10 vragen over Hotel Dolphin Suites

• Inge, 12-03-2019

Verbouwing

Wie weet waar of wat er verbouwt word in het hotel?

• Sabine van de Belt, 16-11-2017

Parkeerplaats

Als ik op TUI site kijk staat er dat je betalen moet voor de parkeerplaats is dat zo? Zo ja wat zijn de kosten?

Phylicia, 19-11-2017

Als je verijft in Dolphin Suites krig je bij inchecken een kaart die je in de auto legt. Je hoeft niet te betalen voor het parkeren. Weet niet of bezoekers van sea aquarium parkeerkosten moeten betalen. Wij hebben tijdens ons verblijf overal gratis geparkeerd, behalve in het centrum overdag (1NAFL/u =€0,50).

• R, 23-08-2016

ontbijt

wie weet wat het kost om los te ontbijten bij hemingway ?

Elvira, 03-03-2017

Wij zijn net terug en in februari 2017 kostte het 35 guldens per persoon om hier los te ontbijten.

• Sandra, 13-07-2016

Stekkers

Moet je een wereld stekker meenemen ?

Ilse, 26-02-2017

In dit hotel niet nodig!

• carla s, 09-07-2013

kamerindeling bij family suite

Wie heeft er een family suite geboekt? Volgens de reisgids is dit een combi van een 1 en een 3 kamerappartement, wat inhoud dat je 6 bedden hebt. Maar als je op de site van het hotel zelf kijkt, heb je maar 5 bedden. Wie weet dat????

Joyce, 17-07-2013

Er zit een slaapbank in, dus denk dat ze in de reisgids dat hebben meegerekend. De family suite is voor 5 personen, max 6.

• Sabine, 23-06-2013

bedjes op strand inmiddels wel gratis?

Weet iemand of de strandbedjes inmiddels wel gratis zijn, in mijn vakantieboeken staat namelijk dat er gratis strandbedden zijn, maar kan dit nergens op internet terug vinden. En de vraag/reactie hier dateert al uit 2010.

Joyce, 05-07-2013

Bedjes zijn niet gratis. Hier moet je voor betalen, toegang tot het strand is wel gratis

• E. v.d. Hengel, 17-02-2012

beoordelingen

waarom zijn er geen beoordelingen gedaan door minder-valide mensen? Ik zou graag van die groep ervaringen willen horen.

Cisca Willems, 23-03-2012

Jammer dat deze mensen niet reageren.Wij zijn net terug van vakantie bij Dolphin Suite en hebben verschillende gezinnen met invalide kinderen gezien en wij weten zeker dat zij ook genoten van al deze faciliteiten bij Dolphin Suites. Voor deze groep kinderen werd er met van alles rekening gehouden

Manoe, 06-10-2016

Is er ook een zwembad dat toegankelijk is voor iemand in een rolstoel? of met lift, of met makkelijke stenen trap (persoon kan met hulp beetje lopen)

Sylvia, 03-05-2012

Voor de 2e keer hier geweest en het is super. Wij hebben een zoon van 20 met een lichamelijke beperking en het is hier zeker goed geregeld. Aangepaste douche, hoog bed. Lift, alles goed bereikbaar met een rolstoel.

• Henriette, 04-11-2010

Personeel

Is het personeel Antiliaans of zijn het Nederlanders?

marloes blaauw, 03-10-2011

Het is een mix tussen Nederlandse en Antilliaans personeel maar ze spreken bijna allemaal Nederlands en anders Engels. Maar dat is maar een enkeling die geen Nederlands spreekt. Het personeel is heel aardig en de schoonmaaksters zijn super goed. De security is iedere nacht aanwezig wat voor een veilig gevoel zorgt. Zij zijn over het algemeen wel Antilliaans maar spreken Nederlands en zijn heel behulpzaam.

• Lisanne, 14-08-2010

Strand......

Zijn de ligbedjes op het strand gratis of moet je hiervoor betalen?

marloes blaauw, 03-10-2011

Je moet voor de ligbedjes betalen maar let wel op waar je gaat liggen. Van Dolphin suites mag je gratis op Dolphin beach liggen en dan zijn de bedjes 5 gulden per stuk (dat is echt niet duur). Als je bij Lions gaat liggen dan kost het je 9 gulden per stuk dus die is een stuk duurder. Dit is dus op Mambo beach. De andere baaitjes waar ik ben geweest zijn er soms geen bedjes maar wel vaak picknick tafels met of zonder parasol of je moet soms betalen voor het strand. Bij Pirates bay (Hooks hut) betaal je wel voor een bedje maar het strand is gratis. Daaibooi bay heeft geen bedjes wel een paar picknick tafels en een paar parasol achtige dingen. Kleine knip is gratis en heeft picknick tafels met parasols, geen bedjes.

• jos, 18-07-2010

wie weet

of er ook keuken hand en theedoeken aanwezig zijn en een koffiezetapparaat? Alvast bedankt!

marloes blaauw, 03-10-2011

Al deze dingen zijn aanwezig (weet niet of er ook misschien kamers zijn waarbij dat niet zo is, het 5 kamer appartement in ieder geval wel). Ook hadden we een waterkoker, afwasmachine, iedere dag schone handdoeken, theedoeken, schoonmaakdoekjes en een afwasmachinetablet. Verder is er genoeg servies met gewone borden, grote borden, diepe borden en ook glazen, bekers, kopjes en wijnglazen. Er is dus ook een koffiezetapparaat en je hebt een 4 pits kookplaat en een combi magnetron en een grote koelkast met een behoorlijk vriesvak. Pannen zijn er ook maar in mindere mate. Bestek is er genoeg (6 personen) en ook theelepels en er zijn scherpe messen voor vlees en groenten enzo. Kurketrekker en dat soort dingen is ook allemaal aanwezig.