Appartement Curinjo

51 reviews over Appartement Curinjo

• 2019
    7Claudia Uljee28-10-2019

Prima

Fijn appartement, keurig en schoon. De ligging is centraal , auto op het erf parkeren dus ook fijn.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Monique29-08-2019

Heel fijn

Heerlijk verblijf gehad. Geboekt via vakantiediscounter ( corendon). Fijne vlucht KLM en prima transfer vanaf de airport. Autohuur was goed geregeld en via touroperator een goedkoop aanbod. Je moet wel een auto huren, want lopen, fietsen of de bus zijn eigenlijk geen optie. Wel lopen naar de spar in de buurt. Vriendelijke ontvangst. Mooi resort. Keurig onderhouden. Fijne zwembaden. Enige minpunt was wat mij betreft het linnengoed/beddengoed. Dat was minder (niet) fris. Gelukkig had ik zelf alles bij me. Een tip is om een fullfacesnorkel mee te nemen. Geweldig bij bv de kleine knip. Alsof je in het aquarium zwemt. Ook is playa peskado een must. Zwemmen tussen waterschildpadden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Dick, Almere17-06-2019

Complex is oké maar verouderde meubels en smerig

Op 19 mei 2019 zijn we aangekomen op het Corinjo Appartementencomplex aangekomen. Het complex is verder oké maar is wel aan onderhoud toe, 2 kleine zwembaden was een teleurstelling. De appartementen waren zeer smerig, er stond wat een witte 2 zitbank moest voorstellen een bank vol met donkere smerige kringen waar je niet gauw met je blote benen op zou willen zitten, tevens was het meubilair zeer oud en kapot (kringloop meubelen in NL zijn van betere kwaliteit). Kapotte gordijnrails en buitendeur sloten die slecht open gingen en inbraak gevoelig waren. De airco daarin tegen was wel goed zo ook de keuken en koelkast. De manager heeft de TV en ontvanger vervangen voor een wel werkend systeem gezien ook de TV en ontvanger defect waren. De manager was niet 1 van de vrolijkste als je een klacht had na aandringen werd er wel wat service geleverd maar dit was niet van harte. In ieder geval gaan wij daar niet voor de 2e keer naar toe !!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Fam Brenet15-05-2019

Heerlijk verblijf!

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Curinjo. Een mooi appartement waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. We hebben via de eigenaresse een auto gehuurd en dit was ook erg goed geregeld, goede prijs en goede afspraken, ook genoeg parkeerplaats aanwezig op het resort. Lieve en behulpzame medewerkers die een praatje komen maken en je eigenlijk met vrijwel alles kunnen helpen. De ligging is goed, alles is op goede rij afstand te doen (auto huren is wel aan te raden!) Er is een grote supermarkt in de buurt en de stranden (mambo/jan thiel) zijn in de buurt. Er zitten ook leuke en gezellige restaurantjes in de omgeving, anders doorrijden naar Punda waar je zeker wat zult vinden! Ook zijn de Truki-pan later in de avond de moeite waard! Er word 1x per week schoongemaakt in het appartement, wat meer als voldoende is. Handdoeken kun je omwisselen zonder problemen en je kunt eventeel zelfs je kleding wassen

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Bobby27-03-2019

Top vakantie in Curacao bij Curinjo Resort.

We hebben gelogeerd in de Curinjo Resort en het verblijf was echt top. Vriendelijk personeel en het resort was van alle gemakken voorzien, wat er vermeld stond mbt het verblijf. In goede buurt, vandaar kan je overal in een mum van tijd. Is voor herhaling vatbaar. Dus als ik weer op vakantie naar Curacao ga, dan ga ik naar de Curinjo Resort. Is op een goede locatie.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Gerco24-01-2019

Prima vakantie gehad

Goed appartement zonder veel luxe gastvrije mensen prijs kwaliteit verhouding klopt goed.

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Shanice en Jaël22-01-2019

Volgens jaar weer

Ik moet er eerlijk bij zeggen dat we niet heel veel van het resort hebben gezien. Er is gewoon veels te veel te doen op het eiland. Het verblijf ligt echt super centraal ongeveer 5 min rijden van mambo en 8/10 min vanaf Jan thiel. Langs de Hoofdweg kan je heerlijk eten en zijn er supermarkten in de buurt. De studio zelf waren ruim en schoon! Het enige wat wij miste was een tafel om aan te eten binnen. Op het terras staat wel een tafel dus laat dit je zeker niet afschrikken. Een ander klein nadeel vond ik zelf dat het in de kamer best donker was. Grote kans dat dit door de prachtige bananenboom voor onze studio kwam. Daarnaast nog een extra bedankje richting Dana. Je bent geweldig. Ps. Huur ook zeker een auto via het resort het is voordeliger en hij wordt gebacht en weer opgehaald.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Vanny08-12-2018

Goede appartement

We verbleven in een hele mooie studio met Senseo apparaat en magnetron en koelkast verder zijn er 2 supermarkten in de buurt huur wel 1auto anders ben je zeer beperkt studio was schoon en netjes bij aankomst bij vertrek moet je wel 50 guldrn bij betalen als je niet om 12u al wilt uitchecken ons vlucht was 8u in de avond dus hebben we 50gulden extra betaald.

Gereisd met partner in november 2018

• 5DS12-10-2018

Nooit meer

Een tegenvaller. Het appartement is erg gehoorig, je hoort alles wat er voorbij rijdt, ook vogels etc. De gordijnen zijn erg doorzichtig waardoor er het snachts erg licht op de kamer is. Maar 1x in de 8 dagen kwam er een schoonmaakster, 1 van de bedden was kapot bij binnnekomst. Het zwembad was niet erg schoon, en helaas was er pas 9uur sochtends iemand te bereiken bij de receptie. Enige pluspunten waren elke dag schone handdoeken en een goed werkende airco.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Ellen de Levie27-05-2018

Curinjo is een kleinschalig resort, wat het voor mij leuk maakt. Van het personeel en manager krijg je persoonlijke aandacht. Een praatje, je wordt snel geholpen als je een klachtje hebt, niks is te gek voor de dames. De appartementen zijn ruim en alles is aanwezig. Wil je nieuwe handdoeken of strandlakens, wordt dit op aanvraag meteen vernieuwd. De beplanting rondom de gebouwen is erg mooi. Ook de ligging is goed: je bent zo in Willemstad of op het strand met de auto. En op loopafstand liggen er genoeg supermarkten en restaurants. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2018

Appartement Curinjo info