Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

44 Reviews over Gosa Bunita

• 9Rina10-09-2022

Een aanrader! We komen zeker terug!

Wat een aangename verrassing! Rustig, klein maar meer dan fijn appartementencomplex! Top locatie! Dicht bij stranden, luchthaven, park Den Dunki. Top view! Grote slaap- en badkamers! Alles zag er schoon en netjes uit. De keuken was voorzien van diverse keukengerei en zelfs basisvoorraad (thee, koffie, suiker, condiment e.d.) Je kunt zo heerlijk chillen op de veranda. Het zwembad werd elke dag schoongemaakt en de landscaping is prachtig. En bij de gastvrouw Corinne konden we altijd terecht met vragen, tips of een gezellig praatje. Voor het eerst hier verbleven en dit was de beste keuze die we hebben kunnen maken. Wij willen terug! Dank voor alles! Ouders + 2 tieners (13, 16)

• 9Natuur
  • 7Denise Kors07-09-2022

Heerlijk appartement centraal gelegen

Centraal gelegen appartement vlakbij Jan thiel, mambo beach en willemstad. Fijn appartement met mooi uitzicht over t groene gedeelte. Als je van wandelen houdt, t appartement ligt op 5 min. Lopen van de zoutpannen waar de flamingo’s leven. Appartement is uitgerust met 2 badkamers en 2 slaapkamers. Ideaal voor een gezin. Door t gebruik van shutters kan de gehele keuken als open keuken worden gemaakt. Fijn zwembad zonder gebruik van chloor. Balkon is niet groot, wel als je de keuken open zet dmv shutters. Prima prijs voor deze ligging. Een klein nadeel is t geluid van de honden aangezien je in een woonwijk zit. Dit is ff 1 uurtje per dag. Valt mee en je went er snel aan.

• 10Ron07-09-2022

Best ever!!!

Gastvrijheid ten top, geweldig verblijf en geweldige mensen , geen vraag is te gek, helpen je overal mee zelfs met een taart voor verjaardag!!!♥️♥️♥️♥️

• 10Ron07-09-2022

Best ever!!!!

Gastvrijheid ten top, zoveel hulp als je wilde, niets was te gek tot aan het regelen van een verjaardagstaart toe!!! Echt geweldige mensen

• 8Karin07-09-2022

Een heerlijke locatie, goed op de wind gelegd

Gosa Bunita in de wijk de Bottelier is het ideale verblijf om Curaçao te ontdekken. Waarom? Dicht bij Mambo en Willemstad (zonder files). Een heerlijk mineraal zwembad, een net appartement en lekkere porch op de wind gelegen. Oh ja… prachtig uitzicht!

• 7Natuur
  • 10Edgar25-07-2022

Geweldig!

Genoten van Curacao vanuit Gosa Bunita. Alles was prima in orde, erg schoon en de Service van Arthur en Corinne was geweldig. Lokatie was fijn, alles was netjes geregeld van luchthaven transfer tot schoonmaak.

• 9Natuur

Arthur, Eigenaar, 08-09-2022

Hallo uit Curaçao! Hoi Edgar, alles goed met jullie? Bedankt voor jullie review ! We zijn blij dat jullie genoten hebben! We hopen jullie weer in de toekomst te mogen verwelkomen in onze kleine Oasis ! Bedankt om Gosa Bunita te hebben gekozen!

Met zonnige groet, Corinne & Arthur

• 9Fam Huizer16-11-2019

Zeer goed verblijf echt een aanrader

Ruime en schone appartementen ( heb ze allemaal van binnen gezien). Netjes volgens afspraak opgehaald vanaf Hato airport om ons vervolgens naar Gosa Bunita te brengen, onder weg werd ons gevraagd of we nog een paar boodschapjes wilden doen zodat we de volgende ochtend een ontbijt hadden👍 Aangekomen bij het appartement alles geregeld betreft uitleg van het appartement en de huurauto. De volgende morgen alles eens goed bekeken en het ziet er allemaal netjes en schoon uit. Er ontbreekt echt niets in het appartement . Wat voor mij ook wel telde is de ligging in de buurt van Rebel diving , dit is 50 mtr dus ook dit is voor mij zeer gunstig daar Al met al voor ons een uitstekende locatie en prima verblijf bij Gosa Bunita. Belangrijk is ook het feit dat de eigenaar de appartementen blijft ontwikkelen, daar wij tijdens ons verblijf de andere appartementen gecheckt werden op eventuele gebreken die direct werden hersteld indien nodig.

• 9Familie Buijtenhuis16-08-2019

Willen weer terug

Goed betaalbaar luxe basisverblijf met zwembad in Bottelier, een buitenwijk van Willemstad, om Curacao te ontdekken op circa 15 minuutjes rijden vanaf de luchthaven Hato.

Afgesloten appartementencomplex met 4 appartementen. Wij verbleven met 2 kinderen van 6 en 10 jaar beneden in app.C. 2 zeer ruime 2 persoons slaapkamers met ieder een ruime badkamer zonder bad. Gecombineerde keuken woonkamer met open uitloop naar buitenterras voorzien van buitenbar. Theedoek, vaatdoeken en handdoeken aanwezig in de appartementen. Geen strandlakens + föhn. Keukengerei ruim aanwezig, goede pannen, senseo, broodrooster, combi magnetron, vaatwasser, koelkast met vriesvak, voldoende glazen, plastic bekers en koelbox. Tv met Ned 1,2,3,BVN en Radio-CD speler. Goede wifi over het gehele complex. Mogelijkheid om te BBQ-en. Elektriciteit 220V dus zelfde stopcontacten als in Nederland.Zwembad dag en nacht bruikbaar. Eventuele huurauto is binnen het he

• 9Wouter Hendriks10-08-2019

Prima verblijf!

Prima verblijf met alles erop en eraan, meet heb je op dit eiland niet nodig. Vraag naar kinder speeltjes (schepje/emmer etc) die liggen in de garage ;-) Heerlijk in de wind gezien ligging op heuvel. 5 min naar mambo en cabana beach. Ook goed aan te raden met meerdere gezinnen gezien het 4 appartementen betreft met gezamenlijk ruimte met zwembad en bbq

• 8Rita Tijink27-06-2019

Prima accomodatie, heerlijke tijd gehad

Appartement Gosa Bunita info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Seroe Bottelier kv. 74