Vakantiehuis Casa Bon Bini

Met oudere kinderen

Een heel fijne plek

Janneke
12-3-2018

Het is een prettig en ruim huis. Van alle gemakken voorzien. De locatie is goed, in de buurt van supermarkt en strand. Het is heel leuk dat het in een rustige woonwijk ligt, dan heb je niet zo’n toeristengevoel. Van het zwembad hebben we elke dag gebruik gemaakt, dat was heerlijk.

Heerlijke plek!

Kees
3-3-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad in Casa Bon Bini! Groot huis, twee badkamers, ruime keuken en bovenal een heerlijk zwembad! De ligging is ideaal, je bent overal zo. Erg fijn dat er elke week wordt schoongemaakt, dat er een tuinman en een zwembadman is! Meubelair in woonkamer is wat gedateerd, maar prima functioneel en wij leefde ook vooral buiten in de heerlijke schaduwplekjes. Prima contact met beheerster en de eigenaren. Leuke mensen. We gaan zeker nog eens terug!

Nooit meer!

Yvonne den Hartoog
11-2-2018

Het is een prachtig groot huis en in eerste instantie waren wij erg onder de indruk. Maar helaas bleek dat het interieur vreselijk gedateerd was en veel aan onderhoud toe was. Het huis lijkt veilig omheint te zijn, maar je kunt via de zijkant van het huis gewoon de tuin inlopen (zoals de poolboy ook doet). De ramen sluiten niet goed en zijn inbraak gevoelig. In één van de badkamers hangen plankjes die volledig uit hun voegen zijn door het vocht. Verder was het huis heel erg vies! Schimmels in de kitranden van de douche. Elk bord, glas of bestek wat wij uit de kast pakten zat nog vol met etensresten. De koelkast was smerig aan de binnenkant. Er zat een bruine substantie op de wc rol houder (poep?!) en de lampen zaten vol met dode insecten.

De beheerster kon geen oplossing bedenken en de eigenaar was niet bereikbaar voor een oplossing. De volgende dag wel, maar toen waren wij al weg en we kregen ons geld niet volledig terug!

Geweldige plek..!!

Bernardo
3-4-2017

Heerlijk centraal gelegen... zo ben je binnen enkele minuten in het centrum of bij de commerciële stranden (mambo, cabana, jan tiel etc.)

Dit is de 3e keer dat we terug zijn gekomen in dit prachtige villa. Ook al een aantal keren aangeraden aan vrienden en kennissen.

Voor het eerst nu met jonge kids (2 jaar en 7 maanden), daarvoor vind ik het huisje iets minder geschikt... maar dit is een persoonlijke voorkeur.. bij naderinzien liever een huisje met houten vloer gehad waarop de kinderen kunnen spelen..de plavuizen willen nog wel eens glad worden..

Verder een toplocatie en een tophuis... zeker een aanrader voor een vriendengroep of stelletjes.

was eerder bij jullie en was top

caroline
1-6-2016

vond alles wel goed daarom kom ik weer over 3 weken voor een maand en ik kan het weten het enigste wat ik kan bedenken is de waterval in het zwembad die het niet doet,lekker belangrijk maar voor de rest top dus dikke aanrader en met kleine kinderen ook ondanks dat het zwembad diep wordt (elk zwembad toch) kwestie van oppassen maar super huisje zeker een aanrader

Heerlijk huis op prima locatie

Meta Bruggink
21-5-2016

Casa bon bini is ideaal, de winkels zijn op 3 min rij afstand net zoals de stranden en het centrum van Willemstad. Maar ook zit je zo op de ring om het hele eiland te verkennen. Het huis is ruim en ligt in een rustig buurt. De tuin incl zwembad heeft veel privacy, een mooie balans tussen de rust van de buurt en toch dichtbij de verschillende stranden en bezienswaardigheden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heel relaxed

Floor
8-12-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het huis. Het is groot, heeft een fijn zwembad en er is een goede keuken. Ook de locatie is top want je rijdt overal zo naartoe.

Heerlijk huis

m
23-11-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad,fijn huis en qua locatie ideaal.

Wekelijks werd het huis schoon gemaakt, in het huis is werkelijk alles aanwezig we hebben ons prima vermaakt! voor herhaling vatbaar!

Fantastisch "Casa"

Janny
8-9-2014

Top accommodatie op een Top locatie!

De omgeving is prima, rustige buurt en straat, qua uitzicht niet geweldig alhoewel je s'avonds aan het zwembad (met verlichting) een idyllisch plekje hebt.

De buurt is veilig en zéér rustig, ligt in een éénrichtingsstraat wat geen drukke doorgaande weg is.

Beheerster v h huis is een vriendelijke behulpzame vrouw, welke ons ontving bij aankomst en er was bij vertrek op een tijdstip door ons aangegeven.

Prima, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

Nvt

Staat v d kmrs is goed, worden 1x per wk schoongemaakt, voldoende handdoeken/baddoeken aanwezig.

Is wel een kindvriendelijk huis vlgs ons, was een kinderstoel aanwezig, echter met het zwembad moet men voorzichtig zijn omdat het ineens héél diep wordt.

Verder geen oordeel omdat wij er waren met twee oudere kleinkinderen (resp 18 en 16jr)

Voor herhaling vatbaar

Dorien
11-6-2014

Heerlijke vakantie gehad! Toplocatie, veilige buurt, prachtig huis, lekker zwembad, grote tuin en hele aardige contactpersonen. Wat een luxe dat het huis en de tuin wekelijks worden onderhouden!

Zeer geschikt voor 5 personen; genoeg privacy in huis (3 aparte slaapkamers) en ideaal dat er 2 badkamers zijn! Echt een aanrader :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Bon Bini in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Bon Bini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.