Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)

Vakantiepark
Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)
8,9

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor De Plantage (Jan Thiel) voor je op een rij gezet:

202 reviews over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) in het Nederlands

Mooi bungelowcomplex op een centraalpunt.

Sanne,Bjorn en simone
16-6-2018
  • Onderkomen9

Een gezellig goed onderhouden bungalowcomplex ,met zwembad en gezellige BBQ plaats. MJ is de grootste pluspunt van het bungalowcomplex (Top wijf!) altijd in de weer en niets is teveel gevraagd. Locatie is centraal, dicht bij strand, eet gelegenheden en supermarkten.

Fijne vakantie op een gezellig knus party

Marcia Geurts
6-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Het verblijf op zich was goed. Ontvangst ook echter min puntje dat we de beheerster vrij weinig hebben gezien tenzij we haar perse moesten spreken. wat echter ook niet altijd lukte. Meer verwacht dat ze terwijl we er waren ook benieuwd was naar onze belevenissen op haar park .

Ze heeft het wel gevraagd op de dagaf dat we gingen. Dat vind ik wel een beetje jammer deze desinteresse in je klanten .

Maar onze zoon gaat toch ook weer in september en hooop dat hij daar ook een leuke tijd zal hebben.

Zou fijn zijn als hij in ons huisje zou kunnen .

We komen wrsch zeker terug . Leuk klein park met goede eenvoudige huisjes en zwem bad en goede hygiëne 👍

Heerlijk rustige accommodatie

Marika
21-2-2018
  • Onderkomen9

De Plantage een kleurrijk klein complex met een super beheerster. Mary-Jane reageerde heel snel en vriendelijk op onze vragen per email. Mary-Jane geeft je al het vakantiegevoel voordat je in Curaçao bent. Ze regelt de transfer van en naar het vliegveld, ze regelt je bestelde boodschappen en regelt een huurauto.

Mary-Jane is tijdens je verblijf goed bereikbaar en reageert direct op vragen.

De accommodatie is groot genoeg met 2 slaapkamers en heel belangrijk goed schoon.

Na gezellige uitstapjes hadden we het zwembad vaak voor ons gezin alleen. Daar heb je geen dure bungalow met privé zwembad voor nodig.

Het park is rustig gelegen en is een auto wel aan te raden.

Dit was voor ons de 2e keer Curaçao maar zeker niet de laatste keer. En dan is de keuze voor een verblijf zeker weer de Plantage.

Voor ons is Mary-Jane een super dushi!

Heerlijke plek!

Fam. Pronk
17-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad op de Plantage. Rustige ligging maar toch overal dichtbij. Het 4-persoons huisje was ruim en schoon. Het zwembad was heerlijk, de kids waren er bijna niet uit te krijgen.

Doordat het een klein park is voelde wij ons er direct thuis. Mede door de enthousiaste ontvangst door Mary-Jane. Zij is goed bereikbaar en altijd bereid om te helpen of te informeren. Wij komen zeker terug!

Genieten

Corrien
17-1-2018

Heerlijke plek, prima appartement,

Gemoedelijk en goed gelegen

Marco
13-1-2018
  • Onderkomen8

Het is een kleinschalig bungalow parkje met een leuk zwembadje waar je aan het eind van de dag na een tocht over het eiland heerlijk met je drankje in het zonnetje (of schaduw)kan zitten bijkomen. Mary-Jane doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken (ze bracht ons zelfs even naar de dichtsbijzijnde supermarkt om inkopen te doen omdat we nog geen auto hadden). De auto’s waren zeer schaars op het eiland en MJ heeft er alles aan gedaan om er nog een te regelen. Voor een verblijf op CUR is dit een zeer aangename uitval basis om alle leuke bezienswaardigheden te bezoeken.

Tot een volgende keer Mary-Jane.

Marco & Mariska

Hannah
16-11-2017
  • Onderkomen8

We hebben het heerlijk gehad bij de plantage🌴🏊‍♂️🌞 vooral het zwembad vonden we echt ideaal.

Soms gingen de kids wel 3x per dag zwemmen of de hele dag lagen ze er in te spelen.

Als er iets was kon je Mary-Jane goed bereiken en werd het ook snel opgelost.

