Appartement Caribbean Flower Apartments

Appartement Caribbean Flower Apartments
9,1

27 tips over Appartement Caribbean Flower Apartments

Ingrid Schaap, 25-10-2016

Tip van Ingie. Ook wij zijn goed te spreken over Car Rental -PRINS - van (+599-9)888-6895 / 525-6895.

Mama79, 7-5-2015
Wij hadden onze auto bij Prins Car Rental gehuurd en dat gaan we de volgende keer weer doen. Prima service, nette afhandeling en je wordt van het vliegveld gehaald en weer gebracht!
Sylvia de Vries, 5-5-2015
Voor heerlijk eten en relaxen op het strand moet je naar Karakter op Coral Estate in St.Willibrordus.

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Flower Apartments voor je op een rij gezet:

Rianne Brons, 25-2-2015
auto huren! met een auto kun je alle mooiste plekjes van dit prachtige eiland bezoeken.
Carla Beuvink , 14-1-2015
Zeker een auto huren, laat dat maar aan hun over, tot in de puntjes geregeld. En fijn dat op de hoek een grote supermarkt zit.
Tom, 2-11-2014
Verpak alle boodschappen in afsluitbare plastic zakken. Laat niets op het aanrecht liggen. Als je internet belangrijk vind, dan is dit niet de plek om te zijn, tenzij ze aanpassingen hebben toegepast na 1 november.

Dina en Peter, 26-10-2014
Het wordt gerund door Richard en Esther, dit is een uitermate vriendelijk, gemoedelijk, spontaan en lief setje! Op de schoonmaak is niets aan te merken. 1x p.w. wordt je verblijf helemaal uitgebaggerd, gepoetst, bedden verschoond. Handdoeken e.d. kun je vaak wisselen als je wilt.
Dina en Peter, 26-10-2014

De uitbaters zijn hardwerkende, zeer vriendelijke topmensen!!!

Regelmatig wordt er verschoond en schoongemaakt.

Ook is er op relatief korte afstand een prachtig strand, voor de luie dagen.

Moet wel bekennen dat het voor ons al de 3e x is, er volgen zeker meer!!!

Sherly Jongebloed, 26-10-2014

1. De blauwe kamer (Capt. Goodlife @ Santa Cruz). Geweldige ervaring en nog nooit zoiets moois gezien!!! Een grot in zee met de mooiste kleuren door de weerkaatsing van de zon in de zee.

2. Netto Bar in Willemstad. Wat een super gezellige kroeg is dat!!!!! Specialiteit: groene (zelfgemaakte) rum.

Lian en Jerryl, 3-9-2014
Als je in Curacao op vakantie bent zou ik zeker een auto huren! Deze kan veilig in de afgesloten parkeerplaats geparkeerd worden. (Richard en Esther weten goedkoop en betrouwbare plekjes om je auto te huren!)