Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

42 Reviews over EM City

• 6Suus05-10-2017

smoezelig hotel op een prachtige plek

Het uitzicht echt frontaal op de pontjesbrug, helaas wel door een raam wat kapot was en dus niet open kon. Ik zou er geen tweede keer naar toe gaan, maar er kan volgens mij wel iets moois van gemaakt worden.

• 4A.14-02-2017

Deze accomodatie niet nog een keer

Zeer basic hotel met uitzicht op de pontjesbrug. Rondom hotel wordt je continu aangesproken door lui die er rondhangen (vraag naar drugs/roken). Parkeerplaats aanwezig ($25 borg voor parkeerkaart). Vriendelijk, behulpzaam personeel. Klein zwembad, zag er niet fris uit. Verouderde (muffe) kamer met 2 grote bedden, badkamer met bad/douche (warm water). Voor koelkast/föhn etc moet indien nodig per dag flink bijbetaald worden. Nergens in het hotel, ook buitenruimtes mag gerookt worden (boete hierop). Bij gebrek aan buitenruimte bij de kamer zelf (geen balkon/terras oid) zijn wij zelf naar een andere accomodatie gegaan tijdens ons verblijf wat ons een minder opgesloten en meer vakantiegeval gaf. Zou hier dan ook niet nogmaals heen gaan, meer een hotel voor korte stedentrip/koud weer.

• 5Fam. Hendriks08-01-2017

"prachtige ligging"

Zwembad is niet aan te bevelen. Inrichting van het hotel is erg oud. Personeel is erg vriendelijk.

• 6Mils05-10-2016

Verouderd hotel

Hotel is toe aan vernieuwing, oude inrichting, oude bedden en vieze oude tapijt. Hangt een vieze muffe geur op de gangen en de geur van natte honden op de kamers. Medewerkers super aardig en attent, bewakers bij de deur ook. Wordt aangeboden met zwembad, maar daar wil je geen gebruik van maken believe me.

Loopafstand van Punda en achter het hotel bushaltes. Onder het hotel is er een minimarket. Aziatische dame is wel heel onbeschoft maar je kan er haast alles vinden. Je vindt er ook een pinautomaat, KFC en Subway.

• 9Peter25-03-2016

Heerlijk

Bij vragen zijn we vriendelijk en goed geholpen. Zelfs een bewaker voor de huurauto. Hotel direct tegenover pondjesbrug en centrum waar we s' ochtends een heerlijk ontbijtje scoorden. Subway, bakker, minimarket, in de buurt. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

• 4Dhr Van Stipriaan18-02-2016

Nooit meer

Na twee weken werkte de lift nog niet, dus moesten we een lift achter in het hotel nemen ver weg van onze, helemaal op het eind gelegen, kamer. In de kamer was het vloerkleed gevlekt maar wel schoon, twee van de vier lampen waren defect (snel op ons verzoek gerepareerd). Verder functionneerden de badkamer en airco goed. Wel het ergste was dat er grote families met (veel) kinderen die vanaf 11 uur tot 23 uur keihard met deuren smeten door trek via open ramen. Reclame bij betrokkenen en de receptie heeft niet geholpen, het is tot de veertiende dag doorgegaan. De kamers hebben geen wifi, in de lounge werkt de wifi soms een paar uur per dag. Zwembad, op de foto lijkt het nog wat, was meer een uitvergrote badkuip waarin van alles ronddreef. Langs het zwembad was een restaurantje/snackbar geweest; nu boden de ramen een treurig uitzicht op het interieur met afgeschreven en beschadigde voorwerpen uit een bedrijfsmatig verleden. We moeten nog wel even de loftrompet steken over nachtwaker van de 1e helft van februari 2016; hij was een behulpzaam en goed geinformeerde man.

• 2Inge van der Made23-06-2015

Nooit meer

De badkamer zat vol schimmel, overal mieren en andere beestjes, geen warm water, handoeken waren smerig, een zwembad was het niet te noemen met alle vuiligheid. Tevens kon er op de kamer Geen raam open waardoor het er muf rook en je geen handoek of niets kon drogen. Pasjes werkte dagelijks niet waardoor je terug naar beneden moest om de pasjes weer te activeren. Geen aanrader!

• 6heer Elbertse27-02-2014

Veel verschil in kamers. Van prachtig tot armoedig

Koude douche. Bijna geen handdoek te krijgen. Apart ticket geboekt en zelf goede prijs gemaakt (80 dollar p.n. voor kamer met uitzicht op Brionplein)

• 1Landje12-09-2013

Spullen uit kamer gestolen

In 2011 heb ik een week met mijn gezin naar dit hotel gelogeerd. De ligging is ideaal. In eerste instantie leek de kamer wel aardig. Wij zijn namelijk geen mensen met hoge eisen als het maar schoon is. Na een aantal dagen zagen we een kakkerlak in onze kamer lopen en hier hebben wij melding van gemaakt ook dit was geen groot probleem voor ons want we zijn immers in de tropen. Ik had wat geshopt in de stad en had mijn spullen in de kamer gelaten, ik dacht dat ik mijn spullen veilig in mijn kamer kon achterlaten. Maar niets was minder waar, ik kwam er de volgende dag achter dat de spullen die ik had gekocht, uit mijn kamer gestolen waren. Toen ik hiervan melding maakte bij de manager, geloofde hij mij niet. Ik heb aangifte gedaan en heb een procesverbaal meegekregen. De manager van het hotel beloofde mij terug te bellen na het onderzoeken van de kwestie. Echter heeft hij nooit de moeite genomen mij te bellen of te mailen. Ik beveel dit hotel aan NIEMAND aan.

• 7Fam. Moonen23-03-2013

Eenvoudig, doch goed hotel

Gunstige ligging: in het centrum van Willemstad, bij de Pondjesbrug, 3 min van busstation Otrobanda, 15 min van busstation Punda. Supermarkt Arti's op 400 mtr. (lekkere, nog warme broodjes). Ontbijt stelt niets voor: wij gingen vaak ontbijten bij broodjeszaak Subway (100 mtr), voor € 7,50 eet je daar je buikje vol. Pizzahut op 25 mtr, Kentucky Fried Chicken op 50 mtr. Hotel eenvoudig maar goed: kamer oké, met goede airco (maakt weinig geluid en koelt goed). Twee 2-persoons bedden, met goed matras. Koelkastje dat goed koelt en koffiezetapparaat (beide gratis, vraag bij de receptie). Enige nadeel: geen balkon. Redelijk stille kamers, toch oordopjes gebruikt. Goede flat-screen TV, met 43 zender, o.a. BVN. Zwembad 8x3 mtr stelt weinig voor, geen zon, ligt op het binnenplaatsje. Douche met ligbad, föhn, drooglijn. Vaak warm water, af en toe tijdens het douchen 2 min lauw/koud water. Goede douchekop met brede straal. Zie verder de foto's.

Hotel EM City info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Brionplein z/n