Géén boekingskosten

CuraçaoCuraçaoWillemstad

8FantastischScore uit 115 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

115 Reviews over Casa Amalia

• 8Annette19-12-2021

Top vakantie!

Het appartement is prima en een aanrader, en van alle gemakken voorzien. 3x per week handdoek wissel en schoonmaak door Carmen 👍 Jan Thielbaai op loop afstand (15 minuten) maar s’avond in het donker is terug lopen geen aanrader vanwege geen verlichting en onveiligheid. Auto prima te regelen via Haitem de eigenaar die behulpzaam is voor alle vragen. AH op 15 minuten lopen en als je een auto hebt kom je onderweg grotere supermarkten tegen. Casa Amalia is geen hotel maar een huis en rustig gelegen. Auto huren is een must op Curaçao anders ben je erg beperkt en het eiland biedt zoveel mooie plekjes om te zien zoals westpunt, de Knip, Blue Room etc. Super verblijf gehad en komen zeker nog een keer terug.

• 7Nederland20-10-2020

Rustige locatie

Mooi, schoon en verzorgd complex. Op zich op 15-20 warme minuten loopafstand van de baaien, maar een auto huren is een aanrader. Het eiland is niet ingericht op voetgangers of fietsers. Minpunt was dat de kamers geen ramen of balkon/zitje hadden. Er zijn wel gemeenschappelijke ruimtes, zoals een washok en buitenkeuken mrt wat basic faciliteiten. Zelf je kamer schoonhouden of bijbetalen voor een schoonmaak zal niet iedereen aanspreken. Eigenaar is aardig, maar vaak weg en dan is er niemand in het complex.

• 9Hendriks25-02-2020

Gezellig, knus en vriendelijk

Bij aankomst werden wij na een lange reis ontvangen door een vriendelijke en behulpzame eigenaar die ons gelijk tips gaf over wat wel en niet te doen in de omgeving. De binnenkomst met de bananenbladeren en leuke beeldjes geven gelijk een gezellige vakantiesfeer. Er was een parkeerplaats waar wij gebruik van mochten maken, zodat je huurauto veilig achter een hek staat, dat was een fijn idee. Het is handig om een auto te hebben in deze omgeving. Als je deze eenmaal hebt, ben je zo op de mooiste en handigste plekken. Er was een klein zwembad aanwezig, omringd door een aantal ligstoelen en banken. Ook een gezellig hofje en kookplaats zorgde voor een fijne en gezellige sfeer, waarbij je veel contact kon maken met de andere gasten. Met een schone kamer met een ruime, en vooral heerlijke douche, genoeg opbergruimte voor je spullen en een airco was dit een fijne en veilige verblijfplaats voor onze heerlijke vakantie!

• 10Debbie Heydanus25-11-2019

Wat een fantastische plek!!!

Wat een fijne plek om te verblijven!! Heerlijk compleet appartement met goed bed. En dan nog onze gastheer Haitham, wat een service, niks is hem te veel en altijd in voor een praatje. Lekker zwembad en auto is sowieso noodzakelijk om dit mooie eiland te verkennen. Ligging is heerlijk rustig en drukte kun je opzoeken bij Jan Thiel gelegen op zo'n 1200 m. Casa Amalia, echt een topper!

• 8Youri en Jorinde07-12-2018

Super!

Een hartelijk en warm welkom, met een prachtig verblijf. De eigenaar is een hele aardige man, die erg gastvrij is. Prima en leuk aangekleed appartement, wat goed schoongemaakt wordt 6 dagen per week. Locatie is super. Supermarkt en strand op loopafstand.
    Wij hebben een super vakantie gehad, mede dankzij dit prettige verblijf.

• 2Maike12-09-2018

Nooit meer!!

Wij (2 vriendinnen) zijn in Curaçao geweest bij Amalia. Na een reis van totaal ongeveer 14 uur, kwamen we aan bij ons appartement (dachten we). Vermoeit en bezweet van de hitte waar je aardig aan moet wennen, kwamen we aan bij ons verblijf. Toen we eenmaal is boven waren met onze zware koffers, stond de eigenaar daar. We kregen onze sleutels en hier om het hoekje boven was onze kamer. Dus we konden opzoek naar onze kamer en nog een keer met die koffer een trap op. Soms is het best prettig als je zon reis erop heb zitten, dat iemand zo vriendelijk is om je te helpen met je koffer en je de kamer te wijzen. Ohjaa ik vergeet te zeggen dat hij zei dat er een boek ligt met regels die we eerst moesten lezen voordat we de deur weer uit gingen. Toen we aan kwamen bij de kamer hadden we dus geen appartement, maar een kleine slaapkamer met een kleine badkamer. Willen we een appartement, kost ons 50 dollar per dag. Dikke doei!

• 4Karin06-09-2018

Nooit meer

Schoon maar daar is alles mee gezegd. Overal bordjes met regels. Ook t.a.v roken wat nergens mag ook niet bij zwembad, maar rookbank waar wel mag staat naast zwembad. Zwembad zeer klein. Slechts 6 ligbedden voor 34 gasten indien volle bezetting. Slechts 2 dagen andere gasten gezien. Het is afgelegen, auto absoluut noodzakelijk, om 22.00 uur gaat voordeur op slot. Check je te laat in heb je pech. Er zou een een bar moeten zijn, das een wand met 6 lege heineken flessen. Bij zwembad is bar nooit open. Verder oogt het als galerie. Let op met elektra, zet alles uit als je weg gaat want bij meer dan 10 kw per dag verbruik gemiddeld moet je bij betalen. Gemiddeld gebruik per nacht voor airco en koelkast is al 7 kw . In hotelkamers 1 raam in badkamer kan niet open zitten metalen lamellen voor. Raam aan voorzijde kan niet open omdat gasten van andere kamers dan zo de slaapkamer inkijken. Lopen in omgeving is af te raden wegen zijn steil.

• 5J.E Koger24-06-2018

Sfeerloos tussen de blaffende honden en verkeer

Ruim appartement eerste twee dagen vloer uitgesproken vies( rest wel schoon ) bij tonen van voetzolen welke zwart werden op de vloer van partner eigenaar een sorry maar van eigenaar de volgende dag een afgebeten er is wel schoongemaakt komst door de wind en sahara zand, waar op ik hem mede deelde dat er vlekken al meerdere dagen op de vloer zaten die ik ondertussen zelf was gaan poetsen.daarna werd de vloer wel schoon gehouden kwam dus niet door de wind en sahara zand. Ontvangst : sleutel ligt klaar in aankomst hal geen glaasje sap niets er werd totaal geen hulp geboden ook niet met de hand bagage . Het zwembad is niet verwarmd er is constant geblaf en veel verkeer ligt aan hellende weg 20 min min. van alles verwijderd. kompleks (eigenaar) heeft veel regeltjes en is uitgesproken arrogant.Als er iets fout gaat geen sorry maar meer u heeft het fout(naar de gast toe)NIET gastvrij.Auto noodzakelijk parkeer terrein poortniet af te sluiten.

• 8Michel en Helen14-04-2018

Echt genoten

Voor een rustgevende vakantie ben je hier aan het juiste adres. We hebben genoten van het appartement wat simpel is ingericht, maar uitstekend voldoet. Je eigen ontbijt gehaald bij Appie Heijn nuttigen op je terrasje is geweldig. Lopen naar Jan Tiel strand is in 15min goed te doen.

• 10Hans van der Velden12-03-2018

Thuis ver van huis! Echt Top!

Wij hadden een kamer geboekt. Onze kamer was comfortabel, netjes en heel schoon. Genoeg voor wat wij nodig hadden voor een heerlijk vakantie. Personeel en eigenaar waren Top! Op donderdag heeft het geregend en we hebben gezellig onder de palmbladeren dak een bakje koffie samen de eigenaar gedronken. Hij heeft onz veel waardevolle tips gegeven over Curacao. Dit is wat wij zo fijn vinden om in een lokaal en kleinschalig hotel te verblijven i.p.v. die grote resorts. Wij zullen zeker hier terug komen.

Wat we minder prettig vonden was het negatieve houding van een andere gast die niks goed vond en ons steeds probeerde van de partij te krijgen.

Appartement Casa Amalia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)