Appartement Dolphins Jump Curaçao Ocean Resort

Appartement
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°27°
Appartement Dolphins Jump Curaçao Ocean Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Dolphins Jump Curaçao Ocean Resort voor je op een rij gezet:

85 reviews over Appartement Dolphins Jump Curaçao Ocean Resort in het Nederlands

Geweldig gelegen aan het einde van Mambo Beach. Vanaf het balkon kun je de dolfijnen zien springen in het basin van het naastgelegen Dolphin Academy. Met eigen privé-strand aan de visrijke baai waar een aantal fantastische restaurants zitten zodat je lekker met de voetjes in het zand kunt eten en drinken 😃

Wat een fantastische ervaring prachtig appartement

Susanne
26-4-2018

Fantastische ligging, kleinschalig, loopafstand van mambo beach!

Het was helemaal geweldig!

Priscilla Veenbergen
30-6-2017

heerlijk appartement, alles erop en eraan, heerlijk prive zwembad en strandje en het gezellige Mambo/Cabana op een heerlijke loopafstand.

sea aquarium ligt er pal naast en overdag zie je de dolfijnen zwemmen en spelen.

Geweldig

Wendy de Waard
25-5-2016

Het is een luxe appartement, prachtig gelegen, van alle gemakken voorzien!

Weer een geweldig verblijf in app. Suikerdiefje

Angelique
14-3-2016

De perfecte locatie voor een vakantie op Curacao.

Mark Römer
19-1-2016

Mooie omgeving, super appartement en ontzettend aardige bevolking!

helemaal geweldig

Willem
3-1-2016

het was allemaal prima in orde ,er waren geen dingen die niet in orde waren.

Betere plek bestaat niet!

Robin
19-10-2015

Wij zaten in Suikerdiefje op het Ocean Resort. Een fantastische penthouse! Groot, elke slaapkamer eigen badkamers, schoon, heerlijke bedden , groot overdekt terras, en alles wat je nodig hebt is in het huis aanwezig. Uitzicht op zee en op de dolfijnen basins. Wij waren met onze twee dochtertjes van 1 en 2,5. Ook voor met kids een top penthouse dus erg kindvriendelijk. Het SeaAquarium ligt zo'n beetje in de achtertuin en de kindjes vonden het prachtig om elke dag even te gaan kijken. Stranden, beachclubs en boulevard allemaal op loopafstand. Een betere plek bestaat niet op curacao als je zowel van gezelligheid als van rust en comfort houdt. Het Resort is verder erg veilig en biedt een heerlijk groot zwembad en een prive strand. Volgende keer zeker weer!!

Super

Albert
3-8-2015

We zijn in het appartement Flamingo geweest. Op 1e etage met prachtig uitzicht op zee, tuin en zwembad. Het appartement is mooi en gezellig ingericht en heeft al het comfort wat je zou kunnen wensen. Het was heel schoon en werd regelmatig bijgehouden. De begeleiding vanuit het boekingskantoor en de beheerder was uitermate klantvriendelijk en waren we heel blij mee!

Tevens werden transfer naar vliegveld, huur auto en boodschappen erg goed geregeld. De locatie is dicht bij het dolfijnen park en dicht bij Mambo beach al met al prima locatie.

Prachtig appartement met super uitzicht!

Ilse
15-5-2015

Wij verbleven in app Falki! Wat een geweldig uitzicht!! Iedere dag de dolfijnen, strand en de zee pal voor je balkon! Hartelijke ontvangst en op loopafstand genoeg eettentjes!! We hebben een vakantie om nooit te vergeten gehad en als we weer naar curacao gaan wordt het zeker weer een app op dophins jump ocean resort!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dolphins Jump Curaçao Ocean Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dolphins Jump Curaçao Ocean Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.