Villa CuraVillasterstersterster

Tonen op kaart

79 reviews over Villa CuraVilla

• 2019
    8Nina en Sytze23-07-2019

Heerlijk ontspannen en genieten van de rust

Ons verblijf @Curavilla overtrof onze verwachtingen op alle fronten. Niet alleen de schone/hygienische beveiligde accommodatie maar ook de ligging, de rust, privacy en het contact met de verhuurders is ons perfect bevallen. Een prachtig zwembad omringd door kleurrijke bougainvilles en uitzicht op een wuivende palmboom deed het 'm! De gastvrouw Krista heeft ons warm ontvangen en de schoonmaakster hebben we ervaren als een lieve, vriendelijke en zeer kundige dame. We zullen Curavilla zeker aan onze familie en vrienden aanbevelen. Wij komen volgend jaar terug... Bedankt Maria en Rob!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Ilona28-02-2019

Aanrader voor vriendengroep of (grote) familie

Curavilla ligt op het beveiligde Jan Sofat, wat centraal gelegen is t.o.v. de stranden van Jan Thiel en Mambo. Een prima uitvalsbasis om Curaçao te ontdekken. Wij verbleven in één van de 4 onder de villa gelegen appartementen. Dit appartement is kleiner dan de overige 3 maar met 2 personen is dat goed te doen. Alleen de koelkast in dit appartement is wat aan de kleine kant. De appartementen liggen rondom het zwembad en hebben een kleine veranda. Door de kleinschaligheid is er echter niet veel privacy. M.i. is het een ideale locatie om met je familie of vrienden vakantie te vieren. Aan het eind van de dag kun je met een drankje in de hand bij het zwembad heerlijk genieten van de zonsondergang. Gedurende de dag kan de temperatuur bij het zwembad echter aardig oplopen omdat de wind aan de andere kant van het huis staat. Een BBQ en een wasmachine staan tot je beschikking. Maria en Rob, bedankt voor jullie goede zorgen en gastvrijheid.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Denise26-11-2018

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar!

Goed gelegen en rustig appartement. Ik verbleef in een appartement onder de villa, met een lekker terras, waarvandaan je zo het zwembad kunt inspringen. Appartement ligt in de beveiligde wijk Jan Sofat en verder is de accommodatie ook goed beveiligd. Complex is goed gelegen vlakbij Jan Thiel en je bent ook zo in Willemstad. Een auto is wel een must, maar kan de eigenaar voor je regelen. Erg gastvrije mensen, alles is goed verzorgd. Appartement is netjes, goede bedden en verder is alles aanwezig. Zeker voor herhaling vatbaar!

Alleen gereisd in juni 2017

• Oude reviews

8Gerard, Uden NL.26-10-2017

Aanrader!

Uitstekende ligging vlakbij de stranden van Jan Thiel. Prima en veilige accommodatie. Betrouwbare en uitermate servicegerichte verhuurders / beheerders Maria en Rob. Voor een BBQ met familie en vrienden mochten we gebruik maken van de bovengelegen villa (voorstel van Maria). Appartementen, zwembad en voorzieningen ok. Een auto is wel noodzakelijk (kan evt. via Rob en Maria worden gehuurd).

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Sandra18-10-2017

Super leuke accomodatie, veilig gelegen

Ervaar deze accommodatie met hele fijne en betrouwbare beheerders Maria en Rob. Niks is teveel gevraagd. Leuke accommodatie om andere gasten te ontmoeten. Auto is nodig om naar t strand te gaan en al het leuke van Curacao te ontdekken. Wij gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Myron & Elaine08-06-2017

Geweldig!

Wij raden Villa Curavilla echt aan iedereen aan! Zelf hadden wij een van de appartementen 'onder' de villa met een eigen veranda en uitkijk op het zwembad. Het appartement is veilig en rustig gelegen (en toch in de buurt van alle hotspots!) en is voorzien van alle gemakken zoals een ruime keuken met grote koelkast en vriesvakken, leefgedeelte, binnen en buiten tafel, ruime slaapkamer met airco, een grote kledingkast (hang en lig), een eigen kluis en aan de slaapkamer zit gelijk de badkamer met een ruime douche die ook warm water geeft. De gastheer en vrouw, Rob & Maria zijn onwijs lieve en gastvrije mensen! Wij hadden spontaan een ander onderkomen nodig tijdens de vakantie en we mochten eerst komen kijken. Ze legde alles heel rustig uit en kwamen met hele leuke tips voor ons om te doen op het eiland! Ook van het washok mag je vrij gebruik maken en daar zijn alle benodigdheden aanwezig (lees: wasmiddel, droogrek etc) Rob & Maria zijn altijd goed bereikbaar en geven je een warm welkom. Nogmaals bedankt voor alles en tott snel Rob en Maria!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8J08-04-2017

