Appartement Caribbean Flower Apartments

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
Appartement Caribbean Flower Apartments
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Flower Apartments voor je op een rij gezet:

155 reviews over Appartement Caribbean Flower Apartments in het Nederlands

Tropische ervaring

Patricia Peters,
13-11-2018

Caribien Flower apartments is een perfecte uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Met gastvrije eigenaren die bereid zijn je met al je vragen te helpen en met een prachtige tropische tuin waardoor je veel privecy hebt in je gezellige appartement. Heerlijk schoon zwembad en door de prachtig onderhouden tuin met vele palmen en planten zijn er vele vrolijke vogels die je ontbijt opleuken. Kortom maximaal genieten in tropische sferen. Een auto huren en je kan alle heerlijke baaitjes gaan genieten. Ik ben verliefd en ga zeker nog een keer terug!!

Gewoon thuis komen

Connie Erisman,
      18-2-2018

Voor de 7de keer bij Richard en Esther. Het is gewoon thuis komen.

Heerlijk appartement kleinschalig en super gezellig.

Goed ingericht, niet duur.

Andere appartementen daar wordt je achteraf verrast door extra kosten hier weet je wat je kwijt bent.

Electriciteit? Hou ongeveer rekening met €10 p.p p.w. daar kom je een heel eind mee.

Ries en Es tot heel gauw wij komen zeker terug.

Geweldig verzorgd en gastvrij verblijf!

Erwin,
      2-2-2018

Wat heb ik een heerlijke tijd gehad hier. Ruime en schone appartementen. De keuken was, naar mijn idee, zelfs heel goed uitgerust. Bij voorbeeld met 2 koffiezetapparaten. Kom je voor je rust dan zit je hier helemaal goed en in een straal van 10 minuten rijden ben je op de belangrijkste plekken van het eiland. De ontvangst was goed en geen verzoek teveel. Tot in de kleinste details werd er meegedacht om je verblijf daar aangenaam te maken zoals bv de kerstdecoratie op de tafel bij het appartement. Het zwembad mag er ook zijn. Het wordt goed schoon gehouden en is goed van temperatuur. Heerlijk om 's morgens in wakker te worden en om 's middags in af te koelen. En dat alles in een mooie, tropisch aangelegde, tuin waardoor je je daar ook echt in de tropen voelt.

Kortom een hele grote aanrader!!

Ron, Anneke en Richard bedankt voor de goede zorgen :)

Geweldig!

Cor en Ramona,
      22-1-2018

Een heerlijke vakantie gehad. Fantastische ligging, je zit zo bij de stranden, Punda is heel dichtbij en de supermarkt op loopafstand is echt ideaal. Richard bedankt voor je aandacht, support, tips enz Het was super !!!!! We komen zeker nog eens terug!!!!

Fantastisch lekker park.

Jan en Phaedra,
      23-12-2017

Zeer mooi en goed onderhouden park. Zodra je binnen loopt lijkt het wel een klein paradijsje.. zelfs poolboy Ron komt de koffie in het zwembad brengen!

Een groene oase in een centraal gelegen buurt

Marianne,
      20-9-2017

De ligging, het groen, het heerlijke zwembad, de eigenaren Esther en Richard die niets teveel is. Voor het eerst in Curacao maar door alle positieve punten bij elkaar voelt het nu al als thuiskomen.

De appartementen/ studio's hebben perfecte ligging zodat je voldoende privacy hebt. Auto staat achter afgesloten hek.

Door de ligging ben je binnen korte tijd op alle mooie plekjes van het eiland.

Ook belangrijk, de supermarkt om de hoek! Daar ook een pinautomaat.

Heerlijk genoten!

Maaike van den Broek,
      26-8-2017

Tijdens onze twee weken durende vakantie verbleven bij Caribbean Flower Appartments. Samen met mijn twee dochters genoten van de prachtige tuin, het zeer ruime en schone appartement en ook de ligging was ideaal! Richard en Esther stonden altijd klaar en er werd prima schoongemaakt. Kortom, zeker aan te raden, wij gaan zeker nog eens terug :-)

Geweldige vakantie met super appartement!

Lotte,
      23-6-2017

Wij hebben voor 14 dagen dit appartement gehuurd en een super vakantie gehad! Alles wat we nodig hadden was aanwezig en het was een groot en net appartement. We hebben fijn gebruik kunnen maken van de barbeque's en 's avonds vaak gekookt in het appartement. Via de verhuurders, Richard en Esther, hebben wij ook een auto gehuurd. Dit was voor ons heel fijn. We zijn leuk ontvangen door Richard en Esther en kregen alle hulp waar nodig. Het waren twee super weken mede dankzij de fijne hulp en het mooie appartement!

Fantastische plek ...klein maar heel fijn.

Ans Schuitema,
      6-6-2017

Kleinschalig park, maar dat vinden wij heerlijk, lekker rustig , mooie planten en bloemen en een heerlijk zwembad voor je huis.

Inrichting is wat sober , maar de bedden zijn prima.

Wij zijn al vaker geweest en als we weer gaan , gaan we zeker terug naar Carribian flower.

Esther en Ricard zijn ook erg gastvrij .

Super!!

Anke,
      14-5-2017

Echt een top vakantie gehad!

wij hadden de studio was prima alles simpel ingericht maja wij waren er ook alleen om te slapen dus niks mis mee.

Esther konden we altijd een appje sturen als we een vraag hadden en hielp ons dan ook goed super fijn en vriendelijk!

Let op wel met boeken dat je de energierekening zelf moet betalen na je vakantie! Als je een beetje oplet valt de rekening wel mee.

Enige nadeel vonden wij dat het in de 11 dagen dat wij er waren maar 1x gepoetst werd dit is echt te weinig.

supermarkt op 5 minuten lopen, heel handig

Wij hadden een huurauto, die heb je op het eiland ook wel echt nodig anders kom je nergens!

De huurauto kun je hier veilig achter het hek plaatsen.

Al met al hebben wij het echt super goed gehad!

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Flower Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Flower Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.