Hotel Dolphin Suites

Contact

218 reviews over Hotel Dolphin Suites

• 2019
    9Liesbeth01-12-2019

Zeer gastvrije ontvangst en prima verblijf

Kleinschalig hotel-/ appartementencomplex waardoor de medewerkers in hun benadering heel persoonlijk zijn.Appartement is ruim en van alle gemakken voorzien. Service is geweldig. Een accomodatie om naar terug te komen!!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 04-12-2019

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Kelly24-11-2019

Heel goed

Wij waren hier in oktober/begin november met ons gezin voor dolfijn therapie. De receptionisten waren erg vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was het erg prettig dat we boodschappen en brood konden laten bezorgen. De suite die wij hadden had een aangepast bed voor onze zoon! Heel erg fijn!!! Wij gingen elke avond naar mambo beach dat op prima loopafstand zit! We hebben een geweldige (therapie) vakantie gehad!!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 25-11-2019

Beste gast, Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met zonnige groet, Team Dolphin Suites

• 8Rini Treffers03-11-2019

Prima, ik was voor zaken, maar het was telkens goe

Ontbijt overzijde prima Beperkte drankjes in koelkast receptie

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9H302-11-2019

Heerlijke en rustige vakantie gehad!

Super leuke vakantie gehad bij Dolpin suites, heerlijk relaxed! Vriendelijke mensen altijd erg behulpzaam. Je moet idd een (klein)stukje lopen om bij het strand/restaurant e.d. te komen maar daardoor is het lekker rustig in en om het hotel. Zeker met kinderen erg aangenaam! Wij hebben gebruik gemaakt van half pension en dat is goed bevallen, je eet dan bij restaurant Hemmingway's. Dus moet je wel weer even 3 min lopen. Maar dan krijg je een prima ontbijt en diner! Voor ons in elk geval voor herhaling vatbaar.

• 8Remko01-11-2019

Prima verblijf gehad

Mooi nieuw zwembad, vriendelijk personeel Borden, bestek en pannen minimale hoeveelheid aanwezig. mag wel iets meer.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel. Wij zullen uw feedback meenemen.

• 9Willeke15-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Nette, grote kamers. Goede service. Badhanddoek en handdoeken wissel elke dag mogelijk. Gratis bedjes bij madero strand ook groot voordeel. Veel parkeermogelijkheid en op enkele minuten van mambo beach.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 21-10-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met zonnige groet, Team Dolphin Suites

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Angela25-09-2019

Een prachtig hote

Een prachtig hotel, goed aangepast voor mensen met een beperking, vlakbij sea aquarium en cdtc. Vlakbij Mambo beach. Hele vriendelijke personeel.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Gerrit25-09-2019

fijne vakantie

Wij hebben een fijne vakantie gehad. We hadden een ruime tweepersoonskamer. Het ontbijt was uitstekend en 's avonds was er op de boulevard voldoende keuze uit diverse restaurants voor het diner.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Diana22-09-2019

Fijn verblijf

Heel fijn verblijf! Goede service en hele aardige mensen!

Beste gast,

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Lesley en levi01-09-2019

Geweldig!

Mooie schone kamers! Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles op loopafstand en de bus verbinding is ook top. Jammer dat je niet zelf kon koken in appartement maar uit eten gaan is zeker geen straf met al het lekkers wat mambo Beach te bieden heeft! Een lekkere chocolade snack bij de receptie is ook makkelijk! Sea aquariun bijna elke dag wel ingeweest met gratis toegang kaartjes! Echt voor herhaling vatbaar!!!! Een dikke 10!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 16-09-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

31 tips over Hotel Dolphin Suites

• R. Smit, 19-07-2012

Restaurant Pampus, heerlijk gelegen op een " eiland" in het waaigat. Niet het goedkoopste restaurant. Eetcafe De Buren aan het begin van de Breestraat, fijne sfeer en prima eten voor relatief weinig geld.

• Ingrid Loenen, 17-09-2013

auto huren is handig, niet noodzakelijk.

• danny, 05-09-2013

Dit hotel bied ook Shuttel busjes aan dat sochtend's en s'middags naar een supermarkt rijdt

sochtend's gaat het shuttel busje naar Bestbuy supermarkt een verschikkelijke supermarkt is slordig( meer een groothandel ) s'middags gaat het busje naar Vreugdenhill dat is een Spar supermarkt en heeft gewoone nederlandse producten en is een echte supermarkt.

10 vragen over Hotel Dolphin Suites

• Inge, 12-03-2019

Verbouwing

Wie weet waar of wat er verbouwt word in het hotel?

• Sabine van de Belt, 16-11-2017

Parkeerplaats

Als ik op TUI site kijk staat er dat je betalen moet voor de parkeerplaats is dat zo? Zo ja wat zijn de kosten?

Phylicia, 19-11-2017

Als je verijft in Dolphin Suites krig je bij inchecken een kaart die je in de auto legt. Je hoeft niet te betalen voor het parkeren. Weet niet of bezoekers van sea aquarium parkeerkosten moeten betalen. Wij hebben tijdens ons verblijf overal gratis geparkeerd, behalve in het centrum overdag (1NAFL/u =€0,50).

• R, 23-08-2016

ontbijt

wie weet wat het kost om los te ontbijten bij hemingway ?

Elvira, 03-03-2017

Wij zijn net terug en in februari 2017 kostte het 35 guldens per persoon om hier los te ontbijten.

Hotel Dolphin Suites info

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats