Appartement Falcon Crest

Appartement Falcon Crest
9,4

4 tips over Appartement Falcon Crest

Shalini, 15-10-2013

Het is wel raadzaam om een auto te nemen, zo krijg je veel te zien wat betreft het eiland. Wij hadden een auto genomen vanaf het vliegveld, appart. is ongeveer 25 min van het vliegveld vandaan.

Heerlijk gegeten bij Zanzibar op Jan Thiel strand op een avond met heerlijke live muziek. Reserveer wel een dag van te voren, op de avond met live muziek is het altijd erg druk!

Voor meer sensatie kan je terecht op Mambo beacht, strand is ook groter dan die van Jan Thiel.

Leo van Wijk, 25-8-2013
Misschien overbodig om te vermelden maar je hebt op Curacao echt een auto nodig. De warmte en het ontbreken van een stoep maken het lopen bijna onmogelijk. Wim en Henny weten genoeg mogelijkheden voor het huren van een auto.
Fam van Driel, 6-8-2013

Laat je ophalen van het vliegveld.

Laat hun een auto voor je reserveren.

We hebben een aantal aanbieders voor Falcon Crest voor je op een rij gezet:

Peter Hoogland, 1-1-2013
Laat je voor een gering bedrag door Wim halen en brengen van en naar de luchthaven. Je vakantie begint met een heerlijk koel drankje in de auto!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Falcon Crest voor je op een rij gezet: