Appartement Caribbean Flower Apartments

164 reviews over Appartement Caribbean Flower Apartments

• 2019
    10Sarina Smeets14-10-2019

Dit wil je! :)

Gezien de prijs hadden we geen hoge verwachtingen. Maar ik denk niet dat er een prettiger verblijf te vinden is op Curaçao dan dit. We hebben 1,5 week genoten van een heerlijk schoon huisje met alles erop en eraan, en de mooie rustige tuin met prachtige planten en fluitende vogeltjes. Het was heerlijk! We hebben ook gebruik gemaakt van de autohuur wat ook echt aan te bevelen is. Geen formulieren met kleine lettertjes, heel transparant. Richard en Esther denken graag mee over wat voor moois er op het eiland te zien is en wat er te doen is. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Arno Holstvoogd15-04-2019

Prachtig complex in een heerlijke sfeer,top locati

Super mooi en gezellig appartement complex op een goede locatie. Alles was super netjes ,kleinschalig en daardoor een warm bad als je hier aankomt. Top gastheer die voor je klaar staat als je m nodig hebt en je kan vertellen waar je de mooie plekjes van het eiland kan vinden. Kortom een geweldige plek voor een geweldige vakantie!!!.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Lia Laarakkers13-04-2019

Wederom een heerlijke Vakantie gehad. Richard is een perfecte gastheer! Studio was prima!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Wim K.18-03-2019

Uit en toch thuis, zo voelt het!

Voor ons was het familiebezoek, gecombineerd met vakantie. Voor de eerste keer Curacao, maar geen minuut spijt achteraf. Wat hebben we genoten daar!!

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Cor en Ramona08-02-2019

Geweldig

Wat hebben wij weer ontzettend genoten van ons verblijf bij Richard en Esther! Dit was de tweede keer en wij kunnen het iedereen aanraden om hier heen te gaan als je een appartement zoekt. De geweldige tuin met prachtige planten en fluitende vogeltjes. Richard, die iedere dag even komt, om dingen te regelen, een praatje te maken , om advies en de tuin te onderhouden. Het zwembad die onmisbaar is ondanks op korte afstanden van de stranden. Ook geweldig en niet te vergeten de supermarkt om de hoek. Wij konden de auto niet onze hele vakantieperiode huren,maar hij heeft een auto geregeld bij firma Prins, ook echt een aanrader. Betrouwbaar en correct. Al met al gaan wij alleen nog maar naar Esther en Richard als wij op het eiland willen verblijven. Richard tot de volgende ronde!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Maikel Smeenge17-12-2018

Fantastische accomodatie!!

Heerlijke vakantie van 13 dagen gehad in Carribean Flower Apartments. We hadden het grote appartement tot onze beschikking. Dit appartement is enorm ruim, voorzien van alle gemakken en brandschoon. De ligging is perfect in een goede buurt. Voorzieningen als garage, zwembad, patio, mooie tuin waren allemaal aanwezig. Via Richard en Esther hebben we tevens een auto gehuurd. Kia Picanto automaat, erg prettige auto zonder enkel probleem de hele vakantie in rond gereden. Richard en Esther zijn beide erg vriendelijk en komen graag een praatje maken.

Als we dan nog twee tips mogen geven: - Auto met volle tank verhuren en inleveren in plaats van een halve tank. - Zwembad had wat schoner gemogen, water was wat donker.

Desnondanks een dikke 8, ik zou iedereen aanraden om hier te verblijven tijdens een vakantie Curacao

Gr. Maikel en Soraya

Gereisd met partner in november 2018

• 8Patricia Peters13-11-2018

Tropische ervaring

Caribien Flower apartments is een perfecte uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Met gastvrije eigenaren die bereid zijn je met al je vragen te helpen en met een prachtige tropische tuin waardoor je veel privecy hebt in je gezellige appartement. Heerlijk schoon zwembad en door de prachtig onderhouden tuin met vele palmen en planten zijn er vele vrolijke vogels die je ontbijt opleuken. Kortom maximaal genieten in tropische sferen. Een auto huren en je kan alle heerlijke baaitjes gaan genieten. Ik ben verliefd en ga zeker nog een keer terug!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Connie Erisman18-02-2018

Gewoon thuis komen

Voor de 7de keer bij Richard en Esther. Het is gewoon thuis komen. Heerlijk appartement kleinschalig en super gezellig. Goed ingericht, niet duur. Andere appartementen daar wordt je achteraf verrast door extra kosten hier weet je wat je kwijt bent. Electriciteit? Hou ongeveer rekening met €10 p.p p.w. daar kom je een heel eind mee. Ries en Es tot heel gauw wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 9Erwin02-02-2018

Geweldig verzorgd en gastvrij verblijf!

Wat heb ik een heerlijke tijd gehad hier. Ruime en schone appartementen. De keuken was, naar mijn idee, zelfs heel goed uitgerust. Bij voorbeeld met 2 koffiezetapparaten. Kom je voor je rust dan zit je hier helemaal goed en in een straal van 10 minuten rijden ben je op de belangrijkste plekken van het eiland. De ontvangst was goed en geen verzoek teveel. Tot in de kleinste details werd er meegedacht om je verblijf daar aangenaam te maken zoals bv de kerstdecoratie op de tafel bij het appartement. Het zwembad mag er ook zijn. Het wordt goed schoon gehouden en is goed van temperatuur. Heerlijk om 's morgens in wakker te worden en om 's middags in af te koelen. En dat alles in een mooie, tropisch aangelegde, tuin waardoor je je daar ook echt in de tropen voelt. Kortom een hele grote aanrader!! Ron, Anneke en Richard bedankt voor de goede zorgen :)

Alleen gereisd in december 2017

• 9Cor en Ramona22-01-2018

Geweldig!

Een heerlijke vakantie gehad. Fantastische ligging, je zit zo bij de stranden, Punda is heel dichtbij en de supermarkt op loopafstand is echt ideaal. Richard bedankt voor je aandacht, support, tips enz Het was super !!!!! We komen zeker nog eens terug!!!!

Gereisd met partner in januari 2018

27 tips over Appartement Caribbean Flower Apartments

• Ronald, 06-04-2014 Rapporteren

Restaurant Mangoo's Restaurant Rozendaels Grandcafe de Heeren

Bezoek aan Sheta Boca en natuurlijk de mooie baaien bij Porto Marie en Cas Abou

• Ernst & Marjon, 15-12-2013 Rapporteren

Auto gehuurd via Hertz op het vliegveld. Gewoon goed en goed geprijsd. Benzinestation op 5 minuten rijden. Grote supermarkt ligt enkele honderden meters verderop. Er zijn vele leuke stranden, maar wil je ff snel naar een leuk/rustig strand met voorzieningen: Pirate Bay Beach (kost een paar NA FL). In de buurt is er ook restaurant Tempo Doeloe: indonesisch eten: is goed.

• Hans en Connie Erisman, 01-04-2014 Rapporteren

Mocht je naar Klein Curacao willen dan adviseren wij je met de Mermaid te gaan. Vraag Esther hiernaar zij helpt je graag.

1 vraag over Appartement Caribbean Flower Apartments

• barbara31, 22-12-2015 Rapporteren

taxi/transfer

Weet iemand wat de kosten bedragen voor de transfer vanaf het vliegveld naar het appartement?

Appartement Caribbean Flower Apartments info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)