Géén boekingskosten

Meer villa info

49 Reviews over Carpe Diem

• 9Ivette05-05-2019

Super gaaf huis

Mooi groot huis, lijkt alsof alles buiten is. Gave buiten eetruimte, mooi zwembad en goed onderhouden. Keuken is ook erg netjes en genoeg spullen . Airco heb je wel nodig en werkt prima . Super aardige eigenaren en contact verloopt soepel . Ook de beheerder daar helpt goed bij vragen. We hebben een top vakantie gehad !

• 9Marlene Gilmoor18-11-2018

Geweldig!

Wij waren met onze kinderen en kleinkinderen, in totaal met 9 man/vrouw. Het huis is ideaal voor een grote groep; we liepen elkaar niet voor de voeten, maar uiteindelijk zaten wij meestal samen voor op het terras. De kinderen in de leeftijd van 4 tm 7 jaar wilden niets liever dan de hele dag in het zwembad, het strand had behoorlijke concurrentie. Alles is aanwezig, goede apparatuur, meer dan voldoende serviesgoed, bestek, kookgerei! In geval van nood, komt de contactpersoon direct, een niet onbelangrijk punt. Het is een heel fijn huis, rustgevend, met een mooie tuin in een hele fijne buurt! Een echte aanrader!

• 9Vito13-10-2017

Gerne wieder

Wir verbrachten mit einer Gruppe von 8 Personen über 2 Wochen in der Villa Carpe Diem. Unser Aufenthalt war sehr angenehm. Von der Buchung bis zum Empfang war alles bestens organisiert. Da wir Probleme mit unserer Fluglinie hatten, mussten wir unsere Buchung immer wieder anpassen, Roger der Besitzer ist da sehr entgegenkommend gewesen. Besonders Armand, den Verwalter vor Ort, möchte ich erwähnen, wenn es ein kleines Problem gab, dann war er sofort zur Stelle und hat sich darum gekümmert. Zum Haus: Es ist groß, im Landhausstil eingerichtet und wir haben alles vorgefunden was man braucht. Besonders hervorheben möchte ich die Mückengitter in den Schlafräumen, das war wirklich nötig, denn manchmal waren die Viecher echt lästig. Zusätzliche Moskitonetze über dem Bett waren nur in 2 Schlafzimmern angebracht. Die Küche war top ausgestattet, ein Gasgrill war vorhanden. Es gibt 5 Schlafzimmer (klimatisiert) 3 Bäder eine extra Toilette, ein kleines Wohn- Arbeitszimmer, ebenfalls klimatisiert und mit Mückengittern. Den Pool haben wir oft genützt, am Liebsten Abends, der Garten ist topgepflegt, auch eine Außendusche ist vorhanden. Liegen, Auflagen und Sonnenschirme sind genügend da: Lage: Das Haus liegt ruhig in einem Wohngebiet in Vista Royal (Jahn Thiel), fußläufig (ca. 5 min) gut zu erreichen ist eine Tauchschule, eine Bushaltestelle, mehrere Lokale, die Abfahrtsstelle der Mermaid und die Caracasbaai (netter Strand, aber nicht bewirtschaftet, also keine Liegen) Zum Jahn Thiel Strand muss man schon ca. 20 min zu Fuß rechnen, wir sind meistens gefahren, weil uns zum Laufen zu heiß war. Ein Mietauto ist unbedingt erforderlich. Wir würden jederzeit wieder gerne in der Villa Carpe Diem wohnen und können sie ruhigen Gewissens weiterempfehlen.

• 8Melanie03-09-2017

Ge-wel-dig!

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Een groot en mooi huis een heerlijk zwembad. Ook de verschillende terrassen zijn lekker. En de natuur in de tuin. Prachtige vogels, hagendissen, 2 leguanen. En zelf een landkrab en 2 roofvogels gezien en dat in de tuin. Wij komen hier zeker nog een keer terug in de toekomst!

• 10Fam. Hummel22-08-2017

Paradijs op aarde

We hebben onwijs genoten van de villa. Een geweldig zwembad en mooie ruime slaapkamers, en een super aardige beheerder, Geen moment gehad dat we dachten dat we iets miste, Komen zeker een keer terug !!!!!

• 10Kim Gonzalez28-05-2017

Island retreat

Villa Carpe Diem is an excellent place to rent if you have a large group. The outdoor dining area is able to accommodate a dozen people and the overhead fans keep it nice and cool. The kitchen was well equipped and we also enjoyed using the gas grill. The pool was delightful and we appreciated the kiddie pool for the younger children. The owner was very prompt in answering all our questions and the property manager was extremely helpful. We highly recommend the villa and would stay there again.

• 9Dirk Burger22-05-2017

Een luxe oase op een perfecte locatie.

Onlangs 10 dagen mogen doorbrengen in Villa Carpe Diem. Met recht een treffende benaming van deze uiterst luxe villa. Je waant je in een oase van luxe en als dit ook nog op werkelijkheid berust, dan beleef je echt “het-pluk-de-dag-gevoel”.

De villa is gesitueerd op een bijzondere locatie, op een hoger gelegen gedeelte van de wijk, hetwelk mede door de prachtig ingerichte tropische tuin een hoge mate van privacy garandeert.

De bijzonder ruim opgezette villa biedt voldoende gezellige knusse hoekjes waar het heerlijk ontspannen is met een mooi uitzicht over de villawijk. Het altijd aanwezige tropische briesje geeft de nodige verkoeling tijdens een ontspannen verblijf op de porch. Het grote zwembad en de luxe zonnebedden geven deze villa een bijzonder rijke uitstraling en is de plek waar het heerlijk ontspannen is na een intense strandbeleving. Het strand is op korte afstand van de villa evenals een (bekende “blauwe”) supermarkt. Er zijn voldoende restaurants in de buurt. De volledig ingerichte keuken is van alle moderne gemakken voorzien. De slaapkamers zijn voorzien van zeer comfortabele bedden. Wij hebben intens genoten van ons verblijf in deze bijzonder mooie villa. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ayo Villa Carpe Diem!!!!

• 10Katja de Vries19-01-2017

Een luxe verblijf in een rustige chieque buurt

De villa ligt in een chique, rustige buurt en is prachtig ingericht, caribische hacienda stijl met een moderne touch. Veel privacy, je kan bij de pool gemakkelijk topless zonnebaden, zonder dat iemand je ziet. De tuin is zeer mooi, het zwembad is kindvriendelijk, met een peuter gedeelte. Binnen altijd koel, zelfs zonder airco. Een auto huren is wel aan te raden om naar de winkels of naar het strand te gaan. De stranden aan deze kant zijn schoon, zoals de Santa Barbara Beach. Jan Thiel Beach is in principe ook te voet bereikbaar, maar in de hitte met kleine kids zou ik het toch zeker afraden. De Aloe Vera Plantage en de Struisvogel Boerderij zijn ook dicht in de buurt en zeker een bezoekje waard.

• 9Erik14-01-2017

Perfect place to stay.

Carpe Diem is located in Jan Thiel. So not far from the beach. The house Ideal if you come with the family or a group of friend. We specially liked the different places were you can sit outside together or separate from the group your traveling with. Please don't forget to rent a car. You will need it. The owners of the villa can help you with it. Also the service for arriving and leaving or if there might be a problem during the stay is great and fast. Overall the place is great to stay. If I have to say something not good, the only thing you have to watch is your fridge. Curacao is hot and if you are putting the fridge really full it is difficult to get it really cold. Anyway we would go there again......

• 8Tom Wolfs24-10-2016

Fantastisch verblijf in zeer comfortabele villa

Riant toegeruste en stijlvol ingerichte villa waar wij met 7 personen met veel genoegen hebben verbleven. Veel zitmogelijkheden met ligstoelen bij het zwembad, voorporche met uitzicht, achterporche met grote eettafel en bankstel waardoor zowel de mogelijkheid bestaat om een 'eigen plek' te creëren maar ook om gezamenlijk te kunnen genieten. Keuken van alle gemakken voorzien en grote gas-BBQ op de achterporche. Prima airconditioned slaapkamers met plafondfans, ruime douchegelegenheid.
    Zwembad en buitendouche bieden heerlijke verkoeling.

Rustige nette buurt, goede uitvalbasis om eiland te verkennen. Mooi hardloop/ wandel parcours langs Caracasbaai.

Prettige en snelle communicatie via de mail. Terugstorting borg binnen 2 dagen. Voor ons een plek om terug te komen!

Villa Carpe Diem info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)