze matrassen waren wat zacht. maar dat is maar wat je gewend bent. iets anders kan ik niet bedenken. helemaal top!

Prima locatie, aanrader.

Peter
27-8-2014

René stond op het vliegveld al klaar om ons naar het appartement te brengen. Onderweg gelijk de nodige uitleg van de omgeving gehad :) .

Aangekomen bij het verblijf lagen onze vooraf bestelde boodschapjes netjes klaar in de ruime koeling/vriezer. (Wel lekker met die heerlijke temperaturen daar). Wij hebben voor de twee weken dat we er zijn geweest ook gebruikt gemaakt van de mogelijkheid om een huurauto bij het appartement te boeken, dit bleek een goede keuze, konden we lekker van het eiland genieten, de stranden bij West punt zijn echt een aanrader. En een dagje klein Curaçao mag echt niet ontbreken, werkelijk fantastisch. Kortom zeker een plek om weer naar terug te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gosa Bunita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gosa Bunita in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gosa Bunita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.