Tijdelijk €25 aanbetaling

Fun in the Sun

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Fun in the Sun voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 27 reviews
+17

8.8FantastischScore uit 27 reviews
  • 9.4Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Fun in the Sun

• 10Aat27-11-2022

Een echte aanrader

Wij hebben bij Fun in the Sun gelogeerd omdat onze dochter hier een half jaar verbleef en wij op bezoek gingen. Je zit hier centraal, dicht bij de stad en 15 minuten van Mambo beach. Veiligheid wordt gegarandeerd omdat er een hek om de accommodatie staat. Gino en Mary zijn super vriendelijk en heel erg behulpzaam, wat heel fijn is als je dochter daar alleen zit. Het appartement is ruim en super schoon. Een echte aanrader dus, voor jongens en meiden om daar een langere tijd te verblijven. Maar ook om daar heerlijk op bezoek te gaan.

• 10Ruimte
  • 9Jolanda Van pelt27-11-2022

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!

Het verblijf bij Fun in the Sun is super goed! De eigenaren Gino en Mary zijn heel aardig, behulpzaam en reageren altijd op een appje als je iets te vragen hebt. De accomodatie is schoon en goed onderhouden. Een echte aanrader!! De prijs-kwaliteitverhouding is goed! Om de accomodatie staat een hek zodat niet zomaar iedereen het park op kan. Ook kon je goed de auto er kwijt. Verder is er een supermarkt aan de overkant dus je hoeft niet ver te sjouwen met je boodschappen, wat erg fijn is. We gaan in januari weer!!

• 9Ruimte
  • 9Sandra23-02-2022

Heerlijk!

Wij zijn al meerdere keren bij Fun in the Sun geweest. Perfecte ligging, schoon en ruim appartement. Eigenaren zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

• 7Marion20-02-2022

Zeer centraal gelegen

Je zit bij fun in the sun heel centraal. Dicht bij de stad maar ook op slechts 15 min van mambo beach. Mary en Gino, de eigenaren, zijn zulke vriendelijke mensen en staan altijd klaar om te helpen. Het appartement is zeer basic maar lekker ruim en schoon.

• 8Edgar29-05-2019

Ik kijk uit naar mijn volgende bezoek

Mijn vriendin en ik zijn 25 dagen in Curacao geweest. De vorige keer dat ik er was, was in 2003. Ik verbleef toen ook in Fun in the Sun apartments. Het was een leuke verrassing te zien dat ze nog steeds bestaan, want het vorige verblijf daar is me toen prima bevallen.

Wat ik zo fijn vind aan Fun in the Sun, zijn de zeer vriendelijke beheerders, Mary en Gino, die hun best doen, je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Verder is de locatie top (van alles dicht in de buurt) en is het niet duur.

Er staat een hek om de locatie heen, geeft een veilig gevoel. Dat hek is sowieso handing, omdat sommige autoverhuurbedrijven het als eis stellen dat het terrein afgesloten moet kunnen worden (er zit trouwens een autoverhuurbedrijf meteen naast de appartementen)

Bij Fun in the Sun zit je goed als je gaat voor betaalbaar, veilig, goede locatie en vriendelijke beheerders. Ik hoop er snel weer te gast te zijn.

Mary en Gino, Bedankt :)

• 10Larissa van der Jagt06-05-2018

Uitstekend

Het verblijf bij Fun in the Sun was heel fijn! De eigenaren Gino en Mary zijn superaardig en behulpzaam. De accomodatie was schoon en goed onderhouden. Wij raden iedereen aan om hier te verblijven. De prijs-kwaliteitverhouding is ook goed! Ik voelde me zeer veilig in deze accomodatie doordat er een hek bij de ingang stond. Ook kon je goed de auto er kwijt. Al met al een supertijd gehad hier.

• 10Patricia van Kalkeren25-06-2016

Aanrader

Fun in the Sun apartments is ideaal om te verblijven tijdens een stage of vakantie op Curaçao. Eind april heb ik samen met een vriendin voor 2 weken bij fun in the sun 'gewoond'. Wij hebben het deze weken zeker zo gevoeld. De eigenaren zijn geweldig! Ontzettend vriendelijk en zij helpen je overal bij. Alles wat je nodig hebt, is in het appartement te vinden. Er is een parkeerplek voor je auto op het terrein en je hebt alle ruimte, zowel in het appartement als erbuiten. Iedereen die naar Curaçao vertrekt voor een korte of lange tijd raad ik dit appartementencomplex zeker aan!

• 9Jillian Kromosoeto10-02-2015

Een thuis weg van huis

het was erg prettig, de eigenaren zijn aardig, behulpzaam en erg vriendelijk. het appartement is schoon en er is alles dat je nodig hebt! we hadden gezellige buren en het was erg gastvrij! we bevelen aan een ieder in Suriname deze plek aan en gaan zeker gauw terug, kus

• 9Marijke Voorn 03-02-2015

We gaan volgend jaar weer terug

Goed appartement in prijs kwaliteit. Schoon en veilig. Een aangename plek met een goede sfeer. In de nabijheid is een winkelcentrum voor de dagelijkse boodschappen. De ligging is prima t.o.v het centrum van Willemstad en stranden in de nabijheid op ongeveer 2 km. Zeer gastvrije eigenaren je voelt je meteen thuis. Wij zijn er een maand geweest het was ons thuis op Curacao. Vooral de persoonlijke zorg van de eigenaren was een extra pluspunt. We hebben al voor volgend jaar geboekt. Relax lekker hier!,

• 9John Gill16-04-2014

Super plek

Leuk ingerichte appartementen met alle gemakken voorzien. Zeer centraal gelegen met verschillende winkels en restaurants in de buurt. De zeer vriendelijke en behulpzame huisbaas is niks te veel, wij zijn met een boot trip mee geweest over het spaanse water en een snorkel trip bij een gezonken boot met veel mooie vissen. 1x per week schoonmaak van de appartementen wat ik nog nooit zo goed heb gezien. Kortom, zeker een aanrader mocht je op zoek zijn naar een niet te dure appartementen complex op Curaçao. Enige jammere is dat er geen zwembad aanwezig is (alleen bij de twee persoons studio) als je met kleine kinderen bent.

Appartement Fun in the Sun info

• CafeNiet beschikbaar