Hotel Floris Suite

273 reviews over Hotel Floris Suite

• 2019
    3Rudie01-07-2019

Nooit meer helaas

Hotel moet in oude tijd fantastisch geweest zijn nu echt bagger, ben normaal niet van deze taal maar weinig schone dingen aangetroffen. Hotel is vreselijk gedateerd en verdient geen aanbeveling. Vreselijk veel muggen door tuin met verkeerd onderhoud .Zo erg dat je na zonsondergang niet meer op je balkon hoeft te gaan zitten zwembad smerig en niet opgeruimde leguaan poep. Personeel redelijk vriendelijk maar horeca opleiding is een pre. Het strand gedeelte Moomba beach is zeker erger. Strand bedje (met kussen) zijn te ranzig om op te liggen, etensborden vind je terug op het strand en personeel erg onvriendelijk, laten je terug lopen naar Floris als je niet kunt aantonen dat je daar een kamer hebt. Andere optie is om voor ranzige bedjes 10 dollar te betalen. Erg jammer want vakantie verziekt, is niet nodig want dit kan met beetje aandacht zo een mooi hotel zijn op mooie locatie. Adults only is heerlijk wat een rust. Kortom niet doen

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Arie van der Es19-03-2019

Prima te doen

Erg leuk en gezellig hotel waar de medewerkers enorm hun best doen om het iedereen naar zijn zin te maken

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Natalie11-03-2019

Hotel was super, zag er goed uit en de bediening was goed ...als ik weer ga kies ik zeker weer voor Floris

Alleen gereisd in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Familie met 2 personen05-01-2019

Prima Hotel

Veel reviews gelezen voordat we de reis gingen boeken, vooral negatieven zaken gelezen waar we ons niets van aan getrokken hebben. Prima hotel, we hadden kamer 38 met uitzicht op het zwembad. Schone kamer geen schimmel of loshangende zaken, schone mooie grote koelkast met grote vriezer.Prima bed schoon keukentje met voldoende keukengerei. Prima schone badkamer waar lieve Fenna iedere dag zorgde voor voldoende schone badhanddoeken en een schone kamer. Fijn groot balkon met fijne tafel en stoelen en een ligbed. Bar was gezellig om een drankje te nemen. Fijn eigen strand van het hotel waar het heel rustig was met wat muziek op de achtergrond. Voor de lunch kon je er wat lekkers eten met wat kleine snacks prima. Strandlaken waren er altijd wel aanwezig waar je gebruik van kon maken. Wat een heerlijk hotel, dank aan het hele team voor het fijne verblijf. Dit hotel is zeker de moeite waard voor een fijne vakantie. Een aanrader dus.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    6Jenny Tjon Jaw Chong19-12-2018

Prachtige break op Cur in Floris suites

Leuke en gezellige plek. Had een Loft; rustig, maar achterstallig onderhoud. Zitbank was minder comfortabel.

Alleen gereisd in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5john c12-12-2018

eerst flink renoveren

over het personeel niets dan goeds, deze mensen doen alles om je te helpen en zijn zeer gastvrij, de accommodatie is echt onderhevig aan achterstallig onderhoud en aan een renovatie toe zeer zeker de kamers maar ook het zwembad en alles erom heen. veel schimmel klachten en de kamers zien er gewoon slecht onderhouden uit, er wordt wel goed schoongemaakt.wij hebben met 7 andere gasten gesproken waarvan er 5 dezelfde klachten en zelfs erger dan wij hadden, dit hotel drijft op het ervaren en zeer gekwalificeerde personeel.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Lesley22-11-2018

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke vakantie, even met z’n 2e zonder kids, en ook geen kids in het hotel. ( stiekem ook wel fijn)! Wat een ruimte kamer hadden we, met alles er op en er aan, uitzicht op het prachtige zwembad. Elke ochtend heerlijk uitgebreid gegeten, wat een luxe! Heel vriendelijk personeel, gratis naar en van het strand gebracht en gehaald worden, ideaal. Wil graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Vanessa01-04-2018

Geweldig verblijf gehad!

Ik had een voordeelkamer geboekt (nr 57). Erg ruim voor 1 persoon, helemaal prima! 2 kookplaatjes dus ik heb daar ook regelmatig gekookt, was fijn. Ik las eerdere reviews over schimmel, dat had ik gelukkig niet in dit appartement. Wat ik ook erg kon waarderen: het complex ziet er mooi uit, mooie entree, perfecte wifi in mijn kamer, airco, dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken. Als je naar Pirate Bay wilt (leuk gratis strandje, 5 min lopen), kan je gratis handdoeken bij de receptie halen. Verbeterpuntjes: toen ik arriveerde vond ik 2 platgeslagen muggen in de badkamer (niet goed schoongemaakt), weinig licht achterin app 57, waardoor weinig sfeer. Groot gat in gootsteen badkamer (oorbel in kwijtgeraakt). Een gootsteenputje zou fijn zijn. Spiegel badkamer ver weg. Tip: monteer een handspiegel aan de zijkant van de muur links. Realiseer je verder dat je iets meer homo's zult tegenkomen dan in een ander hotel (guy vriendly).

Alleen gereisd in maart 2018

• 4Koster23-03-2018

Jammer, maar echt geen tweede keer.

Dat het er smerig is, geen 4 sterren waardig, vieze gordijnen in appartement ontbijtzaal, receptie, vieze afzuigkap, vieze trappen, vieze bekleding receptie bankstel, schimmel badkamer, , ander appartement was iets schoner, maar wederom vieze afzuigkap, vaatwasser weggehaald, in ander appartement was hij stuk!!ontbijt heel summier elke dag zelfde stukjes harde meloen harde ananas als fruit. Je wordt opgevreten door de muggen, door tuin, . Vies zwembad, tegels ontbreken, trap naast keuken kan hoge druk spuit gebruiken, tegels pad ongelijk, savonds breek je je nek geen verlichting. Al met al geen 4 sterren dus. Mensen zijn vriendelijk. Strand ligt naast afgebroken marriot hotel ook niet echt gezellig.

Gereisd met partner in maart 2018

• 1Glenn06-03-2018

Afschuwelijk

Wat ik wel goed vond ? De vriendelijkheid wat niet ? De hygiene, schimmel in beide slaapkamers, niet goed schoongemaakte badkamer. Toilet loopt niet door. Schimmel in het beddegoed. Zwembad vol met sigaretten en blikjes . De hagedissen zwemmen en poepen in het water. De tegels in het zwembad zyn zo kapot dat je je voeten openhaalt. Ontbijt is een aanfluiting. Omgeving is niks te doen. Strand is vuil.

Alleen gereisd in oktober 2017

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden