Hostel First Curaçao

Hostel First Curaçao

2.2Onvoldoende

Curaçao, Curaçao, Willemstad

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 844p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer hostel info

6 reviews over Hostel First Curaçao

• 2019
    1Anna11-11-2019

Zeer onveilig voor vrouwen!!

Ga niet in je eentje naar dit Hostel!! Ik werd als vrouw gestalkt door een veel oudere man (hij sprak geen Nederlands/Engels), hij achtervolgde me overal en keek me constant doordringend aan, wat een creep! Eigenaar wilde niks doen aan de situatie, hij bood me een andere kamer aan maar ik wilde echt per direct weg bij deze enge man. Ik verblijf nu gelukkig ergens anders, maar mijn geld (of een deel er van) krijg ik niet meer terug! De eigenaar ontkent alles, is onbeleefd en denkt absoluut niet mee aan een oplossing. Denk goed na voor je dit hostel óf hotel boekt, er zijn zo veel leuke plekken op Curacao die wél veilig zijn voor vrouwen!

Alleen gereisd in november 2019

• Oude reviews

9Miranda14-02-2015

Absolute aanrader

The ritz studios is ons prima bevallen, vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers, lekker zwembad en een prima ligging in Willemstad. Prima periode om op curaçao te zijn.

The Ritz Management, Eigenaar, 18-09-2015

Dank voor je verblijf! Inmiddels heft The Ritz 'Movies at The Pool'. s'Avonds lekker op groot scherm film kijken vanuit het zwembad!

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Marco Meurs10-11-2013

Curaçao's eerste hostel?

Het is moeilijk een hostel te vinden op Curaçao. Ik ging er al vanuit dat er geen was, tot ik Ritz Lodge ontdekte. Eigenaar Hans is er net mee begonnen en doet dit vooral omdat hij het leuk vindt en is van plan uit te breiden. Ik hoop dat dat lukt, want Curaçao heeft geen alternatieven voor rugzakreizigers. Het hostel heeft nu twee kamers van twee bedden en één kamer van vier bedden, allemaal met eigen douche en toilet en een klein keukentje. Hij Hans en de medewerkers van Ritz zijn erg behulpzaam. Er is een zwembad en er is een goede sfeer aan de bar 's avonds dus je kan er prima andere reizigers ontmoeten. Het hostel is dichtbij Punda, het toeristen-hart van Willemstad. De prijzen in Curaçao zijn hoog, dat geldt ook voor dit hostel. Maar op het eiland vind je niets goedkopers. Ik raad dit hostel van harte aan en had het er naar mijn zin.

The Ritz Management, Eigenaar, 18-09-2015

Beste Marco, Dank voor je verblijf. The Ritz is echt het enige echte Hostel op Curacao. Inmiddels met 44 bedden zodat je altijd wel iemand leuks ontmoet! Kom snel eens terug.

Alleen gereisd in november 2013

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen