Appartement Bon Bini Seaside Resort

Tonen op kaart

284 reviews over Appartement Bon Bini Seaside Resort

• 10Van Beerendonk15-02-2020

Fantastisch!!

Wij hebben een Fantastische vakantie gehad! Het verblijf op Bon Bini Seaside was leuk, erg nette appartementen en het personeel is super vriendelijk. 24 uur per dag bewaking (altijd een fijn gevoel) Je bent binnen 5 minuten lopen bij het bekende Mambo Beach Boulevard. Zo kan je elke dag bij de receptie toegangs kaartje voor het strand krijgen zo hoef je alleen de strand bedjes maar te betalen. De keuken in je appartement is prima voorzien van apparatuur. De winkel van den Tweel (ah) is ook binnen 10 minuten te bereiken (met auto) Een auto huren zou ik wel aanraden. Je kunt op het resort een bbq huren om bij je appartement te bbqen. Een haar fonh is aanwezig. Het park en het zwembad zien er ook netjes uit. Het personeel is elke dag druk bezig om het park netjes te onderhouden( hier heb je geen geluidsoverlast van ) Handdoeken worden om de dag vervangen bedden om de 5 dagen. Standlakens ook aanwezig.

TOP!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    9Familie27-10-2019

Genoten!

Wat een heerlijk resort op een top locatie. Weg oversteken en je bent op mambo beach plaza. De huizen zijn heerlijk met heerlijke bedden sanitair en keuken, het zwembad, mooie tuin en zeer vriendelijk personeel. We hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Lianne Duymelink van Stiphout27-10-2019

fantastisch

Met mijn gezin voor de tweede keer naar bon bini resort geweest en weer hebben we ontzettend genoten, de mensen daar zijn allemaal even aardig voor je en lekker dicht bij mambo.Dus wij hebben helemaal niks te klagen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9A.W.11-10-2019

Geweldig

Geweldig resort, supervriendelijke medewerkers, weg oversteken en je bent op Mambo Beach. Zeker voor herhaling vatbaar.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Lisette13-09-2019

Geweldig fijne bungalows, vriendelijk personeel!

Heerlijke bungalows op een paar minuten afstand van mambo. Personeel ontzettend vriendelijk. Schoonmaak keurig met om de dag schone handdoeken en iedere dag schone badlakens. Park bewaakt en keurig onderhouden. Kortom enorm genoten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9H. B.05-06-2019

Super!

Aanrader, prettig resort, rustige ligging, toch dichtbij strand en boulevard.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9hugo Rutjens03-06-2019

heerlijk een echte aanrader zeker ook met kinderen

Wij komen hier al jaren wij vinden het het heerlijkste resort van curaçao ,kleinschalig alijd schoon mooie tuin veel privacy en recht voor mambo beach dus veel op loopafstand

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10J. Bresser15-04-2019

Fantastische vakantie gehad !!

Heerlijk hotel, met aan de overkant vd weg Mambo Beach. Vriendelijk personeel en erg schoon. Mambo Beach is een heel erg gezellig strand met veel leuke strandtenten, waar je heerlijk kunt eten en drinken.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Andre assink06-04-2019

Geweldig

Geweldig kleinschalig resort. Mooie huisjes, schoon netjes en in een prachtige omgeving. Super vriendelijk en behulpzaam personeel en slecht 200 meter lopen van het prachtig Mambo Beach . Kortom een perfecte lokatie voor een perfecte vakantie op het prachtige en relaxte Curaçao

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Yolanda03-04-2019

Vakantie op Bon Bini Curacao in 1 woord Geweldig

We hebben hier een supervakantie gehad. Mooie bungalow, ruim en schoon..mooi terras met zitje en ligbedden..complete keuken en je zit lekker vrij ..heel aardig personeel..wat ik fijn vond ook was de 24/7 bewaking van t park...gunstige ligging...we hebben we voor een week een auto gehuurd wat ik echt als tip zou geven als je wat wilt zien van Curacao..Grote en Kleine Knip erg mooi..Christoffelberg beklommen is een leuke uitdaging..struisvogelfarm vonden wij een tegenvaller..is erg klein. Karakter is erg mooi en je kunt er prachtig snorkelen. De grote zeeschildpadden bekijken was ook leuk Het was voor ons de 1e keer Curacao….en vonden t een prachtige vakantie Bon Bini Beach zou ik zeker aanbevelen bij anderen...heb de andere app/hotels daar ook bekeken maar blij dat we op Bon Bini zaten.

Gereisd met partner in maart 2019

21 tips over Appartement Bon Bini Seaside Resort

• Hans Geerts, 19-04-2014

Je hebt tevens de mogelijkheid een massage in je huisje te reserveren welke geweldig is. Voor passende muziek wordt gezorgd en je waant je zo in een andere wereld. Niet twijfelen doen !!!

• M A Mulder, 12-03-2012

Het zeeaquarium ligt vlakbij. Willemstad is niet op loopafstand, maar met een busje snel en makkelijk bereisbaar. Een restaurant is er niet, maar op het strand zijn prima strandtentjes om wat te drinken of uit eten te gaan. Een winkel is er evenmint, maar met een gratis busje kun je desgewenst naar een supermarkt gebracht worden.

• Claudia, 08-01-2014

Bij Cabana Beach hebben ze heerlijke strandbedden en kun je erg lekker eten!

29 vragen over Appartement Bon Bini Seaside Resort

• Mora, 06-10-2018

Bar en wereldstekker

Hallo wil graag weten of er ondertussen een bar is bij het zwembad want zie nu dat het gerenoveerd is.. en hebben we een wereldstekker nodig voor de oplader?.. het zwembad ziet er wel mooi uit!!

• Martin, 07-02-2018

Bon Bini Beach Resort

Wie weet een goed nummer voor een huisje op het resort met een mooi uitzicht, we hebben een 6 persoonshuisje.

• Joke, 21-01-2018

Föhn

Is er een föhn aanwezig.

Martin, 14-02-2018

Wanneer gaan jullie naar Bon Bini?

Brandsen, 07-02-2018

deze kun je kosteloos vragen bij de receptie en als je weg gaat weer inleveren.

Appartement Bon Bini Seaside Resort info

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats