Appartement Fun in the Sun

• Goed: 7 - 8

Uitstekend

Larissa van der Jagt
6-5-2018

Het verblijf bij Fun in the Sun was heel fijn! De eigenaren Gino en Mary zijn superaardig en behulpzaam. De accomodatie was schoon en goed onderhouden. Wij raden iedereen aan om hier te verblijven. De prijs-kwaliteitverhouding is ook goed! Ik voelde me zeer veilig in deze accomodatie doordat er een hek bij de ingang stond. Ook kon je goed de auto er kwijt. Al met al een supertijd gehad hier.

Aanrader

Patricia van Kalkeren
25-6-2016

Fun in the Sun apartments is ideaal om te verblijven tijdens een stage of vakantie op Curaçao. Eind april heb ik samen met een vriendin voor 2 weken bij fun in the sun 'gewoond'. Wij hebben het deze weken zeker zo gevoeld. De eigenaren zijn geweldig! Ontzettend vriendelijk en zij helpen je overal bij. Alles wat je nodig hebt, is in het appartement te vinden. Er is een parkeerplek voor je auto op het terrein en je hebt alle ruimte, zowel in het appartement als erbuiten. Iedereen die naar Curaçao vertrekt voor een korte of lange tijd raad ik dit appartementencomplex zeker aan!

Een thuis weg van huis

Jillian Kromosoeto
10-2-2015

het was erg prettig, de eigenaren zijn aardig, behulpzaam en erg vriendelijk. het appartement is schoon en er is alles dat je nodig hebt!

we hadden gezellige buren en het was erg gastvrij!

we bevelen aan een ieder in Suriname deze plek aan en gaan zeker gauw terug,

kus

We gaan volgend jaar weer terug

Marijke Voorn
3-2-2015

Goed appartement in prijs kwaliteit. Schoon en veilig. Een aangename plek met een goede sfeer. In de nabijheid is een winkelcentrum voor de dagelijkse boodschappen. De ligging is prima t.o.v het centrum van Willemstad en stranden in de nabijheid op ongeveer 2 km.

Zeer gastvrije eigenaren je voelt je meteen thuis. Wij zijn er een maand geweest het was ons thuis op Curacao. Vooral de persoonlijke zorg van de eigenaren was een extra pluspunt. We hebben al voor volgend jaar geboekt. Relax lekker hier!,

Super plek

John Gill
16-4-2014

Leuk ingerichte appartementen met alle gemakken voorzien. Zeer centraal gelegen met verschillende winkels en restaurants in de buurt.

De zeer vriendelijke en behulpzame huisbaas is niks te veel, wij zijn met een boot trip mee geweest over het spaanse water en een snorkel trip bij een gezonken boot met veel mooie vissen.

1x per week schoonmaak van de appartementen wat ik nog nooit zo goed heb gezien.

Kortom, zeker een aanrader mocht je op zoek zijn naar een niet te dure appartementen complex op Curaçao. Enige jammere is dat er geen zwembad aanwezig is (alleen bij de twee persoons studio) als je met kleine kinderen bent.

Prima Plek

Alberts Jaap
13-4-2014

Prima appartementen voor een verblijf op Curacao.Geen luxe maar netjes ingericht en van alle noodzakelijke comfort voorzien.

De appatementen zijn centraal gelegen en zowel restaurants als winkels zijn op loopafstand.Voor overige zaken wel handig om een auto te huren,dit kan evt.bij de eigenaar en zeker niet duur !

Zijn wel appartementen, meer geschikt voor volwassenen of volwassenen met oudere kinderen.Een aantal voorzien van tussen deur(i.e familie kamer)

De gastvrijheid staat hier echt hoog in het vaandel, voor hen is niks te veel

van halen en brengen vliegveld tot afzetten bij het strand.

Absoluut "Value for Money"

Perfect!!

Lennaert Drost
27-5-2013

Erg mooie appartementjes in Willemstad! Ook voor langere tijd een mooie prijs-kwaliteit verhouding! Heb hier zelf 6 maanden gezeten en enorm naar m'n zin gehad. De huisbaas staat altijd voor je klaar en zijn super klantvriendelijk! Ik zou er zo weer heen gaan! Hopi Bonn!

Een leuke tijd gehad

Zamira
25-1-2013

Ik heb 4 maanden mogen wonen in een appartement. Alles is goed verzorgd en schoon.

Eenvoudig en goed familiebedrijf

Remco
2-1-2013

Centraal gelegen kleinschalig appartementencomplex met bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel dat me van het vliegveld heeft gehaald en me regelmatig naar het strand heeft gebracht. De ruime appartementen zijn eenvoudig, netjes, schoon, doeltreffend ingericht en worden een keer per week schoongemaakt. Zelfs zonder auto kan je hier goed verblijven dankzij een bushalte, restaurants, een supermarkt en een dollar / gulden pinautomaat die lopend binnen 5 minuten te bereiken zijn. Albert Heijn ligt op ongeveer 15 minuten lopen van het complex. Het ruime afgesloten complex met camera beveiliging is in de nacht goed en gezellig verlicht en is voorzien van diverse prettige zitjes.

rustige vakantie plek met goede voorzieningen.

Atie Mulder
11-10-2012

huisjes met genoeg privatie ,vlak bij supermarkt ,bushalte.doorgangs weg met snel vervooer naar het strant of de stad.

De familie Wilffert die dit runt Pedro en nu zijn zoon ,Gino, willen overal mee helpen om het je naar de zin te maken.

Ik kom er heerlijk tot rust en hoop er nog vaak te vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fun in the Sun in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fun in the Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fun in the Sun scoort een 9.28 uit 10 op basis van 22 reviews.