Villa CuraVilla

Villa
Villa CuraVilla

15 tips over Villa CuraVilla

Johanna Noyon, 31-1-2015

Wij genoten van de betaalde stranden Blue Bay (hier ook heerlijk gegeten), Cas Abou en Porte Marie en lunch bij Karakter (dan mag je gratis op hun strand).

We vonden dat er ook genoeg cultureels te zien was en we wisselden deze bezoekjes af met strandbezoek.

Godijn, 30-11-2014
Wil je een ook wel eens binnen zitten of veel eten in je koelkast stoppen, neem dan appartement 1, 3 of 4. Is uiteraard wel duurder, maar appartement 2 is echt om buiten te leven en binnen te slapen. Zeker als je drie weken er bent is dit wel aan te bevelen.
Ton , 24-10-2014
Auto is een noodzaak daar niets op loopafstand te doen is

We hebben een aantal aanbieders voor CuraVilla voor je op een rij gezet:

Hans en Nettie van Velzen, 29-9-2014
    Wanneer je in Curavilla verblijft, boek dan ook eens een trip naar klein Curaçao zeker de moeite waard.
    Louise Bussen, 23-6-2014
    Strand tips kun je ook van Maria krijgen, PortoMari is onze absolute favoriet.
    Gwen Kruizinga, 17-6-2014
    Huur er een auto bij, zodat je vanuit Curavilla alle bijzondere plekken van Curaçao kunt bezoeken.

Claudia van Opstal, 21-2-2014
    voor dit eiland is het zeker noodzakelijk om een auto te huren
    Rianda van Dijk-Hendriksen, 12-11-2013
    Neem voldoende anti-muggenspray mee. Er zijn op curacao veel muggen.
    Fleur, 27-10-2013
    Wanneer je opzoek bent naar een groeps accommodatie (8 - 10 pax), zijn de appartmenten ook zeker een aanrader. Boek ze alle vier en je hebt je eigen prive complex!
    Roos, 10-10-2013
    Gebruik 's avonds een mugggenspray :-). Er is ook een Curaçao-app; gratis te downloaden met allerlei tips & trics.

We hebben een aantal aanbieders voor CuraVilla voor je op een rij gezet: