Hotel Dolphin Suites

221 reviews over Hotel Dolphin Suites

• 2019
    9Gerrit25-09-2019

fijne vakantie

Wij hebben een fijne vakantie gehad. We hadden een ruime tweepersoonskamer. Het ontbijt was uitstekend en 's avonds was er op de boulevard voldoende keuze uit diverse restaurants voor het diner.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 27-09-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

Gereisd met partner in september 2019

• 8Diana22-09-2019

Fijn verblijf

Heel fijn verblijf! Goede service en hele aardige mensen!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 27-09-2019

Beste gast,

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

Gereisd met partner in september 2019

• 10Lesley en levi01-09-2019

Geweldig!

Mooie schone kamers! Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles op loopafstand en de bus verbinding is ook top. Jammer dat je niet zelf kon koken in appartement maar uit eten gaan is zeker geen straf met al het lekkers wat mambo Beach te bieden heeft! Een lekkere chocolade snack bij de receptie is ook makkelijk! Sea aquariun bijna elke dag wel ingeweest met gratis toegang kaartjes! Echt voor herhaling vatbaar!!!! Een dikke 10!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 16-09-2019

Geachte gast,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Geoffrey Harding25-08-2019

Fantastisch! Mooi, kleinschalig, schoon. Top!

Mooie ruime kamers. Ligging is goed. 'S morgens aan het strand ontbijten is ook erg leuk. Het nieuwe zwembad is erg mooi. Ik vind het vooral fijn dat het rustig en kleinschalig is. 5 minuten lopen naar het populaire en levendige Mambo Beach met veel leuke strandtenten, restaurantjes en winkels.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 26-08-2019

Beste gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van! Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marieke20-08-2019

Danki

Dolphin Suites is een mooi en schoon hotel, waar je je eigen appartement hebt dat van alle gemakken voorzien is.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 26-08-2019

Beste gast, Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Cyrille13-08-2019

Top hotel

Het hotel is echt fantastisch. Het personeel is top en erg behulpzaam. De kamers zijn schoon en ruim. Je krijgt elke dag schone handdoeken en je kan elke dag strandhanddoeken halen. Je hebt gratis toegang tot het Sea Aquarium. Het hotel is dichtbij het Sea Aquarium en in twee minuten ben je op het strand. Bij één strandtent heb je zelfs gratis ligbedjes. Voor 3 NAF ben je met een busje in vijftien minuten in Willemstad.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 15-08-2019

Beste gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons! Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9a24-06-2019

waar voor je geld

Al het goede is ook al door vorige bezoekers genoemd....wat ik nog wel extra wil benadrukken is de aangepaste kamers voor rolstoelen....ruim opgezette kamers met volledige keuken. ruime slaapkamers en badkamer. sommige kamers hebben een tussendeur zodat er met 6 personen vakantie gevierd kan worden. Ligging van hotel tegenover see aquarium en mambo beach goed toegankelijk voor rolstoelers. Om de rest van het eiland te bezoeken toch wel een auto nodig.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 28-06-2019

Beste gast,

Wij danken u hartelijk voor het achterlaten van een review. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Alleen gereisd in mei 2019

• 8marjo20-05-2019

Het was geweldig. Wij hebben zo genoten !

Dat hier goede aanpassingen zijn voor invaliden en dat men altijd klaar staat om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. men denkt mee en geeft tips en adviezen.

Dolphin Suites, Managing Director, 24-05-2019

Geachte gast, wat fijn te horen dat u zo heeft genoten van uw vakantie! Wij staan graag voor u klaar en doen er alles aan u een fijne vakantie te bieden. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Jolanda Dolphijn20-05-2019

Fantastisch, super schoon, goede badlakenservice.

Het was allemaal goed, super schoon 3 kamerappartement met uitgebreide keuken : met vaatwasser, magnetron, grote koel/ vriescombinatie, elektrische kookplaat. Er werd iedere dag schoongemaakt en als we terug kwamen van het strand, en er stond nog afwas dan was deze alweer gedaan. Heerlijk! Ook de badhanddoekenservice was geweldig: in de ochtend ophalen, naar het strand, laten drogen, in de ochtend weer inleveren en je kreeg weer zuivere handdoeken mee.

Dolphin Suites, Managing Director, 24-05-2019

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie en de service goed bevallen is. Wij zouden het ontzettend leuk vinden om u weer terug te zien in de toekomst!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Mrs. Martijn29-04-2019

Heerlijk

Rustig omgeving, met diversiteit van activiteiten om te doen. De ligging van de tv vond ik oncomfortabel, want ik moest op de bank gaan liggen om tv te kijken.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 06-05-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Wij zijn blij te horen dat u de rust heeft gewaardeerd en toch heeft genoten van de activiteiten in de directe omgeving. De televisie staan in onze suites centraal in de kamer zodat het zowel vanuit de keuken als vanuit de woonkamer bekeken kan worden. Goed om te weten wat uw ervaring hier mee was. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

31 tips over Hotel Dolphin Suites

• R. Smit, 19-07-2012

Restaurant Pampus, heerlijk gelegen op een " eiland" in het waaigat. Niet het goedkoopste restaurant. Eetcafe De Buren aan het begin van de Breestraat, fijne sfeer en prima eten voor relatief weinig geld.

• Ingrid Loenen, 17-09-2013

auto huren is handig, niet noodzakelijk.

• danny, 05-09-2013

Dit hotel bied ook Shuttel busjes aan dat sochtend's en s'middags naar een supermarkt rijdt

sochtend's gaat het shuttel busje naar Bestbuy supermarkt een verschikkelijke supermarkt is slordig( meer een groothandel ) s'middags gaat het busje naar Vreugdenhill dat is een Spar supermarkt en heeft gewoone nederlandse producten en is een echte supermarkt.

10 vragen over Hotel Dolphin Suites

• Inge, 12-03-2019

Verbouwing

Wie weet waar of wat er verbouwt word in het hotel?

• Sabine van de Belt, 16-11-2017

Parkeerplaats

Als ik op TUI site kijk staat er dat je betalen moet voor de parkeerplaats is dat zo? Zo ja wat zijn de kosten?

Phylicia, 19-11-2017

Als je verijft in Dolphin Suites krig je bij inchecken een kaart die je in de auto legt. Je hoeft niet te betalen voor het parkeren. Weet niet of bezoekers van sea aquarium parkeerkosten moeten betalen. Wij hebben tijdens ons verblijf overal gratis geparkeerd, behalve in het centrum overdag (1NAFL/u =€0,50).

• R, 23-08-2016

ontbijt

wie weet wat het kost om los te ontbijten bij hemingway ?

Elvira, 03-03-2017

Wij zijn net terug en in februari 2017 kostte het 35 guldens per persoon om hier los te ontbijten.

Hotel Dolphin Suites info

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats