Hotel Boutique Hotel 't Klooster

Hotel Boutique Hotel 't Klooster
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel 't Klooster voor je op een rij gezet:

149 reviews over Hotel Boutique Hotel 't Klooster in het Nederlands

Erg voor herhaling

C.Teeuwen
30-6-2018

Leuk hotel met 22 kamers. Heel aardige leiding , schoon, niets op aan te merken

Prachtig hotel unieke uitstraling fijne ligging

Nicolette
        28-6-2018

Prachtig hotel, kamers rond patio. Prima bedden fijn airco op de kamer. Douche met warm water. Heerlijk ontbijt, dagelijks hetzelfde aanbod. Per dag bij te boeken terplaatse.

Goede ligging tov wijk punda.

Voldoende parkeerplaatsen nabij hotel voor huurauto.

Klein zwembad maar meer hadden wij niet nodig om af te koelen.

Dagelijkse schoonmaak prima.

Badlakens gratis te leen.

Achter hotel is een cultureel centrum hier hoor je muziek van. Wij vonden dat geen probleem, zelfs gezellig.

In 1 woord fantastisch

Melissa
        27-6-2018

Wat een fantastisch hotel. Alle reviews die ik heb gekozen zijn waar. Wat een enorme gastvrijheid is hier. Echt een top locatie om je vakantie te vieren. Op prima afstand van het centrum (zo'n 10 minuten lopen) klein strandje zeer dichtbij. Leuke eettentjes tevens zeer dichtbij. Zwembad is iets aan de kleine kant maar aan de andere kant past het bij het knusse gevoel wat je krijgt als je hier verblijft. O en de buitendoche 😍😍😍 ... totaal geen gebruik gemaakt van de binnen douche.

ABC Travel

Zeker voor nog een keer.

Dirk Slob
        12-5-2018

ik ben er nu voor de 2 de maal geweest en vind het nog steeds een leuke accommodatie aan de rand van het centrum, je kunt alles lopend af. Medewerkers zijn vriendelijk behulpzaam verzorging is goed, kamers zien er verzorgd uit.

Het restaurant Blessing verbonden aan het hotel is een aanrader.

Volgende keer weer

Saskia
        7-5-2018

We konden het moeilijk vinden. Ondanks dat het een geel pand is :-). Verder is deze plek echt heerlijk. We hadden een kamer in de hoek en het was echt allemaal prima! Met patio. Om je handdoeken te luchten en badkleding te drogen. Super plek. Goeie airco. Baddoeken. De receptie is super vriendelijk. De handdoeken op de kamer zelf werden spaarzaam vervangen. Auto kan voor de deur. Lokatie is ook prima. Je loopt of rijdt zo naar de stad. Alle stranden met de auto super makkelijk te bereiken. Wij zouden hier weer verblijven. Heel vriendelijk en gemoedelijk allemaal.

Merel
        16-4-2018

Super sfeervol hotel. Klein en gezellig! De kamers zijn goed ingericht met alles wat je nodig hebt. Buiten kan je lekker in de binnentuin zitten en afkoelen in het zwembad. Het ontbijt is een echte aanrader, erg vers en lekker!

Welkom

Paul van der Plas
        5-4-2018

Prima rustige omgeving. Een heerlijke binnenplaats/tuin om ontspannen te zitten. Zeer behulpzame medewerkers. Het ontbijt is een belevenis vanwege de dame die dit neerzet.

Heerlijk hotel met huiselijke sfeer!

Kim
        3-4-2018

Het was weer heel fijn om bij 't Klooster te logeren. Het voelt uit thuis komen.

Fijne sfeer, goede kamers met goede bedden. Ligging perfect: vlakbij het gezellige Pietermaai district, en sinds kort ook nabij het strandje van Beach 88. Enige nadeel is het wat kleine zwembad, maar hoort ook wel bij de grootte van het hotel.

Dikke prima!

Bijzonder!

Julienne
        13-3-2018

Geweldige locatie! Genoten van rust, relaxte sfeer, mooie gekleurde tegeltjes, zwembadje voor de deur, buitendouche en vriendelijke service.

Ontbijt was prima geregeld vooral door de vriendelijke dame die ons elke ochtend een vers gemaakt omeletje bracht en overheerlijke smoothie van mango's uit eigen tuin. Ook niet onbelangrijk....lekkere koffie!

Je loopt vanaf het hotel makkelijk naar Punda met allerlei gezellige restaurantjes en winkeltjes. Auto huren is wel noodzakelijk om ook bij de leuke strandjes te komen.

Genoten en zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch... op naar de 5e keer

Monique Waaijenborg
        11-3-2018

Voor de 4e keer zijn wij in

Hotel t Klooster geweest. Door de gunstige ligging, het kleinschalige en de rustgevende uitstraling is het voor ons als thuiskomen.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel 't Klooster in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel 't Klooster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boutique Hotel 't Klooster scoort een 8.64 uit 10 op basis van 149 reviews.