Appartement Bon Bini Seaside Resort

Appartement
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°27°
Appartement Bon Bini Seaside Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bon Bini Seaside Resort voor je op een rij gezet:

272 reviews over Appartement Bon Bini Seaside Resort in het Nederlands

Fantastisch park

Trudy
26-9-2018

Heerlijk kleinschalig park, gunstige ligging, vriendelijk personeel, altijd bereid om je te helpen en je een heerlijke tijd te bezorgen. Geeft je een veilig gevoel ook als je alleen bent. Vlakbij de Mambo beach boulevard waar alles te vinden is maar waar je geen enkel geluidsoverlast van hebt. Kortom een aanrader.

Hopi bon!

Sabrina
12-6-2018

Wij gaan met een groepje meiden elk jaar naar Curacao en Bon Bini is onze absolute favoriet als het op accomodaties aankomt. Soms zitten ze helaas al vol geboekt (heel begrijpelijk!!!) en zijn we wel eens ergens anders geweest maar Bon Bini is altijd thuis komen. Dit jaar zijn we weer geweest. Van het altijd vrolijke en lieve personeel die 's ochtends " Bon dia dushi's" roept, de mooie bungalows tot de lieve " waakhond" alles is hier heerlijk. De locatie is top, 's avonds dansen met de voetjes in het zand en dan de weg overrollen naar huis. Een auto is een absolute must op het eiland maar ook die is via de receptie goed te regelen! We hebben gezien dat het zwembad is gerenoveerd dus we komen zeker volgend jaar even kijken!

Ayo, te después!

Geweldig!

Angelique
23-5-2018

Super fijn verblijf gehad met zijn tweetjes. Huisje is ruim en schoon. Mambo beach op loopafstand. Aanrader daar is strandtentje Chill.

Zwembad op het park is niet groot maar voor ons prima. Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn dat er een barretje komt bij het zwembad om wat te drinken te halen. Aan de andere kant ben je ook zó weer bij je huisje.

Medewerkers van het park zijn super vriendelijk. Ook 24 uur per dag bewaking. Huurauto geregeld via de receptie. Goedkoop en ze leveren hem bij je deur af.

Een auto op Curaçao is zeker een must anders kom je nergens.

Verder over het park weinig te zeggen. Alles was top, ook geen geluidsoverlast van mambo. Geboekt en gevlogen via touroperator. Ook hier geen aanmerkingen, was een heerlijke vakantie!

Ria en Ellen
21-4-2018

Wij waren een weekje bij Bon Bini en hebben echt een fantastische vakantie gehad! Het huisje is echt van alle gemakken voorzien,was heel schoon en ligt in een prachtige rustige tropische tuin. Alle mensen die er werken zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De service was uitstekend! Van boodschappenpakket bij aankomst tot de maaltijdservice 's avonds. Super geregeld!!

Mambobeach ligt aan de overkant van de straat, max.5 minuten lopen. En heeft prachtige stranden en leuke eetgelegenheden.

De bushalte is naast het resort en met de bus ben je in 10 minuten in Willemstad.

Wij komen beslist nog een keer terug!!

Fantastisch, wij komen zeker terug

René
21-4-2018

Goede ligging, loopafstand naar Mambo beach... Receptie zeer behulpzaam en als de bus van de boodschappen al weg of vol was, bracht de eigenaar je naar de supermarkt. Hebben hier 2 weken gezeten en het was top!!

Het paradijs van Nederland

Fam de vreede
28-3-2018

Wij zijn hier met 2 kleine kinderen en ouders 2 weken geweest. In een 6 persoons bungalow. Binnen en buiten is ruimte voldoende en schoon. Alleen staan er 4 bedden op 1 slaapkamer (wel gezellig). Wij hadden een huisje aan de voorzijde en wij vonden dit juist zeer levendig en was er iets te zien op je balkon. Het personeel is super vriendelijk en je kan en mag eigen mango’s en kokosnoten en kweeperen uit de bomen plukken en op eten. Je kan eten bestellen bij de receptie en ook een huurauto. Wordt voor je deur afgeleverd (is een extra service van het resort) en veel goedkoper dan elders. Het enige verbeterpunt is dat ze om de dag schoonmaken en als je dag op zondag is dan zelfs na 3 dagen. Wij hebben rechtstreeks geboekt wat ook nog goedkoper is dan via een reisbureau. Echt een top locatie, op loopafstand de drukte en het strand en in de avond de rust van het resort. Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldig Resort en prachtig huisje.

Hans en Thea Mastenbroek
25-2-2018

Wat we wel goed vonden is de ligging, de sfeer, het huisje alles er op en er aan.

Leuke mesen die daar werken, vriendelijk en behulpzaam.

Ook de interieur verzorgsters waren gezellig en goed.

Dagelijks een busje om je boodschappen te kunnen halen bij Vreugdehil.

Wij hebben een topvakantie gehad in dit resort.

Alleen dit jaar waren er veel muggen en hadden we elke dag wel een twee flinke buien regen.

Maar Curaçao is Curaçao niet als na de regen de zon weer helemaal te voorschijn komt en ook weer direct heet is.

Mélisant Kleinmoedig, Directeur, 7-3-2018

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een leuke review te schrijven en ons een mooi cijfer heeft gegeven.

Bedankt voor de mooie complimenten over het resort en ons personeel. Wij streven ernaar dat al onze gasten een leuke en relaxte verblijf hebben hier op ons resort. Het regent nooit in de periode van januari/ februari op Curaçao. Zoals u zegt na regen komt zonneschijn, heel veel zonneschijn.

Wij hopen jullie weer te mogen verwelkomen bij Bon Bini Seaside Resort.

Heerlijke kerst en oud/nieuw in de zon

Remco Frehe
3-2-2018

Alles was/is goed daar, maar een huurauto is een must.

Mélisant Kleinmoedig, Directeur, 7-3-2018
Hartelijk dank dat uw ons een mooi cijfer heeft gegeven. Als u het eiland wilt verkennen is een auto zeker handig. Wij hopen jullie graag weer te mogen verwelkomen bij Bon Bini Seaside Resort.

Prima verblijf tegen uitstekende prijzen.

Y. Koolwijk
17-12-2017

Bon Bini Seaside resort is een prima plek centraal op het eiland en dichtbij het strand. Het is een compact resort en dat maakt dat er geen massa toerisme is. Het is een rustig park met weinig gemotoriseerd verkeer waardoor kleine kinderen veilig buiten kunnen lopen/spelen. Het park kent een receptie waarbij allerlei faciliteiten te regelen zijn zoals het bestellen van eten /excursies/late uit check etc. Daarnaast wordt het park 24x7 beveiligd en is er een klein zwembad met uitzicht naar zee en zonsondergang . De accomodaties zijn goed en komen overeen met prijs /kwaliteit. Richting de hedendaagse standaard zouden ze wat luxer kunnen maar dat zal dan ook effect hebben op de prijs. Personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Mooi van het verblijf hier is dat je gratis toegang hebt tot het mambo/seaquarium strand. Wij hadden een mooi uitzicht op een groene binnentuin en dichtbij de receptie. Als je geen auto hebt dan vertrekt er dagelijks een bus vanaf de receptie naar de supermarkt.

Mélisant Kleinmoedig, Directeur, 11-1-2018

Wij vinden het mooi hoe u ons park omschrijft, dank hiervoor. Wij hebben de bungalows en het park in vele opzichten verbeterd. Bedankt voor de mooie complimenten over het resort en ons personeel. Wij streven ernaar dat al onze gasten een leuke en relaxte verblijf hebben hier op ons resort.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen bij Bon Bini Seaside Resort.

ligging dichtbij mambo beach, alle medewerkers van receptie, beveiliging en schoonmaak super gastvrij en vriendelijk, komen zeker terug!

Mélisant Kleinmoedig, Directeur, 11-1-2018

Hartelijk dank dat jullie de tijd hebben genomen om een review te schrijven en ons een mooi cijfer hebben gegeven. Bedankt voor de complimenten over ons resort en personeel. Wij streven ernaar dat al onze gasten een fijn en zorgeloos verblijf hebben hier bij Bon Bini Seaside Resort.

Wij kijken er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen op ons resort.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bon Bini Seaside Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bon Bini Seaside Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.