Villa CuraVilla

• Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader!

Gerard, Uden NL.
26-10-2017

Uitstekende ligging vlakbij de stranden van Jan Thiel.

Prima en veilige accommodatie. Betrouwbare en uitermate servicegerichte verhuurders / beheerders Maria en Rob. Voor een BBQ met familie en vrienden mochten we gebruik maken van de bovengelegen villa (voorstel van Maria).

Appartementen, zwembad en voorzieningen ok.

Een auto is wel noodzakelijk (kan evt. via Rob en Maria worden gehuurd).

Super leuke accomodatie, veilig gelegen

Sandra
18-10-2017

Ervaar deze accommodatie met hele fijne en betrouwbare beheerders Maria en Rob. Niks is teveel gevraagd. Leuke accommodatie om andere gasten te ontmoeten. Auto is nodig om naar t strand te gaan en al het leuke van Curacao te ontdekken. Wij gaan zeker nog eens terug

Geweldig!

Myron & Elaine
8-6-2017

Wij raden Villa Curavilla echt aan iedereen aan! Zelf hadden wij een van de appartementen 'onder' de villa met een eigen veranda en uitkijk op het zwembad. Het appartement is veilig en rustig gelegen (en toch in de buurt van alle hotspots!) en is voorzien van alle gemakken zoals een ruime keuken met grote koelkast en vriesvakken, leefgedeelte, binnen en buiten tafel, ruime slaapkamer met airco, een grote kledingkast (hang en lig), een eigen kluis en aan de slaapkamer zit gelijk de badkamer met een ruime douche die ook warm water geeft. De gastheer en vrouw, Rob & Maria zijn onwijs lieve en gastvrije mensen! Wij hadden spontaan een ander onderkomen nodig tijdens de vakantie en we mochten eerst komen kijken. Ze legde alles heel rustig uit en kwamen met hele leuke tips voor ons om te doen op het eiland! Ook van het washok mag je vrij gebruik maken en daar zijn alle benodigdheden aanwezig (lees: wasmiddel, droogrek etc) Rob & Maria zijn altijd goed bereikbaar en geven je een warm welkom. Nogmaals bedankt voor alles en tott snel Rob en Maria!

Ruimtelijke woning

J
    8-4-2017

Mooi vrij uitzicht, ruimtelijke villa en heerlijk buitenterras.

Geweldig en fantastisch

Sandra en Sylvia
    5-2-2017

Wat niet goed dat is zeker niet aan de orde.

Lekker rustig, de drukte kan je opzoeken en ben je zo als je dat wil.

Super lieve mensen die Maria en Rob echt relaxed. En ook de boodschappen service je komt aan en je eerste boodschappen die je doorgegeven heb liggen al in koelkast dus bij aankomst lekker koel drankje, de volgende ochtend geen boodschappen/brood en beleg stress want dit was al keurig aanwezig mooier relaxter kan je de vakantie niet beginnen.

Woning prima, alles super.

We hebben zeer genoten.

Rust en sfeervol.

M&M
    20-9-2016

Wij zijn zojuist terug van 16dgn curavilla. Naast genoten te hebben van het prachtige eiland en haar vele stranden hebben wij uiteraard ook veel tijd doorgebracht in curavilla. Het appartement nr2 lag in het midden en had een knusse veranda om gezellig te kunnen ontbijten of te dineren.

Het appartement was van alle gemakken voorzien en daarnaast was het ook geen probleem gebruik te maken van de wasmachine en bijbehorende wasmiddelen. Handdoeken te weinig, je kon het pakken waar nodig

Zwembad was vaak prive omdat vele gasten op verkenning waren. Kortom, een vakantie waarbij we genoten hebben van antiliaanse sferen op het eiland maar echte Hollandse gastvrijheid waarbij niets teveel is en zowel Maria en Rob je graag te woord staan.

Een aanrader voor iedere doelgroep

Super verblijf! Mooie ligging en fijne mensen!

Julia Wiggers
    30-6-2016

In september 2015 zijn wij 3 weken verbleven in één van de appartementen van CuraVilla. Maria en Rob waren al voordat we hadden geboekt super gastvrije mensen, dit gaf ons meteen een goed gevoel! Na aankomst werden we in alles voorzien, zelfs in de dingen waar we nog niet eens zo 1,2,3 aan hadden gedacht.

Maria was bereid om alvast wat boodschappen voor ons in huis te halen, aangezien we aan het eind van de middag aan zouden komen, maar omdat we al eerder op Curacao zijn verbleven was dat voor ons niet nodig. Wel erg fijn om te weten dat ze daartoe bereid is en mede daardoor begon ons verblijf al heerlijk zorgeloos.

1 à 2 keer per week werd het zwembad schoon gemaakt en ook minimaal 1 keer per week ons appartement. We hadden de mogelijkheid om van de wasmachine gebruik te maken. Wel handig als je drie weken verblijft.

Omdat de villa in de wijk Jan Sofat is gelegen en er beveiliging is bij binnenkomst in de (villa)wijk, voelden wij ons ook erg veilig! De wijk ligt dicht bij de stranden van Jan Thiel, maar omdat Curacao niet erg groot is ben je overal zo. Wel een aanraden om een auto te huren, aangezien je anders niet zo ver komt. De wijk ligt namelijk op een verre loopafstand van de eerste bushalte (waarbij de bussen ook niet erg betrouwbaar zijn op het eiland).

Kortom: alles top geregeld! Heerlijke zorgeloze vakantie gehad waarbij het ons aan niets ontbrak! Ik kan het iedereen aanraden om bij Maria en Rob te verblijven! Zullen wij ook zeker een volgende keer weer doen!!

Leuke gastvrije gezellige plek. Heerlijk zwembad direct aan het terras, op een mooie veilige plek van het eiland. Maria en Rob zijn super top! Super gastvrij en bereid mee te denken. Plattegrond van het eiland ligt voor je klaar. Heerlijke airco in de slaapkamer.

De beste keus!

Liz
    11-2-2016

Alles is goed aan Curavilla, super mooie en veilige wijk. Prachtig uitzicht en een heerlijk appartement. Absolute aanrader om op te laden en van je vakantie te genieten! Maria en Rob zijn zeer gastvrij en denken in alles met je mee!

Heerlijk!

Corine van der Stoop
    20-8-2015

Mooi appartement, heerlijk zwembad en veranda erbij!

We hebben een erg fijn verblijf gehad

We hebben een aantal aanbieders voor CuraVilla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa CuraVilla in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa CuraVilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa CuraVilla scoort een 8.95 uit 10 op basis van 76 reviews.