Villa Carpe Diem

49 reviews over Villa Carpe Diem

• 2019
    9Ivette05-05-2019

Super gaaf huis

Mooi groot huis, lijkt alsof alles buiten is. Gave buiten eetruimte, mooi zwembad en goed onderhouden. Keuken is ook erg netjes en genoeg spullen . Airco heb je wel nodig en werkt prima . Super aardige eigenaren en contact verloopt soepel . Ook de beheerder daar helpt goed bij vragen. We hebben een top vakantie gehad !

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Marlene Gilmoor18-11-2018

Geweldig!

Wij waren met onze kinderen en kleinkinderen, in totaal met 9 man/vrouw. Het huis is ideaal voor een grote groep; we liepen elkaar niet voor de voeten, maar uiteindelijk zaten wij meestal samen voor op het terras. De kinderen in de leeftijd van 4 tm 7 jaar wilden niets liever dan de hele dag in het zwembad, het strand had behoorlijke concurrentie. Alles is aanwezig, goede apparatuur, meer dan voldoende serviesgoed, bestek, kookgerei! In geval van nood, komt de contactpersoon direct, een niet onbelangrijk punt. Het is een heel fijn huis, rustgevend, met een mooie tuin in een hele fijne buurt! Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• Oude reviews

8Melanie03-09-2017

Ge-wel-dig!

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Een groot en mooi huis een heerlijk zwembad. Ook de verschillende terrassen zijn lekker. En de natuur in de tuin. Prachtige vogels, hagendissen, 2 leguanen. En zelf een landkrab en 2 roofvogels gezien en dat in de tuin. Wij komen hier zeker nog een keer terug in de toekomst!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Fam. Hummel22-08-2017

Paradijs op aarde

We hebben onwijs genoten van de villa. Een geweldig zwembad en mooie ruime slaapkamers, en een super aardige beheerder, Geen moment gehad dat we dachten dat we iets miste, Komen zeker een keer terug !!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Dirk Burger22-05-2017

Een luxe oase op een perfecte locatie.

Onlangs 10 dagen mogen doorbrengen in Villa Carpe Diem. Met recht een treffende benaming van deze uiterst luxe villa. Je waant je in een oase van luxe en als dit ook nog op werkelijkheid berust, dan beleef je echt “het-pluk-de-dag-gevoel”.

De villa is gesitueerd op een bijzondere locatie, op een hoger gelegen gedeelte van de wijk, hetwelk mede door de prachtig ingerichte tropische tuin een hoge mate van privacy garandeert.

De bijzonder ruim opgezette villa biedt voldoende gezellige knusse hoekjes waar het heerlijk ontspannen is met een mooi uitzicht over de villawijk. Het altijd aanwezige tropische briesje geeft de nodige verkoeling tijdens een ontspannen verblijf op de porch. Het grote zwembad en de luxe zonnebedden geven deze villa een bijzonder rijke uitstraling en is de plek waar het heerlijk ontspannen is na een intense strandbeleving. Het strand is op korte afstand van de villa evenals een (bekende “blauwe”) supermarkt. Er zijn voldoende restaurants in de buurt. De volledig ingerichte keuken is van alle moderne gemakken voorzien. De slaapkamers zijn voorzien van zeer comfortabele bedden. Wij hebben intens genoten van ons verblijf in deze bijzonder mooie villa. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ayo Villa Carpe Diem!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Katja de Vries19-01-2017

Een luxe verblijf in een rustige chieque buurt

De villa ligt in een chique, rustige buurt en is prachtig ingericht, caribische hacienda stijl met een moderne touch. Veel privacy, je kan bij de pool gemakkelijk topless zonnebaden, zonder dat iemand je ziet. De tuin is zeer mooi, het zwembad is kindvriendelijk, met een peuter gedeelte. Binnen altijd koel, zelfs zonder airco. Een auto huren is wel aan te raden om naar de winkels of naar het strand te gaan. De stranden aan deze kant zijn schoon, zoals de Santa Barbara Beach. Jan Thiel Beach is in principe ook te voet bereikbaar, maar in de hitte met kleine kids zou ik het toch zeker afraden. De Aloe Vera Plantage en de Struisvogel Boerderij zijn ook dicht in de buurt en zeker een bezoekje waard.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8Tom Wolfs24-10-2016

Fantastisch verblijf in zeer comfortabele villa

Riant toegeruste en stijlvol ingerichte villa waar wij met 7 personen met veel genoegen hebben verbleven. Veel zitmogelijkheden met ligstoelen bij het zwembad, voorporche met uitzicht, achterporche met grote eettafel en bankstel waardoor zowel de mogelijkheid bestaat om een 'eigen plek' te creëren maar ook om gezamenlijk te kunnen genieten. Keuken van alle gemakken voorzien en grote gas-BBQ op de achterporche. Prima airconditioned slaapkamers met plafondfans, ruime douchegelegenheid.
    Zwembad en buitendouche bieden heerlijke verkoeling.

Rustige nette buurt, goede uitvalbasis om eiland te verkennen. Mooi hardloop/ wandel parcours langs Caracasbaai.

Prettige en snelle communicatie via de mail. Terugstorting borg binnen 2 dagen. Voor ons een plek om terug te komen!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 10Van der Meer06-06-2016

Voldeed aan al onze verwachtingen!

Prachtige villa voldeed aan al onze verwachtingen. Gunstig gelegen nabij natuurgebied, ideaal om te wandelen. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Correcte service en afhandeling. Borg werd binnen een week overgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Frederick D’haene02-06-2016

Villa Carpe Diem is ons zeer goed bevallen!

De woning werd schoon opgeleverd en de beheerder was hierbij erg vriendelijk en behulpzaam.

De villa beschikt over prachtige terrassen en een super zwembad. De keuken is compleet uitgerust en de bedden zijn comfortabel. Prettig is dat de airco’s niet altijd aan hoeven omdat de woning goed op de wind ligt.

Door het speeltoestel en het speciale kinderbad is de villa perfect voor kleine kinderen.

Stranden, supermarkt en restaurants zijn gelegen op 2 minuten rijden met de auto. Het strand van Jan Thiel is Top!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 5Niek Hemken28-05-2016

Jammer. Kan allemaal beter.

Op 23 april arriveren wij, 10 personen op Carpe Diem, een gedateerde villa. Helaas met nogal wat gebreken tgv achterstallig onderhoud. Zo was een toilet defect, lekte de koelkast water (gladde vloer), incompleet gasfornuis, defecte gas bbq en een niet werkende buitendouche. Ook bleek er geen warm water te komen uit de kranen van de badkamer, noch in de keuken. Enkele buitendeuren waren verzakt waardoor ze moeilijk te openen/sluiten waren. Geen enkele trap voorzien van een trapleuning. Het meubilair was eveneens aan vervanging toe. De villa is groot, maar zeker niet luxe. Qua inrichting doet het eerder denken aan een bomvrije bunker. De bedden waren uitstekend, de ligging is fantastisch en er zijn fijne overdekte terrassen. Gelukkig maakt het klimaat alles goed en hebben we ondanks bovenstaande gebreken toch een uitstekende vakantie gehad.

Rogier, Eigenaar, 31-05-2016

Bedankt voor uw review. Helaas heeft de villa niet geheel voldaan aan uw verwachtingen. Nogmaals excuses dat het toilet niet direct kon worden gerepareerd, als gevolg van het niet op voorraad hebben van het betreffende onderdeel. Jammer dat u vergeten bent te vermelden dat wij u hiervoor een compensatie hebben aangeboden. Het is kenmerkend dat de vorige gasten de villa als perfect beschreven, terwijl u de villa als verouderd bestempeld. Gelukkig is perceptie een persoonlijk iets en is het overgrote deel van onze gasten wel heel tevreden!

Gereisd met vrienden in april 2016

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen