Appartement
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bon Bini Seaside Resort voor je op een rij gezet:

274 reviews over Appartement Bon Bini Seaside Resort in het Nederlands

Fantastisch maar niet meer

Marian en Koos,
12-2-2019

Dat je echt heel de dag in de muziek zit. Ze zijn aan het bouwen , al twee jaar vlak achter mijn huisje. Dus heel de dag getimmer en heel de dag reggeatonmuziek. Savonds hoor je alleen de bassen van de party op het strand. Dat valt op zich wel mee. Voor de rest is alles echt prima in orde, ik kom er al twee jaar maar het wordt geen derde keer omdat ik meer rust wil en fluitende vogeltjes ipv muziek

Gereisd met vrienden in februari 2019

Een vakantie om nog jaren plezier van te beleven!

Lisa Willemse,
8-11-2018

Je wordt super vriendelijk ontvangen ze leggen je alles duidelijk uit! Ziet er hartstikke netjes, verzorgd uit het zijn daarnaast ook nog eens ruime appartementen. Een dingetje vergeet niet je pas in de airco houder te laten zitten want dat was schijnbaar niet de bedoeling wel lekker koel overigens haha ze hadden gezegd dat er misschien extra kosten bij zouden kunnen komen maar uiteindelijk niks over gehoord! Mocht ik nog eens terug naar Curaçao gaan verblijf ik hier zeker weer.

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch park

Trudy,
26-9-2018

Heerlijk kleinschalig park, gunstige ligging, vriendelijk personeel, altijd bereid om je te helpen en je een heerlijke tijd te bezorgen. Geeft je een veilig gevoel ook als je alleen bent. Vlakbij de Mambo beach boulevard waar alles te vinden is maar waar je geen enkel geluidsoverlast van hebt. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Hopi bon!

Sabrina,
12-6-2018

Wij gaan met een groepje meiden elk jaar naar Curacao en Bon Bini is onze absolute favoriet als het op accomodaties aankomt. Soms zitten ze helaas al vol geboekt (heel begrijpelijk!!!) en zijn we wel eens ergens anders geweest maar Bon Bini is altijd thuis komen. Dit jaar zijn we weer geweest. Van het altijd vrolijke en lieve personeel die 's ochtends " Bon dia dushi's" roept, de mooie bungalows tot de lieve " waakhond" alles is hier heerlijk. De locatie is top, 's avonds dansen met de voetjes in het zand en dan de weg overrollen naar huis. Een auto is een absolute must op het eiland maar ook die is via de receptie goed te regelen! We hebben gezien dat het zwembad is gerenoveerd dus we komen zeker volgend jaar even kijken!

Ayo, te después!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Geweldig!

Angelique,
23-5-2018

Super fijn verblijf gehad met zijn tweetjes. Huisje is ruim en schoon. Mambo beach op loopafstand. Aanrader daar is strandtentje Chill.

Zwembad op het park is niet groot maar voor ons prima. Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn dat er een barretje komt bij het zwembad om wat te drinken te halen. Aan de andere kant ben je ook zó weer bij je huisje.

Medewerkers van het park zijn super vriendelijk. Ook 24 uur per dag bewaking. Huurauto geregeld via de receptie. Goedkoop en ze leveren hem bij je deur af.

Een auto op Curaçao is zeker een must anders kom je nergens.

Verder over het park weinig te zeggen. Alles was top, ook geen geluidsoverlast van mambo. Geboekt en gevlogen via touroperator. Ook hier geen aanmerkingen, was een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in mei 2018

Ria en Ellen,
21-4-2018

Wij waren een weekje bij Bon Bini en hebben echt een fantastische vakantie gehad! Het huisje is echt van alle gemakken voorzien,was heel schoon en ligt in een prachtige rustige tropische tuin. Alle mensen die er werken zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De service was uitstekend! Van boodschappenpakket bij aankomst tot de maaltijdservice 's avonds. Super geregeld!!

Mambobeach ligt aan de overkant van de straat, max.5 minuten lopen. En heeft prachtige stranden en leuke eetgelegenheden.

De bushalte is naast het resort en met de bus ben je in 10 minuten in Willemstad.

Wij komen beslist nog een keer terug!!

Gereisd met vrienden in april 2018

Fantastisch, wij komen zeker terug

René,
21-4-2018

Goede ligging, loopafstand naar Mambo beach... Receptie zeer behulpzaam en als de bus van de boodschappen al weg of vol was, bracht de eigenaar je naar de supermarkt. Hebben hier 2 weken gezeten en het was top!!

Gereisd met partner in september 2016

Het paradijs van Nederland

Fam de vreede,
28-3-2018

Wij zijn hier met 2 kleine kinderen en ouders 2 weken geweest. In een 6 persoons bungalow. Binnen en buiten is ruimte voldoende en schoon. Alleen staan er 4 bedden op 1 slaapkamer (wel gezellig). Wij hadden een huisje aan de voorzijde en wij vonden dit juist zeer levendig en was er iets te zien op je balkon. Het personeel is super vriendelijk en je kan en mag eigen mango’s en kokosnoten en kweeperen uit de bomen plukken en op eten. Je kan eten bestellen bij de receptie en ook een huurauto. Wordt voor je deur afgeleverd (is een extra service van het resort) en veel goedkoper dan elders. Het enige verbeterpunt is dat ze om de dag schoonmaken en als je dag op zondag is dan zelfs na 3 dagen. Wij hebben rechtstreeks geboekt wat ook nog goedkoper is dan via een reisbureau. Echt een top locatie, op loopafstand de drukte en het strand en in de avond de rust van het resort. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Geweldig Resort en prachtig huisje.

Hans en Thea Mastenbroek,
25-2-2018

Wat we wel goed vonden is de ligging, de sfeer, het huisje alles er op en er aan.

Leuke mesen die daar werken, vriendelijk en behulpzaam.

Ook de interieur verzorgsters waren gezellig en goed.

Dagelijks een busje om je boodschappen te kunnen halen bij Vreugdehil.

Wij hebben een topvakantie gehad in dit resort.

Alleen dit jaar waren er veel muggen en hadden we elke dag wel een twee flinke buien regen.

Maar Curaçao is Curaçao niet als na de regen de zon weer helemaal te voorschijn komt en ook weer direct heet is.

Gereisd met partner in februari 2018
Mélisant Kleinmoedig, Directeur, 7-3-2018

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een leuke review te schrijven en ons een mooi cijfer heeft gegeven.

Bedankt voor de mooie complimenten over het resort en ons personeel. Wij streven ernaar dat al onze gasten een leuke en relaxte verblijf hebben hier op ons resort. Het regent nooit in de periode van januari/ februari op Curaçao. Zoals u zegt na regen komt zonneschijn, heel veel zonneschijn.

Wij hopen jullie weer te mogen verwelkomen bij Bon Bini Seaside Resort.

Heerlijke kerst en oud/nieuw in de zon

Remco Frehe,
3-2-2018

Alles was/is goed daar, maar een huurauto is een must.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017
Mélisant Kleinmoedig, Directeur, 7-3-2018
Hartelijk dank dat uw ons een mooi cijfer heeft gegeven. Als u het eiland wilt verkennen is een auto zeker handig. Wij hopen jullie graag weer te mogen verwelkomen bij Bon Bini Seaside Resort.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bon Bini Seaside Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bon Bini Seaside Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.