Hotel Dolphin Suites

Contact

221 reviews over Hotel Dolphin Suites

• 2019
    8Winnifred08-04-2019

Misschien ooit nog een keer

Goed hotel, alleen jammer dat er bouwwerkzaamheden waren. Goed rolstoeltoegankelijk, zowel de kamers als de openbare ruimten. Klein zwembad

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Wij streven er naar onze gasten te allen tijde tevreden te kunnen stellen en daarbij ons product zo optimaal mogelijk te maken. De uitbreiding van ons hotel met een tweede zwembad met tillift en spa salon is hier een onderdeel van. Wij hopen dat de overlast van de bouwwerkzaamheden beperkt gebleven is tijdens uw verblijf en wij zouden het ontzettend leuk vinden om u weer terug te zien in de toekomst.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Annèt02-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Je moet je voorbereiden op een hartelijk welkom, vol warmte en gezelligheid. Ontzetten lieve mensen en vooral heel veel zon!

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel. Het was ons een waar genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Ina01-04-2019

fantastisch

Verbleven van 16/3 t/m 25/3 een heel fijn hotel echt een aanrader, grote kamer en balkon, kamer met vaatwasser, grote koelkast e.d. wij hadden hp en mochten eten bij 4 verschillende restaurants wel even reserveren. Klein zwembad maar er wordt op dit moment een andere bijgebouwd en wij waren altijd bij het strand waar je via het hotel ook pasjes kreeg voor gratis bedden. Ook grote badlakens krijg je mee. Het was fantastisch. P.S. ook nog gratis entree voor dolfijnenacademy.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 24-04-2019

Beste gast, Dank voor het beoordelen van ons hotel. Wij vinden het ontzettend fijn om te horen dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op dushi Curacao. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Anne Douwsma31-03-2019

Jammer van het bouwen

Ik heb MS en daarom helaas maar 1 week geweest om te kijken of het klimaat bij me past. Alleen voor nachtrust in hotel geweest. Helaas hadden we app. nr.6. Precies voor ons app. werd/word gebouwd aan een zwembad met pashokje o.i.d. Dat verpest je uitzicht en geeft veel lawaai. Erg jammer. Appartementje verder prima alleen een erg gladde douchevloer.

Beste gast,

Allereerst dank voor het beoordelen van ons hotel. Wij streven er naar onze gasten te allen tijde tevreden te kunnen stellen en daarbij ons product zo optimaal mogelijk te maken. De uitbreiding van onze faciliteiten (een tweede zwembad met een tilift en een spa salon) maken hier onderdeel vanuit. Wij verwachten naast de extra faciliteiten ook een meerwaarde te kunnen creëren voor onze standaard kamers op de begane grond die straks vanuit hun terras een fraaier uitzicht krijgen op het zwembad en aangelegde tuin.

Uw feedback met betrekking tot de gladde douchevloer is inmiddels intern besproken. Wij zullen de douchevloeren op korte termijn gaan behandelen met antislip strips om uitglijden te voorkomen. Hartelijk dank voor uw reactie en uw bijdrage ter verbetering van onze service.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10zusjes van der Linden31-03-2019

Danki

we hebben het super gehad in Dolphin Suites. tijdens ons verblijf verbleven we in een 4-persoons appartement, alles was aanwezig en schoon en ook een goede wifi wat wil je nog meer😊 appartementen keken uit op een parkeerplaats, maar door de palmen voor ons groot balkon was dit voor ons niet storend. het was zelfs fijn om net buiten Mambo Beach te zitten, dit was ook lekker rustig. De boodschappenservice van Dolphin Suites als je terug kwam van het strand ( handdoek en strandbedjes gratis) lagen de boodschappen al in de koelkast. verder ook een aanrader om een keer bij Hemmingway te ontbijten met de voetjes in het zand bij de zee, schitterend. ook zeker de Dolfijnenshow bezoeken. voor het personeel was niets teveel en vriendelijk van de receptie, schoonmaak tot de security we zeggen zeker tot ziens, bedankt voor de geweldige vakantie die we bij jullie hebben gehad. een knuffel voor Minoes, hoop dat het goed met haar gaat😻

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Jos Jongerius24-03-2019

Fantastisch prima service vriendelijk personeel

Dat het een prima verblijf is

Team Dolphin Suites, Managing Director, 24-04-2019

Beste gast, Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Mathias28-02-2019

super goed hotel met perfecte ligging.

Super vriendelijk onthaal. Mensen die er werken staan je graag bij voor informatie over uitstappen naar Willemstad, auto huren ging ook zeer vlot (en goedkoop)

Beste gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van! Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Anneke Kalen / Margo van der Meer12-02-2019

Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Mooie kamer, goede bedden en ruim balkon. Alleen het uitzicht wat minder. ( parkeerterrein) Er wordt een nieuw zwembad gebouwd. Op het strand zit je zo. Vrijkaartjes voor ligbedden. De kamers worden goed schoongehouden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat onze accommodatie goed bevallen is. Meer privacy voor de standaard kamers staat hoog op onze prioriteiten lijst. De standaard kamers zullen straks o.a. een meerwaarde krijgen door een fraaier uitzicht vanaf hun terras op het zwembad en de tropische tuin.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Viola10-02-2019

Geweldig!

Een heerlijk verblijf gehad bij Dolphin Suites! Een ruim appartement met alles er op en er aan.

TeamDolphin Suites, Managing Director, 24-04-2019

Zeer gewaardeerde gast, Wij danken u hartelijk voor het beoordelen van ons hotel. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de accommodatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 7John van Dam06-02-2019

erg fijn gehad en lieve meiden aan de receptie!

momenteel werkzaamheden maar geen hinder ondervonden!

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat u geen hinder ondervonden heeft van de bouwwerkzaamheden die plaats vonden tijdens uw verblijf. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in januari 2019

31 tips over Hotel Dolphin Suites

• R. Smit, 19-07-2012

Restaurant Pampus, heerlijk gelegen op een " eiland" in het waaigat. Niet het goedkoopste restaurant. Eetcafe De Buren aan het begin van de Breestraat, fijne sfeer en prima eten voor relatief weinig geld.

• Ingrid Loenen, 17-09-2013

auto huren is handig, niet noodzakelijk.

• danny, 05-09-2013

Dit hotel bied ook Shuttel busjes aan dat sochtend's en s'middags naar een supermarkt rijdt

sochtend's gaat het shuttel busje naar Bestbuy supermarkt een verschikkelijke supermarkt is slordig( meer een groothandel ) s'middags gaat het busje naar Vreugdenhill dat is een Spar supermarkt en heeft gewoone nederlandse producten en is een echte supermarkt.

10 vragen over Hotel Dolphin Suites

• Inge, 12-03-2019

Verbouwing

Wie weet waar of wat er verbouwt word in het hotel?

• Sabine van de Belt, 16-11-2017

Parkeerplaats

Als ik op TUI site kijk staat er dat je betalen moet voor de parkeerplaats is dat zo? Zo ja wat zijn de kosten?

Phylicia, 19-11-2017

Als je verijft in Dolphin Suites krig je bij inchecken een kaart die je in de auto legt. Je hoeft niet te betalen voor het parkeren. Weet niet of bezoekers van sea aquarium parkeerkosten moeten betalen. Wij hebben tijdens ons verblijf overal gratis geparkeerd, behalve in het centrum overdag (1NAFL/u =€0,50).

• R, 23-08-2016

ontbijt

wie weet wat het kost om los te ontbijten bij hemingway ?

Elvira, 03-03-2017

Wij zijn net terug en in februari 2017 kostte het 35 guldens per persoon om hier los te ontbijten.

Hotel Dolphin Suites info

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats