Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel 't Klooster voor je op een rij gezet:

149 reviews over Hotel Boutique Hotel 't Klooster in het Nederlands

Geweldig

Francis,
31-10-2018

Een super hotel , vriendelijk personeel !

Ontbijt is top !! Elke dag je kamer weer helemaal goed schoon ..... en n zwembad voor je deur !

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Het is een schattig klein hotelletje, waar je tot je rust kan komen, er hangt een relaxte sfeer. Wij hebben dit gekozen omdat wij geen zin hadden in een druk all inclusive hotel waarbij alle bedjes ‘s ochtendsvroeg al bedekt zijn met handdoeken. Hierbij niet het geval, je kon heerlijk op het terras of ligbedje liggen bij het zwembad.

Kamers zagen er tevens verzorgd uit.

Het hotel ligt op een goede locatie, loopafstand van veel barretjes/restaurantjes en de haven!

Restaurant wat bij het hotel zit is ook erg goed en lekker, leuke bediening.

Enige minpuntje was prijs van het ontbijt waarvoor je elke dag kon kiezen, hebben wij uiteindelijk maar 1 dag gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in juli 2018
Kyra Hoogland, Manager, 4-9-2018

Hi Anne,

Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van deze review, wij hebben hier heel veel aan! Ook super leuk om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad en dat u achter uw keuze staat. Hopelijk tot snel dan!

Met zonnige groet,

30-6-2018

Leuk hotel met 22 kamers. Heel aardige leiding , schoon, niets op aan te merken

Gereisd met partner in april 2018

ABC Travel

Prachtig hotel unieke uitstraling fijne ligging

Nicolette,
      28-6-2018

Prachtig hotel, kamers rond patio. Prima bedden fijn airco op de kamer. Douche met warm water. Heerlijk ontbijt, dagelijks hetzelfde aanbod. Per dag bij te boeken terplaatse.

Goede ligging tov wijk punda.

Voldoende parkeerplaatsen nabij hotel voor huurauto.

Klein zwembad maar meer hadden wij niet nodig om af te koelen.

Dagelijkse schoonmaak prima.

Badlakens gratis te leen.

Achter hotel is een cultureel centrum hier hoor je muziek van. Wij vonden dat geen probleem, zelfs gezellig.

Gereisd met vrienden in juni 2018

In 1 woord fantastisch

Melissa,
      27-6-2018

Wat een fantastisch hotel. Alle reviews die ik heb gekozen zijn waar. Wat een enorme gastvrijheid is hier. Echt een top locatie om je vakantie te vieren. Op prima afstand van het centrum (zo'n 10 minuten lopen) klein strandje zeer dichtbij. Leuke eettentjes tevens zeer dichtbij. Zwembad is iets aan de kleine kant maar aan de andere kant past het bij het knusse gevoel wat je krijgt als je hier verblijft. O en de buitendoche 😍😍😍 ... totaal geen gebruik gemaakt van de binnen douche.

Gereisd met partner in juni 2018

Zeker voor nog een keer.

Dirk Slob,
      12-5-2018

ik ben er nu voor de 2 de maal geweest en vind het nog steeds een leuke accommodatie aan de rand van het centrum, je kunt alles lopend af. Medewerkers zijn vriendelijk behulpzaam verzorging is goed, kamers zien er verzorgd uit.

Het restaurant Blessing verbonden aan het hotel is een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Volgende keer weer

Saskia,
      7-5-2018

We konden het moeilijk vinden. Ondanks dat het een geel pand is :-). Verder is deze plek echt heerlijk. We hadden een kamer in de hoek en het was echt allemaal prima! Met patio. Om je handdoeken te luchten en badkleding te drogen. Super plek. Goeie airco. Baddoeken. De receptie is super vriendelijk. De handdoeken op de kamer zelf werden spaarzaam vervangen. Auto kan voor de deur. Lokatie is ook prima. Je loopt of rijdt zo naar de stad. Alle stranden met de auto super makkelijk te bereiken. Wij zouden hier weer verblijven. Heel vriendelijk en gemoedelijk allemaal.

Gereisd met partner in september 2017

Merel,
      16-4-2018

Super sfeervol hotel. Klein en gezellig! De kamers zijn goed ingericht met alles wat je nodig hebt. Buiten kan je lekker in de binnentuin zitten en afkoelen in het zwembad. Het ontbijt is een echte aanrader, erg vers en lekker!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Welkom

Paul van der Plas,
      5-4-2018

Prima rustige omgeving. Een heerlijke binnenplaats/tuin om ontspannen te zitten. Zeer behulpzame medewerkers. Het ontbijt is een belevenis vanwege de dame die dit neerzet.

Gereisd zakelijk in maart 2018

Heerlijk hotel met huiselijke sfeer!

Kim,
      3-4-2018

Het was weer heel fijn om bij 't Klooster te logeren. Het voelt uit thuis komen.

Fijne sfeer, goede kamers met goede bedden. Ligging perfect: vlakbij het gezellige Pietermaai district, en sinds kort ook nabij het strandje van Beach 88. Enige nadeel is het wat kleine zwembad, maar hoort ook wel bij de grootte van het hotel.

Dikke prima!

Gereisd zakelijk in maart 2018

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel 't Klooster in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel 't Klooster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.