Ruimtelijke woning

Mooi vrij uitzicht, ruimtelijke villa en heerlijk buitenterras.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Sandra en Sylvia05-02-2017

Geweldig en fantastisch

Wat niet goed dat is zeker niet aan de orde. Lekker rustig, de drukte kan je opzoeken en ben je zo als je dat wil. Super lieve mensen die Maria en Rob echt relaxed. En ook de boodschappen service je komt aan en je eerste boodschappen die je doorgegeven heb liggen al in koelkast dus bij aankomst lekker koel drankje, de volgende ochtend geen boodschappen/brood en beleg stress want dit was al keurig aanwezig mooier relaxter kan je de vakantie niet beginnen. Woning prima, alles super. We hebben zeer genoten.

Gereisd met partner in december 2016

• 8M&M20-09-2016

Rust en sfeervol.

Wij zijn zojuist terug van 16dgn curavilla. Naast genoten te hebben van het prachtige eiland en haar vele stranden hebben wij uiteraard ook veel tijd doorgebracht in curavilla. Het appartement nr2 lag in het midden en had een knusse veranda om gezellig te kunnen ontbijten of te dineren.

Het appartement was van alle gemakken voorzien en daarnaast was het ook geen probleem gebruik te maken van de wasmachine en bijbehorende wasmiddelen. Handdoeken te weinig, je kon het pakken waar nodig Zwembad was vaak prive omdat vele gasten op verkenning waren. Kortom, een vakantie waarbij we genoten hebben van antiliaanse sferen op het eiland maar echte Hollandse gastvrijheid waarbij niets teveel is en zowel Maria en Rob je graag te woord staan.

Een aanrader voor iedere doelgroep

Gereisd met partner in september 2016

• 9Julia Wiggers30-06-2016

Super verblijf! Mooie ligging en fijne mensen!

In september 2015 zijn wij 3 weken verbleven in één van de appartementen van CuraVilla. Maria en Rob waren al voordat we hadden geboekt super gastvrije mensen, dit gaf ons meteen een goed gevoel! Na aankomst werden we in alles voorzien, zelfs in de dingen waar we nog niet eens zo 1,2,3 aan hadden gedacht. Maria was bereid om alvast wat boodschappen voor ons in huis te halen, aangezien we aan het eind van de middag aan zouden komen, maar omdat we al eerder op Curacao zijn verbleven was dat voor ons niet nodig. Wel erg fijn om te weten dat ze daartoe bereid is en mede daardoor begon ons verblijf al heerlijk zorgeloos. 1 à 2 keer per week werd het zwembad schoon gemaakt en ook minimaal 1 keer per week ons appartement. We hadden de mogelijkheid om van de wasmachine gebruik te maken. Wel handig als je drie weken verblijft.

Omdat de villa in de wijk Jan Sofat is gelegen en er beveiliging is bij binnenkomst in de (villa)wijk, voelden wij ons ook erg veilig! De wijk ligt dicht bij de stranden van Jan Thiel, maar omdat Curacao niet erg groot is ben je overal zo. Wel een aanraden om een auto te huren, aangezien je anders niet zo ver komt. De wijk ligt namelijk op een verre loopafstand van de eerste bushalte (waarbij de bussen ook niet erg betrouwbaar zijn op het eiland).

Kortom: alles top geregeld! Heerlijke zorgeloze vakantie gehad waarbij het ons aan niets ontbrak! Ik kan het iedereen aanraden om bij Maria en Rob te verblijven! Zullen wij ook zeker een volgende keer weer doen!!

Gereisd met partner in september 2015

15 tips over Villa CuraVilla

• Gwen Kruizinga, 17-06-2014

Huur er een auto bij, zodat je vanuit Curavilla alle bijzondere plekken van Curaçao kunt bezoeken.

• carla, 20-07-2012

Een auto huren is wel handig.

• Fleur, 27-10-2013

Wanneer je opzoek bent naar een groeps accommodatie (8 - 10 pax), zijn de appartmenten ook zeker een aanrader. Boek ze alle vier en je hebt je eigen prive complex!

0 vragen over Villa CuraVilla

Villa info