Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)

Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)stersterster

8.1Fantastisch

Curaçao, Curaçao, Willemstad

8.1Fantastisch

• 6.5Activiteiten
  • 8.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor De Plantage (Jan Thiel) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

211 reviews over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)

• 9Farbridge family26-07-2019

Fantastisch!

Een heerlijk klein resort centraal gelegen tussen Mambo en Jan Thiel. De bungalow is ruim met goede airco in de slaapkamers, warmwater douche en basic keuken. Het zwembad is groot genoeg voor de kids en de ligbedjes onder de palapa zijn een uitnodiging om de dag relaxed af te sluiten. Kortom: een aanrader!!!!!!!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Eelco23-04-2019

Relaxing

Heerlijk relaxen in klein bungalow parkje met zwembad ook airco in de kamers en afgesloten met hek. Wat weinig parkeerplek op het terrein.

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Teun Bakker09-02-2019

Fijne bungalows op kleinschalig park

Fijne, schone en ruime bungalows op een klein parkje op 5 minuten rijden van Jan Thiel. Lekker zwembad en een bak met kinderspeeltjes en opblaas dingen waren ideaal voor ons kleintje van 3. Elke bungalow heeft een eigen terrasje. Rustige en goed onderhouden plek. Ja, je moet betalen voor de electriciteit die je gebruikt, maar dat is op Curaçao meer regel dan uitzondering vanwege de energie slurpende airco. Als ik echt iets moet bedenken wat we mistten, dan is het een broodrooster en een blik om het zand op te vegen, maar dat is echt muggenzifterij. Beheerster Mary-jane is ook erg behulpzaam (alhoewel niet altijd aanwezig). De Plantage is gewoon een erg fijne plek met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    8D Boomstra05-12-2018

Geweldige service Eigenlijk super 👍 Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Sanne,Bjorn en simone16-06-2018

Mooi bungelowcomplex op een centraalpunt.

Een gezellig goed onderhouden bungalowcomplex ,met zwembad en gezellige BBQ plaats. MJ is de grootste pluspunt van het bungalowcomplex (Top wijf!) altijd in de weer en niets is teveel gevraagd. Locatie is centraal, dicht bij strand, eet gelegenheden en supermarkten.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7Marcia Geurts06-06-2018

Fijne vakantie op een gezellig knus party

Het verblijf op zich was goed. Ontvangst ook echter min puntje dat we de beheerster vrij weinig hebben gezien tenzij we haar perse moesten spreken. wat echter ook niet altijd lukte. Meer verwacht dat ze terwijl we er waren ook benieuwd was naar onze belevenissen op haar park . Ze heeft het wel gevraagd op de dagaf dat we gingen. Dat vind ik wel een beetje jammer deze desinteresse in je klanten . Maar onze zoon gaat toch ook weer in september en hooop dat hij daar ook een leuke tijd zal hebben. Zou fijn zijn als hij in ons huisje zou kunnen . We komen wrsch zeker terug . Leuk klein park met goede eenvoudige huisjes en zwem bad en goede hygiëne 👍

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Marika21-02-2018

Heerlijk rustige accommodatie

De Plantage een kleurrijk klein complex met een super beheerster. Mary-Jane reageerde heel snel en vriendelijk op onze vragen per email. Mary-Jane geeft je al het vakantiegevoel voordat je in Curaçao bent. Ze regelt de transfer van en naar het vliegveld, ze regelt je bestelde boodschappen en regelt een huurauto. Mary-Jane is tijdens je verblijf goed bereikbaar en reageert direct op vragen. De accommodatie is groot genoeg met 2 slaapkamers en heel belangrijk goed schoon. Na gezellige uitstapjes hadden we het zwembad vaak voor ons gezin alleen. Daar heb je geen dure bungalow met privé zwembad voor nodig. Het park is rustig gelegen en is een auto wel aan te raden. Dit was voor ons de 2e keer Curaçao maar zeker niet de laatste keer. En dan is de keuze voor een verblijf zeker weer de Plantage. Voor ons is Mary-Jane een super dushi!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8Fam. Pronk17-01-2018

Heerlijke plek!

Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad op de Plantage. Rustige ligging maar toch overal dichtbij. Het 4-persoons huisje was ruim en schoon. Het zwembad was heerlijk, de kids waren er bijna niet uit te krijgen. Doordat het een klein park is voelde wij ons er direct thuis. Mede door de enthousiaste ontvangst door Mary-Jane. Zij is goed bereikbaar en altijd bereid om te helpen of te informeren. Wij komen zeker terug!

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Corrien17-01-2018

Genieten

Heerlijke plek, prima appartement,

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Marco13-01-2018

Gemoedelijk en goed gelegen

Het is een kleinschalig bungalow parkje met een leuk zwembadje waar je aan het eind van de dag na een tocht over het eiland heerlijk met je drankje in het zonnetje (of schaduw)kan zitten bijkomen. Mary-Jane doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken (ze bracht ons zelfs even naar de dichtsbijzijnde supermarkt om inkopen te doen omdat we nog geen auto hadden). De auto’s waren zeer schaars op het eiland en MJ heeft er alles aan gedaan om er nog een te regelen. Voor een verblijf op CUR is dit een zeer aangename uitval basis om alle leuke bezienswaardigheden te bezoeken. Tot een volgende keer Mary-Jane. Marco & Mariska

Gereisd met partner in januari 2018

ABC Travel

10 tips over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)

• Maria en Esther, 30-01-2012

Geen verbetertips voor de Plantage wel een leuke tip voor gasten: Ga een dagje naar Klein Curaçao! Het is vroeg uit 'de veren', maar dat is het zeker waard en het vertrek is vlak bij De Plantage! Veel plezier!!

Marjolein en Harry, super bedankt voor de ontzettend leuke tijd! Jullie hebben het top voor elkaar en komen daarbij zeer relaxed over !!! Wij komen terug!!

• Marco, 08-03-2014

Er zijn in bepaalde tijden acties beschikbaar waarbij ook een auto tezamen met het huisje kan worden geboekt. Kijk hier eens naar bij het zoeken van een leuk appartement op curacao.

• jozefpaffen, 13-01-2014

Curaçao is met een auto veel te ontdekken.

2 vragen over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)

• Ina van Marle, 24-08-2013

Zijn er ligbedden bij het zwembad of stoelen?

Ilse Willemstein, 08-09-2013

Er staan 5 ligbedden bij het zwembad en 6 normale stoelen in het 'huisje' ernaast.

• Willem, 21-09-2010

strand??

Weet iemand of de Plantage dicht bij het strand ligt en kan je daar ook zwemmen/zonnen?

Maria en Esther, 30-01-2012

De Plantage ligt niet aan het strand, maar wel in de buurt van het strand. Diverse stranden zijn aan te lopen als je er een wandelingetje voor over hebt. Sowieso kan een auto geen kwaad op het eiland, maar er rijden ook bussen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan