Villa Carpe Diem

Laatste review

Geweldig!

Marlene Gilmoor,
18-11-2018

Wij waren met onze kinderen en kleinkinderen, in totaal met 9 man/vrouw. Het huis is ideaal voor een grote groep; we liepen elkaar niet voor de voeten, maar uiteindelijk zaten wij meestal samen voor op het terras. De kinderen in de leeftijd van 4 tm 7 jaar wilden niets liever dan de hele dag in het zwembad, het strand had behoorlijke concurrentie. Alles is aanwezig, goede apparatuur, meer dan voldoende serviesgoed, bestek, kookgerei! In geval van nood, komt de contactpersoon direct, een niet onbelangrijk punt. Het is een heel fijn huis, rustgevend, met een mooie tuin in een hele fijne buurt! Een echte aanrader!

Kenmerken

18-11-2018

Ge-wel-dig!

Melanie,
3-9-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Een groot en mooi huis een heerlijk zwembad. Ook de verschillende terrassen zijn lekker. En de natuur in de tuin. Prachtige vogels, hagendissen, 2 leguanen. En zelf een landkrab en 2 roofvogels gezien en dat in de tuin. Wij komen hier zeker nog een keer terug in de toekomst!

Paradijs op aarde

Fam. Hummel,
22-8-2017

We hebben onwijs genoten van de villa. Een geweldig zwembad en mooie ruime slaapkamers, en een super aardige beheerder, Geen moment gehad dat we dachten dat we iets miste, Komen zeker een keer terug !!!!!

Een luxe oase op een perfecte locatie.

Dirk Burger,
22-5-2017

Onlangs 10 dagen mogen doorbrengen in Villa Carpe Diem. Met recht een treffende benaming van deze uiterst luxe villa. Je waant je in een oase van luxe en als dit ook nog op werkelijkheid berust, dan beleef je echt “het-pluk-de-dag-gevoel”.

De villa is gesitueerd op een bijzondere locatie, op een hoger gelegen gedeelte van de wijk, hetwelk mede door de prachtig ingerichte tropische tuin een hoge mate van privacy garandeert.

De bijzonder ruim opgezette villa biedt voldoende gezellige knusse hoekjes waar het heerlijk ontspannen is met een mooi uitzicht over de villawijk. Het altijd aanwezige tropische briesje geeft de nodige verkoeling tijdens een ontspannen verblijf op de porch. Het grote zwembad en de luxe zonnebedden geven deze villa een bijzonder rijke uitstraling en is de plek waar het heerlijk ontspannen is na een intense strandbeleving. Het strand is op korte afstand van de villa evenals een (bekende “blauwe”) supermarkt. Er zijn voldoende restaurants in de buurt. De volledig ingerichte keuken is van alle moderne gemakken voorzien. De slaapkamers zijn voorzien van zeer comfortabele bedden. Wij hebben intens genoten van ons verblijf in deze bijzonder mooie villa. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ayo Villa Carpe Diem!!!!

Een luxe verblijf in een rustige chieque buurt

Katja de Vries,
19-1-2017

De villa ligt in een chique, rustige buurt en is prachtig ingericht, caribische hacienda stijl met een moderne touch. Veel privacy, je kan bij de pool gemakkelijk topless zonnebaden, zonder dat iemand je ziet.

De tuin is zeer mooi, het zwembad is kindvriendelijk, met een peuter gedeelte. Binnen altijd koel, zelfs zonder airco.

Een auto huren is wel aan te raden om naar de winkels of naar het strand te gaan. De stranden aan deze kant zijn schoon, zoals de Santa Barbara Beach. Jan Thiel Beach is in principe ook te voet bereikbaar, maar in de hitte met kleine kids zou ik het toch zeker afraden.

De Aloe Vera Plantage en de Struisvogel Boerderij zijn ook dicht in de buurt en zeker een bezoekje waard.

Riant toegeruste en stijlvol ingerichte villa waar wij met 7 personen met veel genoegen hebben verbleven. Veel zitmogelijkheden met ligstoelen bij het zwembad, voorporche met uitzicht, achterporche met grote eettafel en bankstel waardoor zowel de mogelijkheid bestaat om een 'eigen plek' te creëren maar ook om gezamenlijk te kunnen genieten.

Keuken van alle gemakken voorzien en grote gas-BBQ op de achterporche.

Prima airconditioned slaapkamers met plafondfans, ruime douchegelegenheid.

Zwembad en buitendouche bieden heerlijke verkoeling.

Rustige nette buurt, goede uitvalbasis om eiland te verkennen. Mooi hardloop/ wandel parcours langs Caracasbaai.

Prettige en snelle communicatie via de mail. Terugstorting borg binnen 2 dagen.

Voor ons een plek om terug te komen!

Voldeed aan al onze verwachtingen!

Van der Meer
6-6-2016

Prachtige villa voldeed aan al onze verwachtingen. Gunstig gelegen nabij natuurgebied, ideaal om te wandelen.

Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Correcte service en afhandeling. Borg werd binnen een week overgemaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Villa Carpe Diem is ons zeer goed bevallen!

Frederick D’haene
2-6-2016

De woning werd schoon opgeleverd en de beheerder was hierbij erg vriendelijk en behulpzaam.

De villa beschikt over prachtige terrassen en een super zwembad. De keuken is compleet uitgerust en de bedden zijn comfortabel. Prettig is dat de airco’s niet altijd aan hoeven omdat de woning goed op de wind ligt.

Door het speeltoestel en het speciale kinderbad is de villa perfect voor kleine kinderen.

Stranden, supermarkt en restaurants zijn gelegen op 2 minuten rijden met de auto. Het strand van Jan Thiel is Top!

Jammer. Kan allemaal beter.

Niek Hemken
28-5-2016

Op 23 april arriveren wij, 10 personen op Carpe Diem, een gedateerde villa. Helaas met nogal wat gebreken tgv achterstallig onderhoud. Zo was een toilet defect, lekte de koelkast water (gladde vloer), incompleet gasfornuis, defecte gas bbq en een niet werkende buitendouche. Ook bleek er geen warm water te komen uit de kranen van de badkamer, noch in de keuken. Enkele buitendeuren waren verzakt waardoor ze moeilijk te openen/sluiten waren. Geen enkele trap voorzien van een trapleuning. Het meubilair was eveneens aan vervanging toe.

De villa is groot, maar zeker niet luxe. Qua inrichting doet het eerder denken aan een bomvrije bunker.

De bedden waren uitstekend, de ligging is fantastisch en er zijn fijne overdekte terrassen.

Gelukkig maakt het klimaat alles goed en hebben we ondanks bovenstaande gebreken toch een uitstekende vakantie gehad.

Rogier, Eigenaar, 31-5-2016
Bedankt voor uw review. Helaas heeft de villa niet geheel voldaan aan uw verwachtingen. Nogmaals excuses dat het toilet niet direct kon worden gerepareerd, als gevolg van het niet op voorraad hebben van het betreffende onderdeel. Jammer dat u vergeten bent te vermelden dat wij u hiervoor een compensatie hebben aangeboden. Het is kenmerkend dat de vorige gasten de villa als perfect beschreven, terwijl u de villa als verouderd bestempeld. Gelukkig is perceptie een persoonlijk iets en is het overgrote deel van onze gasten wel heel tevreden!

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Jacqueline en Geert
2-5-2016

Wat ons opviel is dat de villa veel mooier is ingericht dan op de foto's van de website. De beheerder vertelde ons dat de prachtige teakhouten keuken vorig jaar is geplaatst en dat de eigenaar continue bezig is met het opwaarderen van de villa. Verder was het huis schoon en was de beheerder erg behulpzaam.

Onze twee kinderen van 7 en 11 jaar oud hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad. Zelf hebben wij lekker veel geluierd en gelezen op het aangename voor- en achterterras. Het aanwezige draadloze internet is van uitstekende kwaliteit.

Uiteraard hebben wij ook regelmatig de nabijgelegen stranden: Jan Thiel, Caracasbaai en Santa Barbara bezocht. Bij terugkomst was het erg lekker om nog even onder de buitendouche te gaan en daarna het zwembad in te duiken.

Als je geen zin hebt om te barbecueën of te koken dan zijn de nabijgelegen restaurants Zanzibar en de Marina De Kleine Wereld zeker een aanrader.

Wij komen zeker terug naar Villa Carpe Diem!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Carpe Diem in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.