Appartement Curinjo

Laatste review

Goede appartement

Vanny,
8-12-2018

We verbleven in een hele mooie studio met Senseo apparaat en magnetron en koelkast verder zijn er 2 supermarkten in de buurt huur wel 1auto anders ben je zeer beperkt studio was schoon en netjes bij aankomst bij vertrek moet je wel 50 guldrn bij betalen als je niet om 12u al wilt uitchecken ons vlucht was 8u in de avond dus hebben we 50gulden extra betaald.

Kenmerken

8-12-2018

Nooit meer

DS,
12-10-2018

Een tegenvaller. Het appartement is erg gehoorig, je hoort alles wat er voorbij rijdt, ook vogels etc. De gordijnen zijn erg doorzichtig waardoor er het snachts erg licht op de kamer is. Maar 1x in de 8 dagen kwam er een schoonmaakster, 1 van de bedden was kapot bij binnnekomst. Het zwembad was niet erg schoon, en helaas was er pas 9uur sochtends iemand te bereiken bij de receptie. Enige pluspunten waren elke dag schone handdoeken en een goed werkende airco.

Ellen de Levie,
27-5-2018

Curinjo is een kleinschalig resort, wat het voor mij leuk maakt. Van het personeel en manager krijg je persoonlijke aandacht.

Een praatje, je wordt snel geholpen als je een klachtje hebt, niks is te gek voor de dames.

De appartementen zijn ruim en alles is aanwezig.

Wil je nieuwe handdoeken of strandlakens, wordt dit op aanvraag meteen vernieuwd.

De beplanting rondom de gebouwen is erg mooi.

Ook de ligging is goed: je bent zo in Willemstad of op het strand met de auto. En op loopafstand liggen er genoeg supermarkten en restaurants.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Martijn,
24-5-2018

Net terug uit Curinjo. We hadden een last minute geboekt voor een geweldige prijs en eerlijk gezegd was het het meer dan waard. Hadden een top vakantie. Alles was netjes onderhouden. Mooi park, mooie appartementen, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse en fijne mooie zwembaden. Kwam je iets te kort dan was het zo opgelost en handdoeken kon je omruilen wanneer je maar wilde. De wifi was ook zeer goed en de locatie was prima. Alleen de stranden waren net niet aan te lopen. Wij raden wel aan een huurauto te nemen, zodat je alles wat het eiland te bieden heeft goed kan ontdekken. Let wel op dat het op een soort heuvel ligt en dat het voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader is!

Helaas was achteruit qua service

A,
20-5-2018

Voor de 2e keer naar Curinjo geweest. Prima locatie dichtbij mambo beach en Willemstad. Van buiten ziet het er leuk en gezellig uit, binnen heel basic. Teruggekomen omdat het de vorige keer goed was bevallen. Voorgaande keer een welkomsdrankje en regelmatige schoonmaak. Nu was dit niet het geval. 14 dagen geweest en maar 1x schoongemaakt.

Top!!

Therence,
12-1-2018

Een super leuke tijd gehad bij Curinjo. Het is simpel maar goed. De eigenaresse (Dana) was geweldig en altijd bereid te helpen. Verder ligt Curinjo mooi tussen Jan Thiel (Zanzibar) en Mambo beach.

Prijs en kwaliteit staan in verhouding

C.A,
22-11-2017

Fijne rustige appartementen met een lekker zwembadje. Eigenaar erg vriendelijk en bij het ontbreken van spullen is dit snel opgelost.

Je moet wel zelf zorgen voor afwasmiddel, toiletpapier, vuilniszakken want hiervan krijg je namelijk maar eenmalig 1 stuk.

Het is een prima park als je niet al te hoge eisen stelt maar laten we eerlijk zijn daar is de prijs ook na.

Wat mij betreft een aanrader

Maar neem wel een huurauto

Het is het allemaal net niet..

Marieke,
3-6-2017

+ de zwembaden

+ de parkeergelegenheid

- gelegen in een slechte wijk

- bij aankomst niet schoon, 2x een klacht ingediend voordat het enigzins schoon was

- weinig servies en al dan niet stuk

- 2 handdoeken voor een hele week

- slecht wifi

Super! Appartement was heerlijk, zwembaden perfect

Frederik Meijer,
3-2-2017

We waren hier 10 dagen in December, even de Nederlandse kou ontvluchten, en we hebben genoten.

Klein maar superleuk resort.

Het appartement was, heerlijk, senseo koffiemachine ( een must voor mij ), ons appartement was ruim en schoon, en keek uit over het zwembad.

De manager was super vriendelijk, heeft ons geholpen met tips onze trips op Curacao en ons zelfs een paar extra strandhanddoeken gegeven op ons verzoek

Zwembaden waren schoon en rustig, een supermarkt op loopafstand

Aanbevolen en we komen zeker terug, volgend jaar al weer hoop ik

Tegenvaller

Joyce
23-4-2016

Helaas een tegenvaller. We kwamen in een appartement wat niet schoon was qua hygiëne. Overal zaten spinnenwebben, dode beestjes, bosjes haren in de nachtlampjes en liepen overal mieren rond. Uiteindelijk aangesproken door medewerker en niet Dana zelf (die overigens wel aardig is) en die zij dat dit binnen 2 minuten weer terug kon zijn. Wel ander appartement gekregen wat duidelijk veel schoner was. Apart dat die wel schoon was en de andere niet. Ook niet vriendelijk te woord gestaan door die medewerker.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Curinjo in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Curinjo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.