Villa Familievilla Curacao

Villa info

Meer villa info

7 reviews over Villa Familievilla Curacao

• 9mvanharte06-04-2014

Heerlijke vakantievilla op Brakkeput Abou!

Net een heerlijke tijd in de familievilla op Curacao doorgebracht! De villa is zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Onze kinderen hebben ook erg genoten van het zwembad. Het is lekker koel in huis door de noordoost passaat! Als je veel tijd in de buurt van Jan Thiel/Spaanse Water en Willemstad wilt doorbrengen is dit huis een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Germaine Costerus24-08-2013

Ideale plek voor een groter gezin

Een prachtige plek hoog en op de wind, waardoor er flink minder muggen zijn dan elders, prachtig uitzicht over Caracasbaai en een ideale vakantieplek voor een gezin met meerdere kinderen. De beheerder heeft de inventaris van het huis voorzien van kindvriendelijke producten maar nog veel belangrijker de toegang tot het zwembad beperkt voor de kinderen zonder zwemdiploma! Wij waren met 3 kinderen waarvan 1 kind van 2 jaar en konden door deze faciliteiten echt genieten. Het beveiligde huis is goed afgewerkt en zeer schoon. Mede hierdoor hebben wij geen last gehad van ongenode gasten (ook niet met meer dan 4 pootjes). Curacao is een heerlijke vakantiebestemming met kinderen en dit huis maakt het verblijf tot een echte vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9De ridder12-07-2012

Fantastische plek

Fantatische week gehad, van alle gemakken voorzien, zeer kindvriendelijk. Ook veel ruimte, alles is aanwezig, prachtig zwembad. Kortom geweldig! Kom je naar curacao en wil je een villa huren, dit is een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Leon Solognier06-07-2012

Absolute TOP villa met TOP service

In Nederland vele huizen bekeken op het internet. Uiteindelijk was onze keuze gevallen op deze villa. Deze villa is geweldig en is van alle gemakken voorzien; je kunt het zo gek niet bedenken en het is er. Zeker voor kinderen is ook alles aanwezig en biedt de villa kleine kinderen ook de nodige veiligheid. Daarnaast is de behulpzaamheid van Marloes (verhuurster) geweldig; je kunt voor bij haar voor alles terecht. Wij (4 volwassenen, 1 kind en 1 baby) hebben een geweldige tijd in de villa gehad. Ook al ben je er niet veel, het voelde na een dag weg wel als thuiskomen. Wij komen zeker terug om te genieten van de villa en het geweldige eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9NvT21-04-2012

he-le-maal goed

Voor de tweede keer in 'de Familievilla' gebleven; wat een heerlijk plekje is dit toch. Prachtige, frisse en ruime villa, lieve beheerster, goeie service (schapjes bij aankomst, altijd klaar als je wat te vragen hebt). Als gezegd: gewoon he-le-maal goed. Wel heb je een auto nodig, maar die willen we op een vakantiebestemming toch altijd, dus ook hier geen min-puntje. Wel 'maar' een 8 voor ligging want als je in de vroege ochtend de wijk uit wilt, rijd je beslist de file in.

Zakelijk gereisd in april 2012

• 10Sandra22-01-2012

Prachtig huis!

We hebben een geweldige vakantie van twee weken doorgebracht in deze zeer ruime villa. Wij verbleven er met 6 volwassen en 2 kindjes van 1 jaar. Ruimte genoeg voor ons allemaal. Het huis is van alle gemakken voorzien en daarnaast doen de beheerders er alles aan om het nog beter naar je zin te maken. Een potje, een autostoel, twee kinderstoelen en twee kinderbedjes werden geplaatst. Helemaal super en geen vraag die onbeantwoord bleef. Ook met oudere of zonder kinderen is het hier goed toeven. Een mooi zwembad, mooie grote kamers en een prachtige keuken, maken dat je ook graag in de villa zelf verblijft. De ligging is overigens prima, 5 min. rijden van Jan Thielbaai en ongeveer 10 min. van Mambo beach. Ook andere bezienswaardigheden zijn vanaf deze locatie prima te bereizen. Een auto is wel een must, maar dat geldt voor bijna alle locaties op Curacao. Wat ons betreft is dit huis een echte aanrader. Wij hebben er in ieder geval volop genoten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Alberts18-02-2011

Heerlijke plek!

Wij hebben een fantastische tijd gehad in deze prachtige nieuwe villa. Veel ruimte, brandschoon en van alle gemakken voorzien! De beheerders wonen aan de andere kant van de straat en deden er alles aan om het ons als gasten naar de zin te maken. Bij aankomst stonden onze boodschappen al klaar, waardoor we dus direct konden beginnen met genieten van onze vakantie. Het uitzicht is ook prachtig. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

0 tips over Villa Familievilla Curacao