Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) ***

Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) ***

Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)
Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor De Plantage (Jan Thiel) voor je op een rij gezet:

199 reviews over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) in het Nederlands

Heerlijke plek!

Fam. Pronk, 17-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad op de Plantage. Rustige ligging maar toch overal dichtbij. Het 4-persoons huisje was ruim en schoon. Het zwembad was heerlijk, de kids waren er bijna niet uit te krijgen.

Doordat het een klein park is voelde wij ons er direct thuis. Mede door de enthousiaste ontvangst door Mary-Jane. Zij is goed bereikbaar en altijd bereid om te helpen of te informeren. Wij komen zeker terug!

Genieten

Corrien, 17-1-2018
  • Activiteiten7

Heerlijke plek, prima appartement,

Gemoedelijk en goed gelegen

Marco, 13-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het is een kleinschalig bungalow parkje met een leuk zwembadje waar je aan het eind van de dag na een tocht over het eiland heerlijk met je drankje in het zonnetje (of schaduw)kan zitten bijkomen. Mary-Jane doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken (ze bracht ons zelfs even naar de dichtsbijzijnde supermarkt om inkopen te doen omdat we nog geen auto hadden). De auto’s waren zeer schaars op het eiland en MJ heeft er alles aan gedaan om er nog een te regelen. Voor een verblijf op CUR is dit een zeer aangename uitval basis om alle leuke bezienswaardigheden te bezoeken.

Tot een volgende keer Mary-Jane.

Marco & Mariska

Hannah, 16-11-2017
  • Onderkomen8

We hebben het heerlijk gehad bij de plantage🌴🏊‍♂️🌞 vooral het zwembad vonden we echt ideaal.

Soms gingen de kids wel 3x per dag zwemmen of de hele dag lagen ze er in te spelen.

Als er iets was kon je Mary-Jane goed bereiken en werd het ook snel opgelost.

Heerlijke relax sfeer!! Dat is wat je nodig heb als je op vakantie gaat😍🌴🌞

Fijne comfortabele en rustige accomodatie

Fam. Wiersema, 11-11-2017
  • Onderkomen9

Beheerster -eigenaresse Mary-Jane reageerde voor de vakantie al leuk en heel attent op onze vragen per e-mail,

O.a. auto via haar gehuurd,bestelde boodschappen werden op onze aankomst avond door haar zelf gebracht.

We werden door. Mary -Jane opgewacht bij onze aankomst op het vliegveld en door haar, met onze bagage naar naar ons huisje op de Plantage gebracht . Op onze vertrekdag weer net zo vlot, alles zoals we met haar hadden

afgesproken.

Accomodatie en parkje is heel geschikt voor een gezin, geen omgevingslawaai. Vrij en privacy t.o.v. buren.

Fijn zwembad op het kleinschalige bungalowparke, nooit druk, 20m tot max 40 m lopen van je bungalow

Gezellige bungalow's met veranda en prachtige palmbomen en groen rond de bungalows.

Airco in beide slaapkamers, is ook absoluut een must om te kunnen slapen. In de kamer is en blijft het 24h erg warm ondanks de aanwezige ventilator

Veilig parkeren van je auto achter een toegangspoort die je zelf kunt openen en sluiten met een afstandbediening.

Om vanuit je accomodatie naar stranden, winkels, restaurantjes enz. te kunnen komen heb je altijd een auto nodig.

De accomodatie ligt qua reistijd gunstig t.o.v, Willemstad 15 min ( buiten drukste uren, file!) ,

Jan Thiel stranden 10 min. Naar de mooiste stranden en baaien ZW kust op 35 a 45 min rijden, Westpunt bijna 1 uur.

Samengevat: we hebben een heerlijke 14 daagse vakantie gehad op Curacao, en we voelden ons erg op ons gemak op de Plantage. Onze attente en spontane gastvrouw Mary-Jane droeg bij aan dat gevoel.

Onze dochter woont bijna een halfjaar op Curacao voor haar studie in een studentenhuisvesting.

Ze verbleef onze hele vakantie met ons in ons huisje op de Plantage, ze genoot van de privacy, het comfort en de rust.

De Plantage: een aanrader voor mensen die van een rustige en veilige verblijfplaats houden.

Een dikke pluim voor de eigenaresse en onze gastvrouw Mary-Jane.

Heerlijk verblijf, rust, goede gastvrouw

Henk Jan, 10-11-2017
  • Onderkomen9

Klein schalig resort, goed onderhouden, rustige uitstraling. Gemoedelijke sfeer. Parkjes goed onderhouden rond een knus niet te groot zwembad. Onze 2-kamer woning met gescheiden toilet en badkamer was schoon en zag er goed uit.

Onze gastvrouw Mary-Jane slooft zich uit om het ieder naar de zin te maken. Ze reageert attent en is aanspreekbaar.

Wij hebben genoten van onze rust en komen hier zeker weer. Het enige minpuntje hebben wij uitgebreid met haar besproken en betreft een goed aanvulling van keuken/kookgerei. Met name belangrijk als je toch zelf gezellig je eigen maaltijd wilt klaarmaken.

Als wij Curacao in de toekomst nogmaals bezoeken dan wordt het verblijf zeker De Plantage.

Heerlijk en ontspannen verblijf!

Aron en Pauline, 11-8-2017
  • Onderkomen7

Tien dagen lang hebben wij genoten op en van het vakantiepark De Plantage. Het park heeft een echte Curaçaose uitstraling door de vrolijke kleuren van de huisjes. Beheerster Mary-Jane zorgt er vol enthousiasme en passie voor dat het verblijf zo aangenaam mogelijk was. Niets was te gek, ze stond altijd voor ons klaar en er was veel mogelijk. Als we 's avonds thuis kwamen, namen we vaak nog een duik in het zwembad. Er wordt hard gewerkt aan het vernieuwen van de bungalows en het park zelf. De Plantage heeft een goede ligging. Rondom het park is het heel rustig, maar met ongeveer vijf minuten rijden kun je in een van de toeristische gedeelten van Curacao zijn. Wij hebben een fantastische vakantie gehad op Curacao, waaraan ons verblijf op De Plantage een grote bijdrage heeft geleverd.
Mary-Jane, Beheerster, 14-8-2017

Aron en Pauline,

Bedankt voor deze lieve review! Het was leuk jullie te mogen ontmoeten en ontvangen op De Plantage. Blij dat jullie zo hebben genoten, daar wordt ik dus weer vrolijk van :-)

Wie weet tot snel weer!

Uw thuis in de tropen.

Wim, 13-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dat staat als laatste woorden op de website, wat een geweldig verblijf, was er nu voor de derde keer, heb veel andere hotels en huisjes bezocht op Curacao maar dit is het gewoon voor mij, echt thuis! de rust de vriendelijkheid het gemak en de absolute nog meer waarde manager Mary-Jane, geweldig, had in het vliegtuig een stuk van een kies gebroken, volgende morgen naar M-J die belt een rondje en binnen een uur zat ik op een tandartsstoel, waar vind je dat nog, echt weer een toptijd gehad, volgende keer is al weer geboekt, dan zijn de huisjes helemaal geschilderd nieuwe badkamers etc etc, kan niet wachten!
Mary-Jane, Beheerster, 16-6-2017

Leuk dat je er weer was Wim!!

Volgende keer doen we weer een gezellige bbq en dan een rondje westpunt erbij.

Vandaag ga ik beginnen met schilderen aan de buitenkant van de huisjes. De stof voor de bekleding van de banken en stoelen is gekocht dus ook die zullen klaar zijn als je er weer bent.

Tot snel!!

Rustig gelegen

Lily, 1-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Zonder auto geen optie voor ons twee was t prima imdat we beiden van rust houden

Er wordt gewerkt aan achterstallig onderhoud

Mary-Jane, Beheerster, 16-6-2017

Bedankt Lily,

Leuk dat jullie er waren en heerlijk hebben gerelaxed en bijgekomen zijn van alle drukte.

Wie weet tot een volgende keer.

• Activiteiten9
  • Onderkomen9

Als je vaker op Curacao bent geweest in drukke resorts en je weet Curacao inmiddels echt te waarderen dan ga je voor het echte buitenleven. Vroeg uit de veren, naar alle mooie strandjes richting Westpunt en als je na zo'n lange dag terug komt volgt er een oase van rust en ontspanning op de Plantage, rustig met een drankje bij het zwembad en geniet. Dit alles tegen een zeer schappelijke prijs en de service van de beheerster is uitzonderlijk vriendelijk, niets is teveel. De huisjes zijn zeer ruim opgezet, niet gehorig en erg schoon. Grote bedden, heerlijk wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) scoort een 8.97 uit 10 op basis van 204 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: