Bed and Breakfast Curaçao

Tonen op kaart

13 reviews over Bed and Breakfast Curaçao

• 2019
    10Ilja26-11-2019

in werkelijkheid mooier dan op de foto's

Zeer vriendelijke eigenaar die veel over het eiland kan vertellen, dus de vele tips goed gebruik van gemaakt. Op wandelafstand van een van de populairste standen van het eiland gelegen. De appartementen zijn groot en schoon en de service is prima geregeld en het complex is mooier dan de foto's. Volgende keer dat ik naar Curaçao ga boek ik hier zeker weer een appartement!

Alleen gereisd in november 2019

• 9Corry van de Wouw07-11-2019

Heel gastvrij

Zeer fijn verblijf. Mooie kamers met goede airco. Ook een fijn goed schoongemaakt zwembad

Alleen gereisd in juni 2017

• 9Corry van Sluys07-11-2019

Dit resort is fantastisch : heel schoon. Fijn zwembad. Ruime kamers . Goede bedden. Fijne omgeving: strand vlakbij

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Leonie Ottenhoff07-11-2019

Fantastisch! Kom zeker terug!

Een fantastische plek om je vakantie op Curacao te vieren. Je eigen appartement met keuken en badkamer, veel ruimte, zeer goede bedden, alles schoon en modern. Verder een geweldig zwembad met veel schaduw door de mooie palmbomen, maar ook lekker zonnen op een van de ligbedden. Vlakbij Jan Thiel Beach, Papagayo, Zanzibar. Een Albert Heyn vlakbij, leuke winkeltjes in de buurt, heerlijke restaurants. Via BBCuracao ook een auto gehuurd. Goede service, je wordt dan gratis opgehaald van het vliegveld en ook weer naar het vliegveld gebracht. De auto staat dan binnen de poort op eigen terrein. Dit is echt een fijne accommodatie voor een korte of een lange vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 2018
    10Astrid de Vreugd05-03-2018

Fantastich

Het was super ,eten was heerlijk

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9Koos en Wijnie Hop15-02-2016

Geweldig!

Na 12 uur te hebben gevlogen zijn wij heerlijk opgehaald van het vliegveld door Gerard en Anneke! En daarna komen wij aan in onze geweldige appartement, wat een ruimte! Alles was verder goed geregeld, de auto en de boodschappen. Heel veel informatie van Gerard en Anneke( vervangers van de eigenaren, Toppers!!) gekregen. Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij jullie en op Curacao! Veel gezien, gelachen, lekker genoten van de zee en de zon. Wat een heerlijk klimaat hebben jullie daar. Als het kan, komen we zeker terug! Ik wil nog veel meer zien van jullie eiland. Bedankt!!

P.s. De kussens van de loungeset zijn wel aan vervanging toe!!.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10David16-09-2015

Perfect

Echt een geweldig verblijf en ontzettend lieve mensen. Alles aanwezig en perfect zwembad. Hier kan je echt een geweldige vakantie vieren. Het is prijs technische echt top en zeker dubbel en dwars waard.

Alleen gereisd in september 2015

• 9Mireille07-04-2014

Heerlijk appartement

Mooie ruime appartementen met een ligging vlakbij Jan thiel baai (10 min lopen). Rustige en veilige ligging, 's ochtends hoor je alleen de vogels. Ook bij het zwembad is het heel rustig. Hele lieve en betrokken eigenaren. Handdoeken/theedoeken/bedlinnen worden verwisseld als de wasmand wordt buiten gezet.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Peter&Tolin12-06-2013

Geweldige plek, wat een aanrader!

Het is hier geweldig. Perfecte ligging, centraal Jan Thiel. De busopstap plaats ligt hier in de straat. De caracasbaai ligt op loopafstand. De AH en natuurlijk bij zanzibar hebben we diverse keren een hapje en een drankje gedaan en is vooral op zaterdag Happy Hour een echte aanrader. Beste B&B Curacao, bedankt voor de goede service en het verblijf. Jullie zijn een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10joost900906-09-2012

Een heerlijke uitvalbasis voor mooie Curacao!

We hebben ruim een week genoten van het Bed en Breakfast Curacao (Vista Royal G-12) in de 'Jan Thiel Area'. Het Bed en Breakfast wordt gerund door een Nederlands stel, die alle mooie plekjes van Curacao kennen. Wij zaten in de appartementen met balkon, wat ons goed is bevallen omdat je eind van de dag dan nog even lekker van de ondergaande zon en het uitzicht kon genieten. De appartementen zijn erg groot, geldt ook voor de appartementen zonder balkon. Naar het strand (w.o. Zanzibar en Papagayo Beach Resort) is 5 minuutjes lopen. Wij hebben een auto gehuurd, wat wel aan te bevelen is om ook de mooie strandjes in het westen van Curacao te kunnen zien. Sowiezo heerlijk om 's avonds in Willemstad een hapje te gaan eten. Kan ook met de bus, maar met de hitte is een auto toch wel prettiger. De eigenaresse kon bij nader inzien ook een huurauto verzorgen, stukken goedkoper, dus maak hier gebruik van! Als we Curacao nog een keer aan doen, komen wij hier zeker terug. Niets dan lof!

Gereisd met partner in augustus 2012

2 tips over Bed and Breakfast Curaçao

• Mireille, 07-04-2014

Auto huren is nodig omdat het met de bus te lang lopen is naar alle mooie stranden.

• Peter&Tolin, 12-06-2013

Pops Place is heerlijk Local eten en een mooie zit. Zanzibar, Jan Thiel op de zaterdag Happy Hour.

0 vragen over Bed and Breakfast Curaçao

Bed and Breakfast info