Tijdelijk geen boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

8.2FantastischScore uit 287 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

287 reviews

Fijne vakantie in tropische, vriendelijke omgeving
Door Hemmer op 30-12-2022
Gereisd met vrienden

Gezellig gekleurde huisjes en het 4- pers huisje heeft 1 ruime slaapkamer met 2 x 2 pers bedden en airco. Het park wordt netjes onderhouden door zeer vriendelijke mensen en heeft een klein zwembadje. Op loopafstand van Mambo beach. Supermarkt met auto of de bus bereikbaar.

mooi en rustig resort aan het drukke Mambo beach
Door anita van van Stein Callenfels op 11-07-2022
Gereisd met oudere kinderen

Het was heerlijk op Bon Bini resort heel dicht bij Mambo beach aan de overkant, geen klein balkonnetje maar een mooie grote veranda waar je in de ochtend je ontbijtje met het mooie uitzicht op de tropische tuin kunt nuttigen. heel aardig personeel, kortom de vakantie was top

Geweldig
Door Wim en Wilma op 30-03-2021
Gereisd met partner

Geen lang verhaal nodig....alles was super !!!

Fantastisch!!
Door Van Beerendonk op 15-02-2020
Gereisd met jonge kinderen

Wij hebben een Fantastische vakantie gehad! Het verblijf op Bon Bini Seaside was leuk, erg nette appartementen en het personeel is super vriendelijk. 24 uur per dag bewaking (altijd een fijn gevoel) Je bent binnen 5 minuten lopen bij het bekende Mambo Beach Boulevard. Zo kan je elke dag bij de receptie toegangs kaartje voor het strand krijgen zo hoef je alleen de strand bedjes maar te betalen. De keuken in je appartement is prima voorzien van apparatuur. De winkel van den Tweel (ah) is ook binnen 10 minuten te bereiken (met auto) Een auto huren zou ik wel aanraden. Je kunt op het resort een bbq huren om bij je appartement te bbqen. Een haar fonh is aanwezig. Het park en het zwembad zien er ook netjes uit. Het personeel is elke dag druk bezig om het park netjes te onderhouden( hier heb je geen geluidsoverlast van ) Handdoeken worden om de dag vervangen bedden om de 5 dagen. Standlakens ook aanwezig.

TOP!!!

Genoten!
Door Familie op 27-10-2019
Gereisd met oudere kinderen

Wat een heerlijk resort op een top locatie. Weg oversteken en je bent op mambo beach plaza. De huizen zijn heerlijk met heerlijke bedden sanitair en keuken, het zwembad, mooie tuin en zeer vriendelijk personeel. We hebben genoten!

fantastisch
Door Lianne Duymelink van Stiphout op 27-10-2019
Gereisd met partner

Met mijn gezin voor de tweede keer naar bon bini resort geweest en weer hebben we ontzettend genoten, de mensen daar zijn allemaal even aardig voor je en lekker dicht bij mambo.Dus wij hebben helemaal niks te klagen

Ook leuk voor jou

• Morena Eco Resort
    € 998

Morena Eco Resort

9.3
    CuraçaoCuraçaoWillemstad

*Excl. SGR (€ 5,00pp) en Calamiteitenfonds (€ 2,50 per boeking). Evt. kosten ter plaatse staan in het overzicht.

• Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
    € 921

Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort

8.5
    CuraçaoCuraçaoWillemstad

• Bahia Apartments & Diving (Lagun)
    € 869

Bahia Apartments & Diving (Lagun)

9.2

E-mailadres

[email protected]

Website

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.