Heerlijke relax sfeer!! Dat is wat je nodig heb als je op vakantie gaat😍🌴🌞

Fijne comfortabele en rustige accomodatie

Fam. Wiersema
11-11-2017
  • Onderkomen9

Beheerster -eigenaresse Mary-Jane reageerde voor de vakantie al leuk en heel attent op onze vragen per e-mail,

O.a. auto via haar gehuurd,bestelde boodschappen werden op onze aankomst avond door haar zelf gebracht.

We werden door. Mary -Jane opgewacht bij onze aankomst op het vliegveld en door haar, met onze bagage naar naar ons huisje op de Plantage gebracht . Op onze vertrekdag weer net zo vlot, alles zoals we met haar hadden

afgesproken.

Accomodatie en parkje is heel geschikt voor een gezin, geen omgevingslawaai. Vrij en privacy t.o.v. buren.

Fijn zwembad op het kleinschalige bungalowparke, nooit druk, 20m tot max 40 m lopen van je bungalow

Gezellige bungalow's met veranda en prachtige palmbomen en groen rond de bungalows.

Airco in beide slaapkamers, is ook absoluut een must om te kunnen slapen. In de kamer is en blijft het 24h erg warm ondanks de aanwezige ventilator

Veilig parkeren van je auto achter een toegangspoort die je zelf kunt openen en sluiten met een afstandbediening.

Om vanuit je accomodatie naar stranden, winkels, restaurantjes enz. te kunnen komen heb je altijd een auto nodig.

De accomodatie ligt qua reistijd gunstig t.o.v, Willemstad 15 min ( buiten drukste uren, file!) ,

Jan Thiel stranden 10 min. Naar de mooiste stranden en baaien ZW kust op 35 a 45 min rijden, Westpunt bijna 1 uur.

Samengevat: we hebben een heerlijke 14 daagse vakantie gehad op Curacao, en we voelden ons erg op ons gemak op de Plantage. Onze attente en spontane gastvrouw Mary-Jane droeg bij aan dat gevoel.

Onze dochter woont bijna een halfjaar op Curacao voor haar studie in een studentenhuisvesting.

Ze verbleef onze hele vakantie met ons in ons huisje op de Plantage, ze genoot van de privacy, het comfort en de rust.

De Plantage: een aanrader voor mensen die van een rustige en veilige verblijfplaats houden.

Een dikke pluim voor de eigenaresse en onze gastvrouw Mary-Jane.

Heerlijk verblijf, rust, goede gastvrouw

Henk Jan
10-11-2017
  • Onderkomen9

Klein schalig resort, goed onderhouden, rustige uitstraling. Gemoedelijke sfeer. Parkjes goed onderhouden rond een knus niet te groot zwembad. Onze 2-kamer woning met gescheiden toilet en badkamer was schoon en zag er goed uit.

Onze gastvrouw Mary-Jane slooft zich uit om het ieder naar de zin te maken. Ze reageert attent en is aanspreekbaar.

Wij hebben genoten van onze rust en komen hier zeker weer. Het enige minpuntje hebben wij uitgebreid met haar besproken en betreft een goed aanvulling van keuken/kookgerei. Met name belangrijk als je toch zelf gezellig je eigen maaltijd wilt klaarmaken.

Als wij Curacao in de toekomst nogmaals bezoeken dan wordt het verblijf zeker De Plantage.

Heerlijk en ontspannen verblijf!

Aron en Pauline
11-8-2017
  • Onderkomen7

Tien dagen lang hebben wij genoten op en van het vakantiepark De Plantage. Het park heeft een echte Curaçaose uitstraling door de vrolijke kleuren van de huisjes. Beheerster Mary-Jane zorgt er vol enthousiasme en passie voor dat het verblijf zo aangenaam mogelijk was. Niets was te gek, ze stond altijd voor ons klaar en er was veel mogelijk. Als we 's avonds thuis kwamen, namen we vaak nog een duik in het zwembad. Er wordt hard gewerkt aan het vernieuwen van de bungalows en het park zelf. De Plantage heeft een goede ligging. Rondom het park is het heel rustig, maar met ongeveer vijf minuten rijden kun je in een van de toeristische gedeelten van Curacao zijn. Wij hebben een fantastische vakantie gehad op Curacao, waaraan ons verblijf op De Plantage een grote bijdrage heeft geleverd.

Mary-Jane, Beheerster, 14-8-2017

Aron en Pauline,

Bedankt voor deze lieve review! Het was leuk jullie te mogen ontmoeten en ontvangen op De Plantage. Blij dat jullie zo hebben genoten, daar wordt ik dus weer vrolijk van :-)

Wie weet tot snel weer!

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.