Hotel Boutique Hotel 't Klooster

152 reviews over Hotel Boutique Hotel 't Klooster

• 2019
    9Maryl15-12-2019

Heel prettig verblijf.

Hotel met binnentuin, waaraan alle kamers liggen. In centrum (Pietermaai) van Willemsstad. Hangmatten, ligbedden en grote planten/bomen. Heel aantrekkelijk. Personeel erg vriendelijk, m.n. nachtportier Bob. Per voet is veel te bekijken ook Otrabanda via de pontjesbrug. Met grote bus over het eiland is een beleving. Playa Lagun is gemakkelijk beikbaar met bus richting Westpunt. Authentiek strandje waar de vissers de zojuist gevangen vissen nog staan schoon te maken. Bezoek ook City Dive, vlakbij hotel voor een drankje en een hapje. Houdt er rekening mee dat op zondagavond veel gesloten is of vroeg sluit. Ga dus op tijd eten.

Gereisd met partner in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Francis31-10-2018

Geweldig

Een super hotel , vriendelijk personeel ! Ontbijt is top !! Elke dag je kamer weer helemaal goed schoon ..... en n zwembad voor je deur !

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Anne27-08-2018

Schattig hotel, zouden we weer opnieuw kiezen

Het is een schattig klein hotelletje, waar je tot je rust kan komen, er hangt een relaxte sfeer. Wij hebben dit gekozen omdat wij geen zin hadden in een druk all inclusive hotel waarbij alle bedjes ‘s ochtendsvroeg al bedekt zijn met handdoeken. Hierbij niet het geval, je kon heerlijk op het terras of ligbedje liggen bij het zwembad. Kamers zagen er tevens verzorgd uit. Het hotel ligt op een goede locatie, loopafstand van veel barretjes/restaurantjes en de haven! Restaurant wat bij het hotel zit is ook erg goed en lekker, leuke bediening. Enige minpuntje was prijs van het ontbijt waarvoor je elke dag kon kiezen, hebben wij uiteindelijk maar 1 dag gebruik van gemaakt.

Kyra Hoogland, Manager, 04-09-2018

Hi Anne,

Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van deze review, wij hebben hier heel veel aan! Ook super leuk om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad en dat u achter uw keuze staat. Hopelijk tot snel dan!

Met zonnige groet,

Kyra Hoogland Front Office Team

Gereisd met partner in juli 2018

• 8C.Teeuwen30-06-2018

Erg voor herhaling

Leuk hotel met 22 kamers. Heel aardige leiding , schoon, niets op aan te merken

Gereisd met partner in april 2018

• 9Nicolette28-06-2018

Prachtig hotel unieke uitstraling fijne ligging

Prachtig hotel, kamers rond patio. Prima bedden fijn airco op de kamer. Douche met warm water. Heerlijk ontbijt, dagelijks hetzelfde aanbod. Per dag bij te boeken terplaatse. Goede ligging tov wijk punda. Voldoende parkeerplaatsen nabij hotel voor huurauto. Klein zwembad maar meer hadden wij niet nodig om af te koelen. Dagelijkse schoonmaak prima. Badlakens gratis te leen. Achter hotel is een cultureel centrum hier hoor je muziek van. Wij vonden dat geen probleem, zelfs gezellig.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Melissa27-06-2018

In 1 woord fantastisch

Wat een fantastisch hotel. Alle reviews die ik heb gekozen zijn waar. Wat een enorme gastvrijheid is hier. Echt een top locatie om je vakantie te vieren. Op prima afstand van het centrum (zo'n 10 minuten lopen) klein strandje zeer dichtbij. Leuke eettentjes tevens zeer dichtbij. Zwembad is iets aan de kleine kant maar aan de andere kant past het bij het knusse gevoel wat je krijgt als je hier verblijft. O en de buitendoche 😍😍😍 ... totaal geen gebruik gemaakt van de binnen douche.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Dirk Slob12-05-2018

Zeker voor nog een keer.

ik ben er nu voor de 2 de maal geweest en vind het nog steeds een leuke accommodatie aan de rand van het centrum, je kunt alles lopend af. Medewerkers zijn vriendelijk behulpzaam verzorging is goed, kamers zien er verzorgd uit. Het restaurant Blessing verbonden aan het hotel is een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Saskia07-05-2018

Volgende keer weer

We konden het moeilijk vinden. Ondanks dat het een geel pand is :-). Verder is deze plek echt heerlijk. We hadden een kamer in de hoek en het was echt allemaal prima! Met patio. Om je handdoeken te luchten en badkleding te drogen. Super plek. Goeie airco. Baddoeken. De receptie is super vriendelijk. De handdoeken op de kamer zelf werden spaarzaam vervangen. Auto kan voor de deur. Lokatie is ook prima. Je loopt of rijdt zo naar de stad. Alle stranden met de auto super makkelijk te bereiken. Wij zouden hier weer verblijven. Heel vriendelijk en gemoedelijk allemaal.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Merel16-04-2018

Super sfeervol hotel. Klein en gezellig! De kamers zijn goed ingericht met alles wat je nodig hebt. Buiten kan je lekker in de binnentuin zitten en afkoelen in het zwembad. Het ontbijt is een echte aanrader, erg vers en lekker!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 8Paul van der Plas05-04-2018

Welkom

Prima rustige omgeving. Een heerlijke binnenplaats/tuin om ontspannen te zitten. Zeer behulpzame medewerkers. Het ontbijt is een belevenis vanwege de dame die dit neerzet.

Zakelijk gereisd in maart 2018

24 tips over Hotel Boutique Hotel 't Klooster

• R. Kouwen, 22-04-2014

Het is zeer verstandig om een auto te huren zo dat je het gehele eiland kunt zien. Ook hier helpt hotel 't Klooster je uitstekend bij.

• Arjen en Dennis, 20-01-2014

Auto huren! Vraag de dames van de receptie naar de beste prijzen. Budget Car Rental is vrij duur.

• Henk Lodewijk, 24-06-2013
    1. Lekker antiliaans eten? Plasa Bieu (bij het Postkantoor, door de weeks en rond het middaguur)
    2. Auto huren? Carvahome.com (lokaal bedrijf en veel goedkoper)

1 vraag over Hotel Boutique Hotel 't Klooster

• Chantal, 29-09-2014

parkeergelegenheid

Ik vroeg mij af of ik hier makkelijk een auto kan parkeren?

a.m. cools, 03-10-2014

mijn ervaring is dat ik elke dag dat ik met mijn huurwagen weg ben geweest makkelijk mijn auto kon parkeren voor het hotel. tot 20 meter voor en achter de ingang van het hotel. (de straat is een eenrichtingsstraat naar het centrum van willemstad)

Hotel Boutique Hotel 't Klooster info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats