Hostel
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag32°27°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor First Curaçao voor je op een rij gezet:

Kras
Kras
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hostel First Curaçao in het Nederlands

Absolute aanrader

Miranda
14-2-2015

The ritz studios is ons prima bevallen, vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers, lekker zwembad en een prima ligging in Willemstad. Prima periode om op curaçao te zijn.

Gereisd Met partner in Fri Jan 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
The Ritz Management, Eigenaar, 18-9-2015

Dank voor je verblijf! Inmiddels heft The Ritz 'Movies at The Pool'. s'Avonds lekker op groot scherm film kijken vanuit het zwembad!

Curaçao's eerste hostel?

Marco Meurs
10-11-2013

Het is moeilijk een hostel te vinden op Curaçao. Ik ging er al vanuit dat er geen was, tot ik Ritz Lodge ontdekte. Eigenaar Hans is er net mee begonnen en doet dit vooral omdat hij het leuk vindt en is van plan uit te breiden. Ik hoop dat dat lukt, want Curaçao heeft geen alternatieven voor rugzakreizigers. Het hostel heeft nu twee kamers van twee bedden en één kamer van vier bedden, allemaal met eigen douche en toilet en een klein keukentje. Hij Hans en de medewerkers van Ritz zijn erg behulpzaam. Er is een zwembad en er is een goede sfeer aan de bar 's avonds dus je kan er prima andere reizigers ontmoeten. Het hostel is dichtbij Punda, het toeristen-hart van Willemstad. De prijzen in Curaçao zijn hoog, dat geldt ook voor dit hostel. Maar op het eiland vind je niets goedkopers. Ik raad dit hostel van harte aan en had het er naar mijn zin.

Gereisd Alleenreizend in november 2013
The Ritz Management, Eigenaar, 18-9-2015

Beste Marco, Dank voor je verblijf. The Ritz is echt het enige echte Hostel op Curacao. Inmiddels met 44 bedden zodat je altijd wel iemand leuks ontmoet! Kom snel eens terug.

Hostel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenVegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel First Curaçao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel First Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.